دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

خودکشی اعتراضی برای بودن/تحلیل خودکشی جوانان در ابعاد روانشناختی و اجتماعی

از خانه بیرون زد و با قدم های سریع از کوچه پس کوچه ها گذشت و پا به خیابان گذاشت. سرش را به این طرف و آن طرف چرخاند و بی هدف به راه خود ادامه داد. ساعتها بدون اینکه متوجه گذر زمان باشد در خیابانهای شهر راه رفت. با اینکه گرمای وسط ظهر بی تابش کرد و خودش را به پارکی که در آن نزدیکی بود رساند. زیر سایه درختی نشست و پاهایش را جمع کرد و سرش را روی زانوانش گذاشت.

حرفها و گوشه کنایه های دختر مورد علاقه اش مدام در گوشش تکرار می شد. پدرم هیچ وقت راضی به ازدواج ما نخواهد شد، چون فکر می کند تو بیکاری و بی پولی. هیچ وقت نمی توانی دخترش را خوشبخت کنی. من هم با پدرم موافق هستم. علاقه تو به من پول نمی شود، تکلیف مرا روشن کن. اگر عرضه هیچ کاری را نداری از زندگی من برو بیرون...

سرش را بالا آورد و شروع کرد به کندن مشتی از چمن های زیر پایش و نگاهش به نقطه ای خیره ماند.

از وقتی که یادش می آمد پدرش سختگیر و مستبد بود. برای همین هیچگاه نتوانست با پدر رابطه خوبی داشته باشد. مادر هم دست کمی از پدر نداشت چرا که او همیشه مشغول کارهای خانه بود و هیچ توجهی به حال و احوال فرزندان نداشت. گاهاً به خاطر کوچکترین اشتباه به شدت تحقیر و تنبیه می شد و در حسرت ذره ای محبت بزرگ شد. حالا هم که به مرز 30 سالگی رسیده هر چهار خواهر و برادر کوچکتر ازدواج کرده و سروسامان گرفته اند.

برای کار خیلی جاها سر زده اما نتوانسته زیاد دوام بیاورد. خودش هم مثل دیگران موافق است که عرضه هیچ کاری را ندارد. خیلی احساس تنهایی می کرد تا اینکه یکسال پیش با دختری آشنا شد و خیلی زود به او دل بست اما جرأت نمی کرد قضیه را با پدر و مادر مطرح کند. دست آخر چند روز قبل دل به دریا زد و در گوشه آشپزخانه موضوع را به مادرش گفت؛ اما مادر خیلی بی تفاوت رفتار کرده بود و گفته بود که به او ربطی ندارد و او می داند و پدرش...

پدر هم که موضوع را از مادر شنیده بود با عصبانیت بی پولی و بیکاری اش را به رخش کشیده بود. واژه بی عرضه را بارها و بارها از پدر و مادرش شنیده بود. خودش هم به این باور رسیده که شایستگی و کفایت هیچ کاری را ندارد. این وسط دل کندن از دختر مورد علاقه اش بیشتر آزارش می داد. صبح وقتی دختر او را طرد کرد، احساس کرد که دنیا بر سرش خراب شد.

با همین افکار آشفته با قدمهای کشیده به سمت سرویس بهداشتی گوشه پارک به راه افتاد تا آبی به سر و صورتش بزند. نگاهش که به آیینه افتاد بیشتر از خودش بدش آمد. ناگهان فکری به ذهنش رسید، دستش را داخل جیب شلوارش برد و یک چاقوی جیبی درآورد. دستش را جلو آورده و تیزی چاقو را روی رگ گذاشت.

با نگاهی غضب آلود، نگاهی به خودش در آیینه کرد و با خود زمزمه کرد: حالا که هیچ ارزشی برای دیگران ندارم و کسی دوستم ندارد بهتر است که دیگر نباشم. هنوز کلامش به پایان نرسیده بود که مردی قوی هیکل جلویش ظاهر شد و چاقو را خیلی سریع قاپید و گفت: مرد حسابی داری چیکار می کنی؟! ساعتی بعد برای اطمینان مرد جوان او را به کلانتری رسانده بود. پدر هم تلفنی از اتفاقی که افتاده بود با خبر شده ولی با عصبانیت با مأمور کلانتری برخورد و اوضاع پسر را زیاد جدی نگرفته بود.

آفتاب در حال غروب بود و او با قدم های سنگین از کلانتری خارج و پا به خیابان گذاشت. سرش را به این طرف و آن طرف چرخاند و دوباره به راه افتاد. این بار هم تنها و بی هدف...

تحلیل خودکشی در ابعاد روانشناختی و اجتماعی

سمیه هاشمی در تبیین خودکشی پرونده مورد مطالعه، از نگاه جامعه شناختی و خانوادگی اظهار کرد: خودکشی را می توان به عنوان اقدام آگاهانه در جهت از بین بردن خود با اهدافی همچون تحت تأثیر قرار دادن دیگران، رهای از فشارهای روانی و مشکلات تعبیر کرد که می تواند منجر به مرگ یا نجات از مرگ شود.

وی افزود: بخشی مهمی از هویت فرد را هویت اجتماعی او شکل می دهد تا زمانی که یک فرد از نظر اجتماعی زنده و سرشار از انرژی است که ارتباط او با جامعه و میزان تعلق او به آن بیشتر باشد و خلائی در روابطش با جامعه وجود نداشته باشد.

این مشاور و کارشناس ارشد روانشناسی گفت: در جامعه ای که انسجام و همبستگی میان افراد بیشتر و حضور فرد در جامعه براساس درک متقابل و همکاری مشترک باشد، احساس مفید بودن به وجود می آید که خود سبب وابستگی بیشتر فرد به جامعه می شود و رضایت و ارتباط داشتن با حیات اجتماعی از جانب فرد قطع نمی شود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر به وجود ارتباط بین نهاد خانواده و خودکشی تصریح کرد: خانواده به عنوان یکی از عوامل مهم اجتماعی، کانون تأمین امنیت عاطفی روانی افراد تلقی می شودŞ

هاشمی عنوان کرد: در خانواده است که افراد یاد می گیرند، دیگران را دوست بدارند تا دوست داشته شوند و در خانواده است که بر اثریک تعامل بین فردی بر اساس رعایت حقوق افراد به درک روابط اجتماعی واقف می شوند. از آنجایی که خانواده در ایران همچنان یکی از نهادهایی است که پیوندهای اجتماعی فرد را تا حد زیادی ایجاد می کند، به چالش کشیده شدن آن خود یکی از عواملی است که می توان در افزایش خودکشی مؤثر باشد.

وی اظهار کرد: خانواده ایرانی در گذشته بنیان قوی داشت اما امروزه دچار بحرانهایی شده است که نتیجه آن افزایش خشونتهای خانوادگی، قتلهای خانوادگی و خودکشی است و دلیل این امر این است که خانواده همچون سابق دارای استحکام نیست و نهادهای اجتماعی همچون محله، گروههای خویشاوندی، روابط همسایگی و ... دیگر به کمک و حمایت خانواده نمی آیند؛ چرا که تعاملا و روابطی که در گذشته میان این نهادها وجود داشت، از بین رفته است.

هاشمی ادامه داد: با کمی تأمل در سابقه خانوادگی این پرونده وجود فاصله و عدم ارتباط عاطفی بین والدین و فرزندان و همچنین سخت گیریهای بیش از اندازه و بی مورد بر اساس فرزند پروری به شیوه نامعقول به چشم می آید که نتیجه ای جزء عزت نفس پایین، انزوا و گوشه گیری، ارتباطات اجتماعی کم رنگ، فقدان کفایت اجتماعی، نداشتن انگیزه کافی برای اشتغال و دلبستگی نامعقول به جنس مخالف نداشته است.

این مشاور و کارشناس ارشد روانشناسی افزود: در کنار همه این مسائل، خانواده از فرزند خود حمایت نمی کند و هیچ توجهی به نیاز های طبیعی وی ندارد، در اصل به نوعی وی را با همه دغدغه و مشکلات تنها می گذارد و جز تحقیر و طرد او کاری انجام نمی دهد، حتی مشاهده می کنیم بعد از مطلع شدن از اقدام فرزندان خود توسط پلیس موضوع را جدی نگرفته و همچنان او را به حال خود رها می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است با این اوصاف در فرد حس تنهایی و بی ارزشی و دوست نداشته شدن انجام می شود که این مساله می تواند اختلالات روحی و روانی را در وی تشدید وبه سمت خودکشی مجدد سوق دهد.

طرد عاطفی درازمدت، عاملی برای خودکشی در جوانان

محمد حافظ نیا در تحلیل آسیب فوق از بعد روانشناختی چنین عنوان کرد: با مطاله تاریخ زندگی و سابقه خانوادگی افراد که اقدام به خودکشی می کنند گاها به مواردی از قبیل؛ از دست دادن یکی از والدین، طرد عاطفی درازمدت، اقدام به خودکشی توسط یکی از بستگان نسبی و.. می رسیم که بی تاثیر در رفتارهای خودکشی¬گرایانه افراد نیستند.

