دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

هر گونه افزایش در کرایه ها غیرقانونی است/هنوز تصمیمی برای افزایش کرایه ها نگرفتیم

لطیفه مبین عضو شورای شهرستان ارومیه گفت؛ تا بحال هیچ گونه مجوزی برای افزایش کرایه ها داده نشده است و هر گونه افزایش کرایه از سوی رانندگان غیرقانونی است .

وی گفت: هر گونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و آژانس های مسافری تا قبل از اعلام رسمی آن غیر قانونی است و بارانندگان متخلفی که خودسرانه کرایه‌ها را افزایش داده باشند برخورد می شود و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف شکایات خود را به سازمان تاکسیرانی یا گشت های رسیدگی به شکایات مردمی اعلام کنند.

مبین تصریح کرد:در لایحه ارائه شده از سوی مدیریت شهری به شورای شهر برای تعیین نرخ کرایه انواع تاکسی در شهرستان ارومیه افزایش نرخ پیشنهاد شده و به شورای شهر ارومیه ابلاغ شده و اعضای شورا بر اساس نرخهای پیشنهادی در حال رایزنی هستند.

وی با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اظهار داشت:برای تصمیم گیری قطعی و مصوب کردن افزایش کرایه ها منتظر اعلام نرخ بنزین از سوی دولت هستیم و به محض اعلام نرخ بنزین متناسب با آن نرخ های جدید کرایه ها را اعلام خواهیم کرد.

وی گفت:اعلام نکردن افزایش کرایه ها تاکنون هم به سود رانندگان و هم به سود مردم است چرا که اگر قبل از اعلام نرخ بنزین افزایش کرایه ها را اعلام می کردیم به ضرر رانندگان بود و با اعلام قیمتهای جدید بنزین در صورت افزایش دوباره به میزان  دوبار در سال مردم نیز متضرر و ناراضی می شدند.

عضو شورای شهر ارومیه گفت: امیدواریم هرچه زودتر نرخ کرایه‌های سال 93 نهایی شوند تا با ابلاغ به رانندگان و شهروندان و منطقی شدن قیمتها شاهد نارضایتی بین شهروندان نباشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.