ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
یکی از خدمات شرکت های ارائه سرویس های پیامک، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی به کاربران گوشی های همراه است.
با توجه به اهداف تبلیغات، متوجه این می شویم که تبلیغات زمانی مؤثر است که در وهله اول باعث آزار، اذیت و نارضایتی مشتری نشود، ولی این روزها گویا ماجرا برعکس شده است.
در این راستا بازار پیامکهای تبلیغاتی کالاها و خدمات چند وقتی است که حسابی گرم شده و مشترکان تلفن همراه شاهد ارسال روزانه این پیامکها از سوی شرکتها و فروشگاههای مختلف هستند که این پیامک های تبلیغاتی در بسیاری از موارد نارضایتی این مشترکان را به همراه دارد.
اما چیزی که در مورد ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی بیشتر جلوه می کند و بیشتر خودش را نشان می دهد این است که چیزی حدود 80% مردم بدون توجه به متن پیام آنها را حذف می کنند .
وحید در خصوص پیامک های تبلیغاتی گفت: هرچه قدر کلمه Offو L را می فرستیم باز پیامک های تبلیغاتی برای ما ارسال می شود.
حسن در ادامه سخنان دوست خود افزود: خسته شده ام از بس که پیامک های تبلیغاتی را پاک کردم چه برسد به اینکه آنها را بخوانم.
موسی تصریح کرد: زمان ارسال پیامک ها بد موقع است و موجب ناراحتی و نارضایتی مردم می شود.
به هر حال با این وضعیت نیاز است مسئولان مربوطه هرچه زودتر با ارائه یک طرح و پیش بینی یک سازگار نظارتی جدید برای محدود سازی این نوع پیامک ها به اجرا در آورند تا مردم بتوانند نفس راحتی از دست پیامک های تبلیغاتی بکشند.