وی افزود: با مرور بر سابقه زندگی فرد مذکور شاهد شیوه فرزند پروری مستبدانه از سوی والدین و نهایتا طرد عاطفی وی هستیم که بی شک در مشکلات شخصیت فرد سهم بسزایی داشته و متعاقبا زمینه ساز مشکلات رفتاری و روانی در بزرگسالی فرد گشته اند.

این مشاور و کارشناس ارشد روانشناسی اظهار کرد: از سوی دیگر یک وقفه و جدایی در ارتباط با دیگران خصوصا اعضای خانواده در وهله اول و تجربه انزوا باعث ایجاد احساس تنهایی و طرد شدگی و مهم تر خودپنداره منفی در وی شده که این نیز به نوبه خود باعث ایجاد احساس بی ارزشی و بی یاوری و نهایتا فکر آسیب به خود شده است.

حافظ نیا تصریح کرد: طرد از جانب دختر مورد علاقه که شاید تنها روزنه امید به زندگی بوده با سابقه فقر عاطفی که از جانب والدین داشته ، دچار حالتی به نام درد عاطفی گشته که برای فرد غیرقابل تحمل می نمود.

وی در ادامه به اختلال افسردگی به عنوان مهمترین عامل اثرگذار در رفتار خودکشی فرد اشاره کرد و گفت: افراد افسرده غالباً عزت نفس پایینی داشته و احساس می کنند آینده بیشتر از گذشته امیدوار کننده نیست که همین ناامیدی و گسترش آن در تصورات ذهن فرد باعث ایجاد بیهودگی در او می شود و شکست در کاریابی و حالت انفعال نمونه بارز این مسأله است.

این مشاور و کارشناس ارشد روانشناسی خاطرنشان کرد: افسردگی تا حدودی افکار فرد مذکور را تحت تأثیر قرار می دهد، این حالت با بی مهارتی در حل مسأل و فقدان خودآگاهی در فرد خلط می شود و در نهایت توأم با احساس بی لیاقتی و بی ارزشی و دوست نداشته شدن از سوی دیگران، او را به سمت نابودی سوق می دهد.

توقیف کامیونی با 80 میلیون ریال خلافی در ارومیه

در پی کنترل خودروهای عبوری از محور مواصلاتی ارومیه به تبریز، مأموران اقدام به کنترل مدارک یک دستگاه کامیون میکسر کردند.

وی افزود: در بررسی و استعلام به عمل آمده مشخص شد که این خودرو دارای خلافی و جریمه به مبلغ 80 میلیون ریال است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: مأموران با علم به این موضوع، این کامیون را بر طبق مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانی ادامه داد: بر طبق قانون خودروهایی که مبلغ خلافی آنها 10 میلیون ریال یا بیشتر باشد، توقیف و تا زمان پرداخت نکردن مبلغ تخلفاتشان در پارکینگ پلیس خواهند بود.

دستگیری باند سارقان سیم برق در ارومیه/عاملان خاموشی های ارومیه دستگیر شدند

در پی وقوع چندین فقره سرقت در شبکه سیمهای برق ارومیه و ایجاد برخی خسارات و همچنین ایجاد خاموشی در برخی نقاط شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با رصد تحرکات افراد مظنون و انجام مراقبتهای اطلاعاتی در نهایت سه نفر در این راستا شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در عملیاتی پلیسی ، مأموران موفق شدند متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

اصلانی تصریح کرد: در بازجویی های تخصصی پلیس، متهمان به 24 فقره سرقت از شبکه سیمهای برق ارومیه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات متهمان موجب ایجاد خسارت به شبکه برق و بیت المال شده است، خاطرنشان کرد: هر سه نفر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح قضایی شدند.

انتهای پیام/

جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود

منوچهر زاده‌علی اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی مرداد امسال در ارومیه برگزار شده و مهلت ارسال آثار تا  9 مرداد است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: این جشنواره سالانه برگزار شده و علاوه بر 39 شهر داخلی کشومان، کشورهایی از خارج از کشور نیز در این جشنواره شرکت می‌کنند.

زاده‌علی گفت: در این زمینه دبیرخانه اصلی این جشنواره در مشهد بوده که هر استان یک بخش فرهنگی و هنری برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: این جشنواه در 2 شیفت صبح و بعد ‌از ظهر در سالن آمفی‌تئاتر اداره برق برگزار شده و شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هدف از این جشنواره برگزاری مراسم شعر‌خوانی،تجلیل از 6 برگزیده داخلی و خارجی و تجلیل از 3 پیشکسوت است.

اجرای طرح توسعه هواشناسی کشاورزی در آذربایجان غربی

این اقدام در راستای کاهش خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی در بخش کشاورزی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در تمام شهرهای آذربایجان غربی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این راستا هشدارهای هواشناسی در بخش کشاورزی برای کشاورزان آذربایجان غربی و از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه هر ساله شاهد بروز خسارت‌های متعددی به بخش کشاورزی استان بر اثر وقوع بلایای طبیعی هستیم، خاطرنشان کرد: طرح توسعه هواشناسی کشاورزی نیز در راستای کاهش همین خسارت‌ها اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح 50 هزار نفر از کشاورزان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: این طرح تا پایان امسال در برخی شهرهای استان آغاز و مابقی سال آینده اجرایی خواهد شد.

ضیائیان با بیان اینکه مدیریت بحران می‌تواند در راستای پیشگیری از خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی گام‌های موثرتری بردارد، اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح توسعه هواشناسی کشاورزی و توسعه و ترویج هواشناسی کاربردی را از جمله اقدامات انجام گرفته در این زمینه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه و ترویج هواشناسی کاربردی در بخش‌های مختلف کاربرد دارد، از اجرای طرح توسعه و ترویج هواشناسی کاربردی در حوزه مسکن و شهرسازی خبر داد و گفت: این طرح نیز امسال در استان اجرایی خواهد شد.

زنان از عمده ‏ترین و تأثیرگذارترین عناصر مقابله با تهاجمات فرهنگی هستند

از سالها پیش مقام معظم رهبری درباره تهاجم فرهنگی و بعد از آن شبیخون فرهنگی هشدار و راهکارهایی را برای مقابله با این آسیب ارائه داده اند.

وی افزود: کانالهای ماهواره ای متعدد که شاید بالای هزار کانال باشند به زبان فارسی برای مردم ایران از طرف بیگانگان در حال پخش برنامه هایی هستند که با دقت به ماهیت این برنامه ها به راحتی می توان متوجه شد که این برنامه ها به ارزشهای فرهنگی و خصوصا ارزشهای فرهنگی خانواده ها هجوم می برند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ما یک خطر بزرگی احساس می کنیم که بیگانگان، مردم ایران را که به انقلابی بودن و مدافع دین و اسلام بودن شهرت دارند را تضعیف می کنند و از این نظر با مشکل و آسیب جدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه ما باید تا جایی که می توانیم از راهکارهای دینی و اجتماعی متناسب با کشور خودمان برای مقابله با این آسیبها استفاده کنیم، تصریح کرد: یک راه ایسنت که ما هم کانالهای ماهواره ای داشته باشیم که با تولیدات بومی خودمان تبلیغات و برنامه های آنها را خنثی کنیم.

حجت الاسلام دیرباز افزود: در این زمینه مسئولین فرهنگی، وزارت ارشاد، روحانیت و حوزه های علمیه، آموزش و پرورش، بخشهای فرهنگی دانشگاهها و نهادهای امور فرهنگی باید برای مقابله با این آسیب برنامه های همسو و هماهنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه نهادهای مختلف بصورت جزایر مختلفی در مقابله با تهاجم فرهنگی کار می کنند، گفت: هماهنگی و هم افزایی این نهادها برای کارایی بهتر و موثرتر ضروری است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری را مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: ایشان مانند متخصص آگاه و دلسوز رهنمودهای مختلفی را جهت مقابله با تهاجم فرهنگی ارائه می کنند که باید برای عملیاتی شدن و اجرایی شدن رهنمودهای ایشان تلاش کنیم.

وی فقط اکتفا به تکرار و بازگو کردن فرموده های رهبر انقلاب را غیرمفید عنوان کرد و گفت: اینکه مابین سخنان و در تبلیغات رهنمودهای مقام معظم رهبری را بازگو کنیم چندان مفید نخواهد بود و ما باید رهنمودهای ایشان را به عرصه عملیاتی اجرا کینم.

حجت الاسلام دیرباز اظهار کرد: امروزه نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست چرا که زنان حدود 70 درصد یعنی 50 درصد بصورت مستقیم و 20 درصد بصورت غیرمستقیم و از طرق تأثیرگذاری بر مردان می توانند در مقابله یا تهاجم فرهنگی موثر باشند.

 وی با تأکید بر اینکه زنان باید شأن و شخصیت خودشان را حفظ کنند و خود را ابزار و آلات دست دشمن در شبیخون فرهنگی قرار ندهند، گفت: زنان در فرهنگ‏سازی بیشترین نقش را دارند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: همین نقش مؤثر و کلیدی زنان موجب شد که نوک تیز حمله دشمن در جهانی شدن و استحاله فرهنگی متوجه زنان جامعه گردد چرا که دشمنان به خوبی دریافتند که اگر موفق به تغییر فرهنگ زنان یک قوم گردند، می‏توانند تمامیت فرهنگ آن جامعه را متأثر کرده و تغییر دهند.

