دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

روند خشک‌شدن دریاچه ارومیه از 70 به 90درصد در دولت روحانی افزایش یافت

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی، به داد تولید برسید، رکود حاکم شده و کارخانجات صد درصد فعال نشده و کسادی و رکود از نظر اقتصاددانان بدترین بیماری اقتصادی است.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور، به داد کشاورزان و دامداران با اجرای فاز دوم برسید. من برای آنها اعلام خطر می‌کنم که این افراد نتوانند با قیمت مناسب محصولات خود را تولید و عرضه کنند. همچنین به بانک مرکزی و تمامی بانک‌های دولتی، شخصی و شبه دولتی ابلاغ کنید که تسهیلات لازم را در اختیار کشاورزان و چایکاران شما و دامداران قرار دهند و تا اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری اجرایی شود.

نماینده مردم ارومیه افزود: آقای روحانی، ما با دادن هزاران شهید این استقلال را بدست آوردیم و به این استقلال می‌بالیم؛ اجازه ندهید اروپاییان استعمارگر هوس‌های برباد رفته 200 سال قبل را زنده کنند، به امورات داخلی ایران اسلامی دخالت کنند. آنها بدانند نماینده ملت ایران در مجلس و فراکسیون رهروان ولایت با تمام وجود از آرمان‌های نظام و راه شهدا و امام (ره) و رهبر انقلاب دفاع می‌کنند و در این راه این فراکسیون از هیچ اقدام مهمی فروگذاری نخواهد کرد.

** آقای روحانی، خشک شدن دریاچه ارومیه از 70 به 90 درصد در دولت شما افزایش یافت

قاضی پور گفت: آذربایجان غریب، شهرستان مظلوم ارومیه اینک در اثر سرمازدگی اول سال جاری با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که نیازمند کمک مجلس و دولت است. آقای رئیس جمهور، مردم غیرتمند آذربایجان چشم انتظار اقدام عملی ما هستند. به داد دریاچه ارومیه برسید، نرسیدید خشک شدن آن از 70 به 90 درصد در زمان دولت شما اتفاق افتاد.

وی خطاب به کردوانی گفت: آقای کردوانی در همه جا می گوید دریاچه ارومیه باید خشک شود. شما با عینک کویر به کل ایران به خصوص دریاچه ارومیه نگاه می‌کنید و همه جا را کویر می‌بینید. مردم آذربایجان با آه و آب چشم خود دریاچه را مشاهده می‌کنند، هر روز عقب‌تر می‌رود و شاهد آخرین نفس‌های این دریاچه هستند.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه بنده تمام نظرات خود را در مورد تمام مسائل در صحن علنی مجلس بیان می‌کنم، گفت: من هیچ گونه سایت و صفحه شخصی در هیچ جا ندارم؛ اگر دوستان محبت می‌ کنند و به اسم حقیر در فیس بوک و سایت‌های دیگر صفحه باز می‌کنند، تقاضا دارم تعطیل کنند چرا که من موافق این حرکات نیستم و علاقه ندارم از طریق بوق‌های سرمایه‌داری و آمریکا چیزی راجع به حقیر اعم از بد و خوب گفته شود.

قاضی‌پور در پایان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان به حد و اندازه لازم و کافی وجود دارد و خود را بی نیاز از این ابزارهای استعماری می‌دانم، اگر به راحتی از رئیس جمهور و وزرایش شکایت می‌کنیم و رسیدگی می‌شود این موضوع آزادی را نشان می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.