ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
درحالیکه تولیدکنندگان چینی مانند هـوآوی Huawei و ژیائومی Xiaomi به عملکرد قدرتمند خود هم در بازار داخل و هم خارج ادامه میدهند، پیشتاز بازار، سـامسـونگ، خود را تحت فشار زیادی در هر دو بازار می یابد.
از طرفی، فروش قابل ملاحظه ی آیفون به وضعیت این غول الکترونیک کـره ای در بازار سطح بالا(محصولات گرانقیمت تر) آسیب وارد کرده است؛ از طرف دبگر، فروشندگان چینی نیز به جذب بیش از پیش بازار سطح پایین (محصولات ارزانتر) ادامه داده و در این عرصه نیز سامسونگ را به چالش کشیده اند. سامسونگ تنها تولیدکننده میان 5 بـرند برتر تلفن های هوشمند است که سال به سال شاهد افت در میزان محموله های خود میباشد؛ بنحویکه سهم بازار این شرکت از 24.8درصد در سه ماهه ی دوم سال2014، به 21.7درصد در مدت مشابه سال 2015، کاهش یافته است.
شکل زیر سهم پیشتازان تولید تلفن هوشمند در بازار جهانی این محصول در یکچهارم دوم سال 2015 را نشان میدهد.