وی با بیان اینکه دشمن تمامی تلاش خود را مصروف تغییر فرهنگ خصوصا در زنان جامعه ما می کند، تصریح کرد: همان طور که زنان قادر به سازندگی فرهنگ خانواده و جامعه می‏باشند به همان نسبت توان تخریب فرهنگ جامعه را دارند و طبیعی است که زنان جامعه از عمده‏ترین و تأثیرگذارترین عناصر مقابله با تهاجمات فرهنگی می ‏باشند.

 

بهتر است بهادری محترمانه از سمت خود در ستاد دریاچه ارومیه نیز استعفا دهد

عملکرد مسئولین ستاد احیای دریاچه ارومیه در هزینه کردن بیت المال برای منافع انتخاباتی خود در حالی است که متاسفانه آثار سوء آن روز به روز باعث نابودی دریاچه ارومیه می شود. وی افزود: من در مصاحبه ای که دوسال قبل نیز با یکی از رسانه ها داشتم پیش بینی کرده بودم که اینها بودجه دریاچه ارومیه را برای تبلیغات انتخاباتی خود خرج خواهند کرد.

قاضی پور خاطر نشان کرد: برای مثال همین دعوت اخیر علی دایی به ارومیه و هزینه ای که برای سفر وی صرف کرده بودند یکی از همین مانورها تبلیغاتی با پول بیت المال برای انتخابات بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به همین علت ما انتظار داریم همانطورکه آقای بهادری برای شرکت در اتخابات مجلس شورای اسلامی از معاونت عمرانی استانداری استعفا داده است از ستاد احیا دریاچه ارومیه نیز استعفا دهد تا بعد ها، شبهه ای در بین مردم مبنی بر اینکه از پول بیت المال برای تبلیغات انتخابات هزینه می کند ایجاد نشود.

وی گفت: حضور وی و سخنرانی هایی که به هر حال به تناسب مسئولیت خود در ستاد احیا دریاچه ارومیه انجام می دهد نوعی تبلیغات انتخاباتی آن هم با هزینه کرد بیت المال محسوب می شود.

انتهای پیام/م-ص

شروط داعش برای پوشش زنان (2 تصویر)

تروریست‌های تکفیری داعش بعد از تصرف هر شهر، بیلبوردی در مناطق شلوغ شهر نصب می‌کنند و شرایط پوشش زنان را در آن بیان می‌کنند.
به گزارش تیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران، تروریست های داعش به محض تصرف منطقه ای در کشورهای عراق یا سوریه و یا لیبی، شروط خود را درباره شیوه پوشیدن، شکل و نیز خورد وخوراک مردم را اعلام می کند. این گروه اخیرا ۷ هفت شرط برای خروج زنان از خانه هایشان در تابلوها و بنر های نصب شده اعلام کرده اند.

هفت شرط با عنوان (شروط حجاب شرعی) درباره لباس زنان:

۱-باید ضخیم باشد طوری که پشت آن پیدا نباشد.
۲- گشاد باشد.
۳- چسبان نباشد.
۴- همه بدن را بپوشاند.
۵- شبیه لباس زنان یا مردان کافر نباشد.
۶- توجه دیگران را به خود جلب نکند.
۷- معطر نباشد.

شروط داعش برای پوشش زنان +(تصویر)
این عکس مربوط به شهر موصل و خیابان نجفی می باشد.

 

شروط داعش برای پوشش زنان +(تصویر)
این عکس مربوط به شهر سرت می باشد.

توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)

توفانی که ساعتی پیش همراه با رگبار و رعد و برق برخی از مناطق استان البرز را در نوردیده بود، به تهران رسید. این توفان باعث تشدید پدیده گرد و خاک در سطح شهر تهران و تاریکی هوا شده و از دید مستقیم شهروندان کاسته است، اما با آغاز بارش باران پیش بینی می شود از گرد و غبار کاسته شود.

توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)
توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)
توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)
توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)
توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)
توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)
توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)
توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)
توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)
توفان و بارش باران در تهران (23 تصویر)

دو کشته و زخمی در محور شاهین دژ به تکاب

در برخورد یک دستگاه خودروی لیفان با مینی بوس در محور شاهین دژ به تکاب راننده خودروی سواری جان باخته و سرنشین دیگر آن نیز به شدت مصدوم شد.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه فرد مصدوم با حضور نیروهای امدادی روانه بیمارستان شد، افزود: این حادثه به علت سرعت غیرمجاز خودروی لیفان و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه توسط راننده آن به وقوع پیوسته است.

گفتنی است محور شاهین دژ به تکاب در جنوب آذربایجان غربی یکی از محورهای پرحادثه و از لحاظ راهسازی فاقد استانداردهای لازم برای تردد بین دو شهرستان است و سالانه افراد زیادی در این محور جان خود را از دست می دهند.

شایسته است مسئولان فکری اساسی برای بهبود وضعیت جاده های آذربایجان غربی به ویژه در محورهای شاهین دژ به تکاب و میاندوآب به شاهین دژ بیاندیشند.

آذربایجان غربی از کمبود تخت و فضاهای درمانی رنج میبرد

دکتر هوشنگ عطاپور در جلسه کمیته بیماریهای خاص که امروز در استانداری برگزار شد، کمبود تخت، کمبود فضاهای درمانی، فرسوده بودن برخی از ساختمان‌ها و مستهلک شدن برخی دستگاههای پزشکی را از جمله مشکلات بخش سلامت در استان بخصوص در بخش بیماران دیالیزی عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر 54 دستگاه دیالیزی در استان مستهلک شده اند که باید دستگاههای جدید جایگزین شود؛ علاوه بر این استان به حدود 60 دستگاه دیالیز دیگر نیاز دارد تا بتواند جوابگوی بیماران دیالیزی باشد.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها امسال باید حداقل 60 دستگاه به بخشهای دیالیز استان اضافه شود.

عطاپور به فضاهای فیزیکی همودیالیز که نیاز به تعمیر و مرمت دارند نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مرکز دیالیز آیت اله طالقانی ارومیه، سلماس، ماکو، خوی و چایپاره در اولویت تعمیر و مرمت هستند .

وی به پیشگیری و اهمیت این مقوله اشاره نمود و ادامه داد: باید بیش از پیش به پیشگیری و برنامه هایی در این خصوص پرداخته شود چرا که در این صورت از بروز بسیاری از بیماریها در آینده جلوگیری می شود.

مدیرکل اجتماعی استانداری همچنین به لزوم برنامه ریزی برای توانمندسازی توسط انجمن های بیماریهای خاص تاکید نمود و گفت: باید فعالیت انجمن ها تنها صرفا به نگاه حمایتی مختص نشود و این انجمن ها تلاش کنند تا در راستای توانمندسازی برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

در ادامه نمایندگان انجمن های بیماریهای خاص به بیان مسائل و مشکلات و راهکارهای رفع این مشکلات پرداختند.

ستاد احیای دریاچه ارومیه؛ خدمت به مردم یا سرمایه گذاری برای انتخابات؟!

، اینکه دریاچه ارومیه با وجود خشکسالی شدید و تقریبا ناامیدی مردم از این پهنه آبی بار دیگر جان گرفته و به روزهای اوج خود برسد، بسی جای تامل و بحث دارد. اما اینکه چه اتفاقاتی خواهد افتاد و چه اقداماتی برای این بازگشت انجام خواهد شد نیز نباید از دیدگان عموم پنهان بماند.

از همان آغاز فعالیت ستاد احیا در تهران و به تبع آن در آذربایجان های غربی و شرقی، تعدادی از نمایندگان و البته تعداد بیشتری از روستاییان منتقد اصلی طرح های ستاد احیا بودند. چراکه این ستاد طرح هایی بدون بنیه علمی و تنها به منظور رفع نیاز ارائه داده و آینده ای برای اقدامات خود متصور نشده بود.

اما گذشته از فعالیت های کشوری و منطقه ای، انتخاب «هادی بهادری» چهره ای جوان و به ظاهر محجوب در آذربایجان غربی به عنوان نماینده استانی ستاد که البته پیش از آن نیز توانسته بود سمت معاونت عمرانی استاندار را از دستان یکی از مهندسان باسابقه استان و کشور برباید، نمی توانست برای برخی ها قابل هضم و درک باشد.

به هر حال مدتی از فعالیت های ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان به روال عادی طی شد و طرح هایی برای تصویب و اجرا به مرکز ارسال شد که به صورت شگفت آور تمام این طرح ها با موافقیت «عیسی کلانتری» مسئول ستاد احیای کشوری مواجه شده و بودجه کلانی برای اجرا در اختیار آذربایجان غربی قرار گرفت.

