دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در آذربایجان غربی

در این آیینها که صبح روز جمعه به صورت همزمان در شهرستانهای مختلف آذربایجان غربی برگزار شد، یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح آذربایجان غربی گوشه ای از اقتدار و توانمندی خود را برای حفاظت و حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی و حریم ولایت نشان دادند.

 دلاورمردان ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با رژه از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در حراست و حفاظت از کیان مقدس ایران نشان داده و بر پایداری بر سر آرمانهای این نظام مقدس اسلامی تاکید کردند.

در آیین ویژه ای که به همین مناسبت در بلوار امامت ارومیه با حضور حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، آیت الله سید علی اکبر قرشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسوولان استانی و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد، یگانهای منتخب نیروهای مسلح استان از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

علاوه بر آن، چتربازی، سقوط آزاد و حرکات نمایشی و رزمی، رژه هوایی نیروی هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله برنامه های اجرا شده در مراسم رژه امسال بود.

اقشار مختلف مردم ارومیه نیز با حضور در مراسم سان و رژه روز ارتش، با دسته های گل و پخش شیرینی تلاش ها و رشادتها و ایثارگری های نیروهای مسلح در حفاظت از کیان اسلامی را ارج نهادند.

روز 29 فروردین ماه هر سال به مناسبت پیام تاریخی امام خمینی (ره) در 29 فروردین 1358 آیین های ویژه روز ارتش در جای جای ایران اسلامی برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.