اما با گذشت چند ماهی از آغاز فعالیت ستاد در ارومیه و اتفاقات رخ داده در خصوص محل فعالیت، نحوه فعالیت و البته چگونگی اجرای طرح های ارائه شده، دیگر صدای روستاییان اطراف حوزه دریاچه ارومیه که سالیان سال با درآمدهای کشاورزی روزگار خود را سپری کرده بودند در آمد و به این ترتیب نگرانی هایی در مورد فعالیت و اقدامات ستاد آغاز شد.

با گذشت زمان و پیش آمدن وقایع مختلف در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و نیز اجرای طرح های به اصطلاح بلندمدت و در اصل بدون بازده کافی، نوک پیکان اتهامات به سوی مسئول استانی ستاد احیا در آذربایجان غربی یعنی همان جوان بی ادعای روزهای نخست گرفته شد که دیگر اینک دارای دفتر مجزایی در یکی از معابر گران قیمت ارومیه و نیروهایی بداخلاق و بی حوصله برای رفع مشکلات مردم داشت!

با رسیدن به روزهای استعفای مدیران ارشد دولتی برای پیوستن به جمع کاندیداهای نمایندگی مجلس، یعنی همان اواخر خردادماه، نوبت به این جوان رسید که عطای معاونت استانداری را به لقایش بخشد و بدون هیچ ادعایی(!) و تنها برای خدمت به مردم شهرش استعفای رسمی خود را تقدیم سعادت کرده و به این ترتیب ورود رسمی خود به گود انتخابات را اعلام کند.

اما بعد از این اتفاق و با وجود بودجه کلان عمرانی و فرهنگی ستاد احیای دریاچه ارومیه نزد این مدیر جوان، انتظار می رفت که هرچه سریع تر فکری به حال ستاد احیای در استان شود و مسئولی دیگر به جای بهادری در صدر این ستاد قرار گیرد.

حال با گذشت یک ماه از ورود نماینده استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه به گود انتخابات و آغاز فعالیت های وی در خصوص جذب آراء مردم و مسئولان، و با وجود انتقادات و تذکرات چندین باره نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر لزوم بازنگری دولت در انتخاب فرد مسئول در ستاد احیا، هنوز این هادی بهادری است که در راس اقدامات ستاد در آذربایجان غربی باقی مانده است.

حال باید منتظر ماند و دید انتقادات نمایندگان مردم که در ماه های پایانی خدمت خود در مجلس به سر می برند، برای تغییر مسئول ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی، که امروز نزد رسانه های هم طیف خود لقب ظریف آذربایجان(!!!) را گرفته، اثرگذار خواهد بود یا اینکه دولت امیدی به تدبیرهای ستاد احیای نداشته و در انتظار اتفاقات دیگری خواهد بود؟

بهادری البته در جبهه گیری های متفاوت نسبت به تمام منتقدین خود، با حضور در روستاها و در میان مردم بحران زده مناطق مختلف، وضعیت دریاچه را عادی عنوان کرده و ابایی از بر زبان آوردن این سخن ندارد که احیای دریاچه ارومیه بر اساس برنامه پیش می رود و پایین آمدن حدود 4 سانتی متری آب دریاچه در مقایسه با تیرماه سال گذشته نیز جزو امورات طبیعی در مسیر احیا محسوب می شود!

نکته اصلی در این خصوص این است که گویا استفاده ابزاری از رسانه های مختلف مکتوب و مجازی و البته حضور در برخی اماکن عمومی با نام ستاد و به کام فرد خاص مستعفی از خدمت در استانداری در روزهای اخیر آغاز شده که شاید این روال نتیجه مناسبی برای ستاد و فعالیت های آتی آن نداشته باشد و موجب بدنامی چنین محلی نزد مردم شده و به این ترتیب به اختلافات عمومی در حوزه احیای دریاچه ارومیه دامن زند!

از بوی سیر تا بوی کباب

بوی سیر! این یکی از تلخ ترین عبارتهایی است که مردم مظلوم سردشت از روزهای ناگوار و ناخوشایند بمباران شیمیایی این شهر به یاد دارند.

دورانی که مردم بی دفاع مورد آماج حملات وحشیانه رژیم بعث صدام قرار گرفت تا وجدانهای بیدار بشریت برای همیشه آزرده خاطر و نگران تکرار چنین وقایع هولناکی باشند.

گرچه صدام در آن روزها به واسطه خوی وحشی گری اش همه کار می کرد و برای پیروزی در جبهه های نبرد از هرگونه کار غیرانسانی و غیراخلاقی چشم پوشی نمی کرد اما در واقعیت آیا رژیم بعث و عراق به تنهایی می توانست برخی از تجهیزات پیشرفته را به دست آورده و بر علیه مردم بی گناه و غیرنظامی ایران استفاده کند؟ جوابش خیر و پاسخ اصلی آن را می توان کیلومترها دورتر از عراق و در قلب اروپا یافت.

*آلمان مهمترین حامی رژیم بعث در استفاده از سلاحهای شیمیایی علیه ایرانیان

آلمان به عنوان یکی از کشورهایی که بیشترین سلاحهای شیمیایی را تحویل صدام می داد تا بر علیه رزمندگان و همچنین مردم کشورمان استفاده شود، مهمترین نقش در رابطه با جری شدن رژیم بعث برای انجام جنایات علیه بشریت را داشت، چرا که آنها خود بهتر از هرکس دیگر می دانستند که این سلاحهای میکروبی و شیمیایی را که برای نابودی هزاران نسل می توان از آن استفاده کرد، تحویل چه دیوانه ای می دهند.

آلمان با رویکرد مقابله با انقلاب اسلامی و آزادی خواهی مردم ایران در طول دوران زمامداری رژیم بعث تا آغاز اشغال کویت کوچکترین اغماض و کوتاهی در خصوص پاسخ به حس زیاده خواهی صدام برای پر کردن انبارهایش از بمبهای شیمیایی نداشت و حاصل کارهای این دولت متخاصم به ملت ایران هزاران هزار شهید و جانبازی است که بر اثر همین سلاحها در خش خش واپسین نفسهایشان در مظلومیت جان باختند و یا بر روی تختهای بیمارستانی بدون کپسولهای اکسیژن توانایی حیات ندارند.

مسئله ای که در اثر فشارهای بین المللی و سازمانهای مدافع حقوق بشر حتی در تاریخ 10/9/1366 دادستان آلمان نیز علیه 12 شرکت آلمانی متهم به ارسال تأسیسات شیمیایی به عراق، اعلام جرم کرد، اما فقط اعلام جرم کرد نه عمل دیگر.

کمک شیمیایی آلمان در بیانیه رسمی سازمان ملل هم مورد تایید قرار گرفته است. «هایکو کافمان»، سخنگوی سازمان طرفداران پناهنگان ﺁلمان نیز گفته است هیچ کشوری مانند ﺁلمان، عراق را این اندازه در احداث تاسیسات و زرادخانه‌های تولید سلاح شیمیایی یاری نکرده است.

در بیست ویک آگوست 1990 نیز هلموت هاسن وزیر اقتصاد آلمان غربی طی نامه‌ای به پارلمان آن کشور اعتراف کرد که کارگزاری‌های اطلاعاتی آلمان فدرال به خوبی از درگیری آلمان با برنامه‌های تسلیحاتی عراق آگاهی داشتند اما هیچ اقدامی به عمل نیاوردند.

*پایبند نبود به توافقات ، بالا کشیدن سرمایه های ایران و تکمیل نکردن نیروگاه هسته ای بوشهر

از بحث بمبهای شیمیایی صدام که بگذریم، بزرگترین کارشکنی دولت آلمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عدم تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر بود. نیروگاهی که قرارداد ساخت آن در سال 1355 مابین دولت وقت ایران و دولت آلمان غربی منعقد شد.

در آن تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی بهانه ای برای دولت آلمان شد که برخلاف اصول و قواعد بین المللی از تکمیل نیروگاه هسته ای بوشهر علیرغم داشتن تعهد بر طبق روابط بین ایران و آلمان( نه بین دولتها)، سرباز زنند و سرمایه های کشورمان را بالا کشیده و دست از کار بکشند.

با دیدن شرایط فوق بود که کشورمان قرارداد ساخت و تکمیل نیروگاه بوشهر را با کشور روسیه منعقد و به اتمام رساند.

*کارشکنی در سطح روابط بین الملل و اعمال تحریمهای اقتصادی و سیاسی برای مقابله با ایران

اقدامات دولت آلمان تنها به این موارد ختم نشد، بلکه آنها در دوران بعد از پایان جنگ تحمیلی با تغییر رویکرد به فکر تحریم ایران افتاده و شدیدترین تحریم ها را بر علیه ایران آغاز، مدیریت و برنامه ریزی کردند. حتی به واسطه تحریمهای پزشکی می خواستند که مصدومان شیمیایی ایران که خودشان مسببش شده بودند را بدون درمان گذارند و رنجشان را چندین برابر کنند و بعد با ژست انسان دوستانه مصدومان شیمیایی کشورمان را به آلمان می کشاندند تا نتایج آزمایش سلاحهایشان را بررسی کنند.

آلمان علاوه بر این موارد، همیشه سعی در به انزوا کشاندن کشورمان در صحنه های بین المللی داشته و در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در مجامع بین المللی رأی منفی بر علیه ملت ایران داده است.

گرچه آلمان عضو شورای امنیت نیست اما وی همیشه کاسه داغتر از آش بوده و نقش مهمی در هوچی گری تبلیغاتی علیه ایران داشته است. ایرانی که همیشه و تا ابد با مستکبران سازگاری نداشته و مقابله در خاکریزها را مقدستر از مذاکره در میزگردها می داند و هزارسال بعد از این نیز خواهد دانست.

*آلمان؛ مأمن تروریستهای فراری از ایران

جمهوری فدرال آلمان به عنوان یکی از کشورهایی است که با پرورش تروریستها و سازماندهی آنها در خاک کشورش دشمنی خویش را آشکارا به اثبات رسانده است.

بیشتر سایتها و شبکه های اجتماعی تروریستها و اشرار که بر علیه کشورمان فعالیت دارد از این کشور و با نظارت نهادهای امنیتی آلمان اداره می شود.

حضور چندین ساله رحمان حاجی احمدی سرکرده گروهک تروریستی پژاک در خاک آلمان و فعالیت آزادانه وی در آن کشور نشانگر سطح بالای دشمنی آنها با ایران است. فردی که تروریستهای تحت امرش برای شدیدترین و وحشیانه ترین جنایات بر علیه مردم ایران تربیت می شوند و افراد بی گناه بسیاری را در سالهای اخیر در نوار مرزی ایران و عراق و ایران و ترکیه شهید کرده اند و اتفاقاً بیشترشان نیز کردهای دلاور بوده است.

با این حال آلمان که خود را کشوری دموکراتیک و یکی از داعیه داران مبارزه با تروریسم می داند چرا کوچکترین واکنشی به فعالیت سرکردگان گروهک تروریستی پژاک نداشته و حتی گروهک ضد ایرانی منافقین. مگر آنها کم ترور کرده اند؟ یا آنها چون در جهت منافع آلمان حرکت می کنند، تروریست نام نمی گیرند؟

*وقایع سال 88؛ فتنه گران و آلمان

با شروع فتنه گری عده ای در دوران بعد از انتخابات 88، آلمانها خود را در نقشی جدید نشان داده و حمایت از فتنه گران را به طور آشکارا در همه جا جار زدند.

فتنه گرانی که بر علیه ملت ایران می خواستند شورش کرده و نیات شوم و پلیدی را در ذهن خود پرورش می دادند، اما هوشیاری مردم در سایه توجهات امام زمام(عج) و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای تمام نقشه های آنان نقش بر آب کرد.

حال چرا باید آلمانها از دشمنان داخلی ملت ایران حمایت می کردند و اصلاً چه حقی در رابطه با اظهار نظر در این مورد داشتند؟ مسئله ای که پاسخ آن روشن و وابستگی فتنه گران به سرویسهای اطلاعاتی غرب و آلمان بود.
حتی کلودیا روت معاون صدراعظم آلمان که  سال گذشته برای انجام دیدارهایی با مسئولان ایرانی به کشورمان آمده بود، در دیدار با عارف اصلاحات طی سخنان مداخله جویانه ای که در نهایت بی شرمی در تهران و در حضور اصلاح طلبان بر زبان رانده شد، خواستار برخی اقدامات غیرقانونی شد که فراتر از وظایفش بود و این خود بار دیگر اثبات خوی مداخله جویانه و ضدایرانی آنها در سطح جامعه را رقم زد.

*تحلیل رفتار آلمان؛ از بوی سیر تا بوی کباب/ جمع بندی اولیه مذاکرات هسته ای و اشتیاق آلمانها برای حضور در ایران

حال با این همه اقدامات پست و مذموم دولت آلمان بر علیه ملت و نظام ایران، چه شده است که آنها هیئت اقتصادی خویش را تهران می فرستند؟ آیا بوی کباب به مشامشان خورده است؟ آیا مصدومان شیمیایی سردشت بوی سیر را از یاد برده اند؟

به کشوری که نزدیک به چهاردهه است که شدیدترین کارشکنی ها را انجام داده و یکی از مهمترین عوامل هجمه های رسانه ای به کشورمان به واسطه هوچی گریهایش بوده می توان اعتماد کرد؟ آیا آنها واقعاً به تعهدات خود پایبند هستند؟ اگر هستند چرا به قرارداد ساخت و تکمیل نیروگاه هسته ای بوشهر پایبند نماندند؟

با کنکاش در روابط بین ایران و آلمان می توان فهمید که قطعاً آنها منافع خود را در همه بخشها بر منافع ملت ایران ترجیح داده و حتی حاضرند برای آن با سلاحهای شیمیایی هزاران نفر را کشته و در خاک خود بر علیه ملت ما تروریست پروری کنند.

امروزه که تیم مذاکره کننده هسته ای به جمع بندی اولیه برای انجام توافق نهایی رسیده و توافق نیز دور از انتظار به نظر نمی رسد، دولت آلمان بوی کباب را دنبال کرده و با تغییر رویکرد و زدن ماسک دوستی خواستار استفاده از فضای اقتصادی ایران برای رونق اقتصادی خودش آن هم در شرایطی است که اتحادیه اروپا در شرایط بد اقتصادی قرار دارد و بدهی 300 میلیارددلاری یونان نیز اثرات منفی بسیار بر اقتصاد آنها گذاشته است.

اما سخنی با سردمداران دولت آلمان که باید بدانند ملت ایران فراموشکار نیست و جنایات و تهدیدات شما را هیچ وقت از یاد نخواهد برد و تغییر برخی رویکردها به معنای چشم پوشی بر اقدامات غیرقابل قبول شما در ایران و در حق ملت ایران نیست و ظلمهای شما همچون مدالی بر سینه تان تا ابد خواهد درخشید.

معجزه زنده ماندن این پسر پس از … (عکس)

معجزه زنده ماندن این پسر پس از … (عکس)

این پسر واقعا با یک معجزه زنده ماند پس از اتقاق وحشتناکی که برای او پیش آمد.

 

زنده ماندن در سوانح خطرناکی مانند تصادف های وحشتناک از جمله مواردی است که در دنیا ممکن است رخ دهد. تا به حال انسان های بسیاری بوده اند که در شرایط بسیار عجیبی از مرگبارترین سوانح جان سالم بدر برده اند و زندگی خود را کاملا عادی ادامه می دهند.

 

معجزه زنده ماندن این پسر پس از ... (عکس)

 

به گزارش ایران ناز”ونگ جیرانگ” پسر بچه دوساله ای است که چند روز پیش از حادثه ای خونین و مرگبار به طور عجیبی جان سالم به در برد. این پسر بچه در حال دویدن در خانه بود که ناگهان زمین خورده و یک قیچی وارد جمجمه اش می شود.

 

این قیچی که روی میز بوده است بر اثر خوردن بچه به میز از روی آن افتاده و از بالای چشم چپ “ونگ” وارد سرش شد. این پسر بچه پس از وقوع حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت ولی در نهایت توانست زنده بماند.

معجزه زنده ماندن این پسر پس از ... (عکس)

 

 

پزشکان اعلام کرده اند که اگر این قیچی سانتی متری بالاتر یا وارد چشمش می شد بدون شک او جانش را از دست می داد. پزشکان ابتدا ترس برای خارج کردن این قیچی داشتند زیرا ممکن بود مشکلات بیشتری برای او به وجود آید ولی در نهایت عمل کاملا موفقیت آمیز بود. 

موشی بامزه که عاشق و معتاد سیگار است +عکس

موشی بامزه که عاشق و معتاد سیگار است +عکس
این حیوان اغلب سعی می‌کند که به‌دنبال ته‌سیگارهای روشن باشد اما اگر سیگار روشنی را پیدا نکند، به‌گذاشتن ته‌سیگارهای خاموش در دهان رضایت می‌دهد …
 
موشی بامزه که عاشق و معتاد سیگار است +عکس
به گزارش ایران ناز یک ‌موش‌خرما اعتیاد عجیبی به سیگار پیدا کرده است. این موش‌خرما هر روز در سواحل دریایی منطقه کاستا کالمای اسپانیا به‌دنبال ته‌سیگارهایی می‌گردد که افراد آنها را به زمین انداخته‌اند. البته این حیوان اغلب سعی می‌کند که به‌دنبال ته‌سیگارهای روشن باشد اما اگر سیگار روشنی را پیدا نکند، به‌گذاشتن ته‌سیگارهای خاموش در دهان رضایت می‌دهد.
 
موشی بامزه که عاشق و معتاد سیگار است +عکس
 
به‌گفته گردشگران، این موش‌خرمای سیگاری، در میان بوته‌ها و درختچه‌های ساحل مقدار زیادی ته‌سیگار جمع کرده است و به‌همین خاطر همه رهگذران آن‌را با سیگاری که گوشه لبش گذاشته مشاهده می‌کنند. این در حالی است که گفته می‌شود موش‌خرما علاقه عجیبی به آجیل، میوه و حشرات ریز دارد اما این موش‌خرما بین سیگار و آجیل، سیگار را انتخاب کرده است.

پیرمردی که قبل از سوختن زنده شد! (عکس)

ماجرای زنده شدن پیرمرد هفتاد ساله هندی نه تنها خویشاوندان و دوستانش را شوکه کرد، بلکه داستان دوباره زنده شدن وی فقط لحظاتی قبل از سوزاندن جسدش به گوش هرکسی که رسید، شوک آور بود.

 

 “بهگزارش ایران ناز دیباک سینگ” از هیچ بیماری صعب العلاجی رنج نمی برد، بلکه در سلامت کامل بود و هر روز برای شخم زدن زمین به مزرعه خود در ایالت راجستان در شمال هند می رفت. اما یک روز در مقابل منزلش ناگهان از هوش رفت، خانواده اش پزشک را فراخواندند و پس از معاینه مشخص شد که قلب وی از کار افتاده است و پزشک مرگ او را اعلام کرد.

 

پیرمردی که قبل از سوختن زنده شد! (عکس)

 

خانواده این پیرمرد هندی نیز تدارکات لازم برای برگزاری مراسم تدفین بر طبق تعالیم هندویی را آغاز کردند و پس از این که او را روی تختی خواباندند، روی او یک تکه پارچه انداخته و تعدادی چوب نیز در زیر جسد وی قرار دادند تا جسد او را آتش بزنند، اما آنچه که رخ داد بیش از مرگ پیرمرد، خانواده را شوکه کرد.

 

 لحظاتی قبل از سوزاندن جسد این مرد هندی، پدربزرگ شروع به حرکت کرد؛ زیرا صدای گریه و زاری اعضای خانواده، او را بیدار کرده بود و بدین ترتیب همگی متوجه شدند که وی همچنان زنده است و برخلاف تشخیص پزشک فقط برای مدتی از هوش رفته بوده است.

 

پیرمردی که قبل از سوختن زنده شد! (عکس)

 

مردی که سه سال با چاقویی در سرش زندگی می‌کرد!!

پزشکان بیمارستان در «برزیل» موفق شدند، یک چاقوی 10 سانتیمتری را پی از سه سال از داخل سر یک پسر جوان بیرون بکشند.
«ادیلسون ناشی منتو» 29 ساله که یک تعمیرکار خودرو در برزیل است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، تصریح کرد: سه سال پیش در یک نزاع خیابانی این چاقوی 10 سانتیمتری وارد سرم شد، اما تاکنون احساس بدی نسبت به آن نداشتم. تنها گاهی دچار سر درد و خونریزی بینی می‌شدم.

وی خاطر نشان کرد: برای تشخیص این موضوع به بیمارستان در شمال شرق این کشور رفته و پزشکان پس از عکس برداری متوجه وجود یک جسم تیز در داخل سرم شدند. پزشکان در آن زمان دسته چاقو را از سرم بیرون کشیدند و یادآور شدند که مشکل خاصی برایم به وجود نیامده است.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این جوان 29 ساله به احتمال زیاد هفته آینده از بیمارستان «رسیف» در شمال شرق برزیل مرخص می‌شود.

دختر بسیار عجیبی که اگر بخندد، بدنش فرو می ریزد!

دچار سستی اعضای بدن ( رخوت اعضای بدن ) است به این معنی که هروقت دچار احساسات و هیجانات شدید می‌شود، عضله‌هایش ضعیف می‌شوند. او هربار که خوشحال می‌شود، عصبانی می‌شود، می‌ترسد، تعجب می‌کند و یا حتی خجالت می‌کشد، هر لحظه امکان غش کردنش وجود دارد.
 
دختر بسیار عجیبی که اگر بخندد، بدنش فرو می ریزد!
این دختر 20ساله و انگلیسی، از 5 سال پیش دچار این مشکل شده است و حتی تعداد غش کردن‌های او به 40 بار در یک روز هم میرسد. او گفت : هنگامیکه این اتفاق برای من می‌افتد، مردم من را فرد خیلی عجیبی می‌پندارند و همیشه عکس العمل‌های غریبه‌ها یکسان نیست و کنار آمدن با رفتار آنها کار آسانی نمی‌باشد.

کی آندروود همچنین با یک حالت خواب آلودگی مبارزه می‌کند، مشکلی که بدون هیچ هشداری، سطح هوشیاری او را کاهش می‌دهد و موجب می‌شود او به خواب برود.

این پیر زن 80 ساله با باردار شدن خود رکورد جهانی زد!

روزنامه تونسی الصباح از بارداری نادر و استثنایی یک پیرزن هشتاد ساله خبر داد. این پیرزن تونسی اکنون چهار ماه است که باردار است.

این پیرزن برای سقط جنین به بیمارستان الجهوی واقع در شهر سیدی بوزید مراجعه کرده بود اما پزشکان به دلیل چهار ماهه بودن جنین و استثنایی بودن این رویداد، با این اقدام مخالفت کردند.

به گزارش ایران ناز این پیرزن که ربح نام دارد 10 فرزند دارد و معتقد است که ممکن است این جنینی که در شکم او قرار دارد، از سال های گذشته در رحم وی باقی مانده و اکنون زنده نباشد.

گفتنی است تا کنون آندریا الیسکو -پیرزن رومانی- در این زمینه رکودر دار بوده است که در سن 67 سالگی صاحب یک دوقلو شد.

سونامی سرطان به بهنام صفوی رسید!

سونامی سرطان به بهنام صفوی رسید!

از شایعه تا واقعیت …

 

خیلی دوست داشتیم شایعه باشد بیماری هنرمندانی که دوست شان داریم. اولین چیزی که با شنیدن خبر بیماری یک موزیسین، بازیگر و… به ذهن مان خطور می کند این جمله است که شایعه ای دیگر در حال تولد است. شهرت پدیده ای است که مانند ذره بین عمل می کند. برای همین است که دغدغه ها و مسائل مرتبط با اهالی هنر به واسطه درشت نمایی بیش از هرچیزی به چشم می ایند و دیده می شوند.

چه بسیار بوده اند افرادی که این بیماری های مختلف داشته اند و آب از آب تکان نخورده است اما تا یک هنرمند بیمار می شود انگاری با انگشت به هم نشان شان می دهند و بیماری اش بزرگ تر از آنچه هست، نمایان می شود. شاید اگر مرتضی پاشایی مشهور نبود، به سادگی می مرد و به راحتی از یادها می رفت اما وقتی در اوج شهرت به بیماری سرطان مبتلا شد، بیماری اش زبان به زبان چرخید و بر سر زبان ها افتاد تا جایی که دیدم در آخرین لحظات زندگی و جان کندن و دل کندن از این دنیا با او چه کردند.

 

شروع یک ماجرا

قرار نبوده شایعه باشد و داستان این بار داستانی واقعی بود، هرچند خیلی ها شک داشتند که مرتضی پاشایی بیمار باشد. عده ای او را محکوم کردند به این که بازارگرمی رسانه ای می کند و می خواهد به این واسطه مخاطبانی را با خود همراه کند و بیشتر از پیش محبوب شود! اما به مرور که بیماری او حادتر شد به همگان ثابت شد که برخلاف بسیاری از حرف و حدیث ها، سرطان مرتضی پاشایی شایعه نیست و به ناحق او را به اشاعه شایعه محکوم کرده بودند.

 

اما آنچه موجب می شد تا بسیاری در باورشان نگنجد که پاشایی دارد با سرطان دست و پنجه نرم می کند، شایعات بیش از حدی بود که هر خواننده و ناخواننده ای سر هم می کرد تا حتی برای دو روز هم که شده بر سر زبان ها بیفتند! خیلی ها تصادفات دروغین می ساختند و از اتومبیل های واژگون عکاسی می کردند و با انتشار عکس ها شایعه می کردند که تصاف کرده اند و مثلا در کما هستند! دیگری روی تخت بیمارستان می خوابید و عکس می گرفت که یعنی سرطان دارد تا شاید دو روز سر زبان ها باشد و اندکی معروف تر شود. یکی دیگر می گفت سرطان حنجره دارد و باید بستری شود تا مورد عمل جراحی قرار بگیرد و… دست آخر آن که مردم باورش نمی کردند همانی بود که واقعیت می گفت و بیماری اش واقعی بود.

چیزی شبیه کابوس

سرطان دارد او را در خودش می بلعد و او همچنان مشغول مبارزه است. غلامرضا صنعتگر با سرطان دست و پنجه نرم می کند و روزی نیست که درد نکشد. او قرار است به زودی مرحله دوم شیمی درمانی اش را آغاز کند. غلامرضا که مرحله نخست شیمی درمانی اش با موفقیت سپری شده، پس از ماه صفر مرحله دوم را در 6 جلسه و با دوز بالاتر شروع می کند.

وضعیت این خواننده بحرانی است و بیماری به معده و کلیه اش رسیده اما همچنان امیدوار است با لطف خداوند و دعای مردم روز به روز بهتر شود و بار دیگر به اجرای برنامه برای هوادارانش بپردازد. درباره بیماری وی کمتر رسانه ای نوشت و به آن پرداخت اما بیماری او هم شایعه نبود که ارزش پرداختن نداشته باشد!

 

صنعتگر با این امید که موسیقی ایران دور از شایعه پراکنی ها باشد، می گوید: «اگر می بینیم جامعه موسیقی به یکپارچگی نمی رسد، همین شایعات بزرگ ترین مانع در برابر این رخداد است. امیدوارم روزی شاهد باشیم که این ناجوانمردی ها دیگر وجود ندارد…»

معضلی به نام شبکه های اجتماعی

یکی از پرحاشیه ترین پدیده های جامعه امروز، شبکه های اجتماعی و حضور آنهاست. بسیاری از کسانی که در این شبکه ها زندگی می کنند می بینند که چگونه شرف و حیثیت ها زیر پا گذاشته و با اعتبار آدم ها بازی می شود.

در گروهی که دوستان و اهالی موسیقی و رسانه حضور دارند این بار نیز تومور مغزی بهنام صفوی را شایعه خواندند و گفتند برای هرچه بیشتر مطرح شدن، سعی در فریب افکار عمومی دارد. با این همه برخی از افراد بر این باورند که ارزش شایعه بودنش بیش از ارزش واقعیت داشتنش است و به همین دلیل نخواسته اند آن را باور کنند و معتقدند بهنام صفوی تومور ندارد و اگر کسی مدعی چنین چیزی است قطعا یا تومور را نمی شناسد و یا دروغ می گوید!

خدا کنه دروغ باشه

اولین چیزی که با شنیدن خبر بیماری یک هنرمند به زبان می آید و به گوش می رسد این جمله است: «خدا کنه دروغ باشه» وقتی در خبری خواندیم: «بهنام صفوی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی پاپ، ماه آینده برای درمان بیماری خود زیر تیغ جراحان می رود» به یکباره شوکه شدیم.

صفوی با درج پستی مبهم در صفحه اینستاگرامش، شایعات بسیاری را دامن زد. در این میان دوستان این خواننده از مردم خواسته بودند برای بهبودی وی دست به دعا برداند و میلاد لطیفی که مدیریت برنامه های بهنام را برعهده دارد، خبر از بیماری او و جراحی اش در آینده نزدیک داده بود. اما در این میان بهنام صفوی تنها خبر انتشار آلبومش پس از ماه مبارک رمضان را داده و گفته بود پس از انتظار این آلبوم، تور کنسرت هایش را از تهران آغاز خواهدکرد.

 

در همین حال، مدیر برنامه های او در گفت و گویی اعلام کرده بود که بهنام صفوی حدود دو سال است با یک بیماری دست و پنجه نرم می کند ولی هیچکس از این قضیه باخبر نبود. ما نیز به تازگی از این موضوع باخبر شده ایم.

در خبری که برای اولین بار روی خروجی سایت ها قرار گرفته بود، مدیر برنامه های بهنام صفوی برای جلوگیری از گسترش شایعات از جزئیات بیشتر بیماری او پرده برداشته و گفت: بهنام حدود دو سال پیش از بیماری خود یعنی تومور مغزی باخبر شده ولی این قضیه را پیش خود نگه داشته است. این تومور طی این مدت پیشرفت داشته و حال او باید طی دو هفته آتی زیر تیغ جراحان برود. از طریق این رسانه از تمام طرفداران و عموم مردم می خواهیم که برای بهنام صفوی دعا کنند تا او بار دیگر بتواند با هودارانش دیدار کند و کنسرت های خود را از سر بگیرد.

آخرین وضعیت بهنام صفوی

میلاد لطیفی حال بهنام صفوی را بسیار خوب و امیدوارکننده توصیف می کند. او درباره وضعیت وی می گوید: به لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی به سر می برد اما از نظر روحی اصلا حالش مساعد نیست و روحیه اش خراب است. اما طی این مدت دوستان دور و برمان از جمله سیروان و زانیار با برنامه هایی که ترتیب داده بودند سعی کردند اندکی بهبودی وی را تسریع بخشند که اتفاقا موفق هم شدند و بهنام فعلا بهتر از قبل است.

او اضافه می کند: فعلا بهنام را بستری نکرده ایم و در خانه به سر می برد چون طبق قرار قبلی، قرار است ماه آینده زیر تیغ جراحان برود. فعلا نباید استرسی داشته باشد و فشاری بر رویش نباشد تا عمل جراحی وی با موفقیت صورت بگیرد. لطیفی با رد شایعه بستری شدن صفوی در بیمارستان طی روزهای اخیر می گوید: متاسفانه نمی دانم چه کسی و یا چه کسانی این شایعات را درست می کنند. اما باید بگویم که بهنام هنوز بستری نشده و هرچه در این باره شنیده اید، شایعه است و صحت ندارد. البته چند روز پیش هنگام ضبط یک قطعه حالش بد شد و آقای غلامرضا صادقی او را به بیمارستان رسانده بودند و تحت مداوا قرار گرفته بود. ولی این مداوا سرپایی بود و اصلا کارش به بستری شدن نکشید.

 

لطیفی درباره جزئیات بیماری این خواننده می گوید: تاکنون بیماری او تومور مغزی تشخیص داده شده است اما جزئیات دقیق آن در آینده اعلام می شود. البته پزشکان گفته اند درباره بهبودی نقاهت هم 3 ماه تشخیص داده شده و گفته اند بعد از جراحی درباره آینده بیماری اش صحبت خواهیم کرد. طبعا من نیز در این باره نمی توانم اطلاعات دیگری در اختیارتان بگذارم. امید که بهنام رو به بهبودی و سلامتی برود.

لطیفی سعی می کند تشریح وضعیت بهنام صفوی را با امیدواری پایان بدهد: قصد داریم برنامه کنسرت های بهنام را از سر بگیریم منتها باید این کار را موکول کنیم به روزهای پس از عمل و طی کردن دوران نقاهت ایشان تا ببینیم عملا چه اتفاقی می افتد و چه خواهدشد. اما تمام امیدم را بسته ام تا دوستم را از دست این بیماری نجات بدهم.

این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)

این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)
خانم ونوس پالرمو که فقط 15 سال دارد همانند عروسک ها زندگی میکند. وی اخیرا به یک پدیده اینترنتی تبدیل شده است و جالب است بدانید ویدئوی آرایش کردن او در یوتویوب تا کنون بیش از 30 میلیون بازدید کننده داشته است. به گزارش ایران ناز این دختر اهل لندن است و هر روز با تلاش و بهره گیری از تکنیکهای آرایشی خود را به یک عروسک زنده تبدیل میکند.
 
این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)
 
او که اخیرا به همراه مادرش در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور داشت تاکید میکند که اگرچه شبیه عروسکها لباس میپوشد و آرایش میکند اما یک دختر طبیعی است و زندگی نرمالی دارد. وی در مصاحبه اش گفته است یک دختر معمولی در مدرسه است که علاقه زیادی به ریاضیات دارد و دوستان زیادی در مدرسه دارد که دوست دارند مثل او لباس بپوشند.
 
این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)
او قادر به تکلم به 5 زبان زنده دنیاست. وی میگوید که برای انتخاب لباسهایش از مادرش کمک میگیرد. به عقیده وی هرکسی میتواند آنطور که مایل است زندگی کند و این درست نیست که مردم از رویاهای خود فرار کنند. به گطازش ایران ناز وی معتقد است اگر دیگران از او الگوبرداری کنند میتوانند در رویاهای خود زندگی کنند.
 
این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)
گفتنی است خیلی از بازدیدکنندگان ویدئوهای او از او انتقاد کرده و گفته اند:آرایش کردن برای یک دختر 15 سال کار مناسبی نیست و او با این کارها باعث میشود نوجوان تشویق شوند که خود را تغییر دهند و از زندگی واقعی دور شوند.
 
این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)
 
او میگوید تنها 15 دقیقه طول میکشد تا خود را به صورت یک عروسک زنده آرایش کند. اخیرا در کشورهای شرق آسیا نیز زنان زیادی با صرف ساعتها وقت و هزینه و اعمال جراحی خود را به صورت عروسک و باربی و شخصیتهای انیمیشنی تبدیل میکنند.
 
این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)
 
این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)
 
این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)
 
این دختر 15ساله مانند عروسک زندگی میکند (عکس)

روستایی در ایران که خانم ها حق ورود به آن را ندارند!

روستایی در ایران که خانم ها حق ورود به آن را ندارند!
سکوت حکمفرماست و کسی کاری به کار کسی ندارد. در کوچه ها اثری از رد پای تکه آهنهایی که در شهر "خودرو" نامیده می شود نیست. مردمانی که چون تابلو نقاشی زندگی و آداب و رسوم گذشته را در عصر ارتباطات یدک می کشند.

به گزارش ایران ناز نه تنها شبها پای تلویزیون نمی نشینند که به شب نشینی هم اعتقادی ندارند. عروسی و عزا ندارند و مراسمی چون جشن تولد، سالگرد ازدواج و… برای آنان معنا و مفهومی ندارد.

مهمان نواز هستند به شرطی که احدی از زنان قصد ورود به روستای آنان را نداشته باشد. همانطور که تا کنون کسی از دنیای بیرون زنان آنان را ندیده است. متمول هستند و از طریق فروش زمینهای پدریشان در تبریز روزگار می گذرانند. شناسنامه ندارند و جزو آمار جمعیت ایران به حساب نمی آیند. هیچگونه خدمات دولتی را دریافت نمی کنند.

جایی که هرگونه امکانات دنیای جدید را نمی پذیرند
اینجا ایستا است؛ مرموزترین روستای ایران! جایی که هیچگونه امکانات دنیای جدید را نمی پذیرند و بدون آب لوله کشی، گاز، برق، درمانگاه، ماشین آلات، وسایل ارتباطی و … زندگی می کنند.

گروهی از پیروان میرزا صادق مجتهد تبریزی، فقیه مشهور دوره مشروطه که با الهام از آرای تجددستیز او چنین زندگی را در زمانه تسلط مدرنیته سامان داده اند.

میرزا صادق مجتهد تبریزی از فقهایی بود که در هر دو حیطه نظر و عمل، بسیار بر طرد مطلق اندیشه تجدد و دستاور هایش تاکید می کرد و تا پایان عمر بر عدم جواز استفاده از ابزار تکنولوژیک و امور جدید و مدرن فتوا می داد.

اهالی روستای ایستا واقع در شرق طالقان اوقات شرعی نماز را با شاخصه های خود استخراج کرده و آغاز و پایان ماه مبارک رمضان را نیز با رویت خویش تعیین می کنند، به رویای صادقانه معتقدند، آنان به شدت منتظر ظهور امام مهدی (عج) هستند.

فرزندان آن بعد از رسیدن به سن تکلیف مختارند که با آنان زندگی کنند یا به شهر تبریز بازگردند، هیچگونه فعالیت سیاسی و اجتماعی نداشته و باورهای خود را تبلیغ نمی کنند.

اهالی روستای ایستا شناسنامه ندارند
اهالی روستای ایستا شناسنامه ندارند و از امکانات رفاهی جدید مانند آب لوله کشی، گاز، برق، تلفن، رادیو و تلویزیون و… استفاده نمی کنند. کودکان آن روستا به سبک سنتی و مکتب خانه ای با فراگیری دروسی همانند واجبات و محرمات فقهی، خوشنویسی و اصول عقاید سواددار می شوند.

ساعت مچی و دیواری در محل زندگی "اهل توقف" وجود ندارد و سیمان و آهن در معماری خانه های آنان به کار نرفته است. آنان به نحو اسرارآمیزی از مردم فاصله می گیرند و کمتر کسی را به خانه خود راه می دهند. از هر نوع مظاهر مدرنیته و تکنولوژی دوری می کنند و با این عزلت گزینی و انتخاب زندگی رهبانی، هاله ای از شایعات و سخنان عجیب را در اطراف خود پراکنده اند.

اهالی بومی طالقان که به درستی نمی دانند اینان از کجا آمده اند و چه مرام و مسلکی دارند، گاه آنان را اسماعیلی مذهب و زمانی دراویش ترک دنیا گفته قلمداد می کنند که در انتظار ظهور امام مهدی (آخرین پیشوای شیعیان) هستند.

آسفالت شدن دردناک و عجیب یک مرد چینی! +تصاویر

آسفالت شدن دردناک و عجیب یک مرد چینی! +تصاویر
یک موتورسوار چینی زیر چند تن آسفالت داغ در منطقه یوهوان استان چجیانگ چین جان خود را از دست داد. این اتفاق بر اثر واژگونی کامیون حامل 10 تن آسفالت و ریخت شدن سنگ های داغ روی این موتور سوار که به طور ناگهانی در مقابل این کامیون ظاهر شده بود، رخ داد.

به گزارش ایران ناز دمای آسفالت های ریخته شده روی این موتور سوار بخت برگشته چینی بالای 100 درجه بوده است. در زیر تصاویری از این حادثه دلخراش را مشاهده میفرمایید.

 

آسفالت شدن دردناک و عجیب یک مرد چینی! +تصاویر
 
آسفالت شدن دردناک و عجیب یک مرد چینی! +تصاویر
 
آسفالت شدن دردناک و عجیب یک مرد چینی! +تصاویر
 
آسفالت شدن دردناک و عجیب یک مرد چینی! +تصاویر

دختر 17 ساله که دارای 7 فرزند است (عکس)

دختر ۱۷ ساله‌ای است که همراه ۷ فرزند خود در Córdoba Province در کشور آرژانتین زندگی می‌کنداوفرزندانش را دوست دارد ولی نگهداری آنها بسیار مشکل است او همه ۷ فرزند خود را فقط در سه مرحله بارداری به دنیا آورده است.اولین بارداری این خانم در سال ۲۰۰۵ بوده که یک پسر را به دنیا آورده است،
 
یعنی زمانی که تنها ۱۴ سال سن داشته است.در دو بارداری دیگر در سن ۱۵ و ۱۶ سالگی، او در هر کدام از آنها صاحب سه دختر سه قلو شده است. Pamela در خانه مادرش زندگی می‌کند، مادری که با تمیز کردن منازل، تلاش در حمایت کردن از آنها را دارد.
 
 
 

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

معرفی بهترین رستوران های جالب و دیدنی زیر آب !

 

غذا خوردن در رستوران می‌تواند مکمل گردش شبانه‌روزی ما باشند. البته برخی رستوران‌ها آن‌قدر خوب هستند که خودشان به مقصد گردش تبدیل شوند.
 
به نقل از تلگراف، بشر شاید هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که بتواند زیر آب غذا بخورد، آن هم در رستوران‌هایی مجلل که سرآشپزهایشان از بهترین‌های حرفه خود در جهان هستند. سفر به کشورهای دیگر به بهانه غذا خوردن در این رستوران‌ها فقط می‌تواند تفریح افرادی باشند که سرمایه فراوانی دارند! در ادامه با بهترین رستوران‌های زیر آب جهان آشنا شوید.
 

 

رستورانی زیر آبیِ ایتها – هتل کنراد، جزیره رنگالی، مالدیو

این رستوران در یک جزیره خصوصی در وسط اقیانوس هند واقع شده است. در واقع 12 رستوران، کافی شاپ و ویلای آبی برای مهمانان مهیا شده است. یک محل اختصاصی نیز برای علاقه‌مندان به پنیر در آنجا وجود دارد که در آن 101 نوع پنیر از باکیفیت‌ترین پنیرهای جهان وجود دارد. اما این مجموعه به رستوران ایتها (Ithaa) خود معروف است. رستوران ایتها در حقیقت اولین و تنها رستوران تمام شیشه‌ای زیر آبی جهان است.
 
این رستوران با سطح آب پنج متر فاصله داشته و نمایی 360 درجه از زندگی دریایی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند. ایتها در زبان مالدیوی معنای «مادر مروارید» را می‌دهد. طراحی این رستوران نیز از طراحی معاصر اروپا وام گرفته است. برای ناهار می‌توان غذایی سبک مانند سوپ لوبیا سبز، سالاد انبه سبز و پاپایا به همراه موس شکلات تلخ میل کرد. انواع نوشیدنی و غذاهای دیگر نیز در این رستوران یافت می‌شود.
 

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

 

 

رستوران المهره – هتل برج العرب جمیرا، دوبی

این رستوران به زیر آب نرفته است، بلکه زیر آب را به بالا آورده است! آکورایوم بسیار بزرگ این رستوران واقعا زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. رستوران المهره باکیفیت‌ترین غذاهای دریایی دوبی را به مشتریان ارائه می‌دهد. تمامی غذاهای دریایی را می‌توان در این رستوران یافت.

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

 

 

سابسیکس – نیاما، مالدیو

رستوران سابسیکس جواهری دیگر در قلب جزایر مالدیو است که در مجمتع تفریحی «پِر آکوم» واقع شده است. این رستوران در فاصله شش متری از سطح آب ساخته شده و به ساحل نیز 500 متر فاصله دارد. هر چیزی که فکرش کنید در اینجا یافت می‌شود: صبحانه‌های مجلل، ناهار و شام سلطنتی، مراسم عروسی و میهمانی‌های خصوصی. ناهارهای سرو شده در این رستوران عموما سبک بوده و کنار آن می‌توانید تمام نوشیدنی‌های تازه را نیز امتحان کنید. هزینه غذا خوردن در این رستوران هم چندان بالا نیست. هر کس تنها با 100 یورو می‌تواند در این رستوران غذا میل کند.
 

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

 

 

لژ زیرآبی جولز – پارک زیرآبی کی لارگو، فلوریدا

برای رسیدن به این هتل باید کمی فعالیت داشته باشید، زیرا تنها یک راه برای رسیدن به این هتل زیر آبی وجود دارد و آن از طریق غواصی عمقی است. هتل «کی لارگو» تنها هتلی در جهان است که زیر آب واقع شده است. محلی بین هتل و یک لابراتوار تحقیقاتی به یک بسته ویژه شبانه اختصاص داده شده که هزینه آن 512 یورو برای دو نفر است. در این مکان همه نوع اسنک، صبحانه، پیتزا و لوازم غواصی یافت می‌شود. البته اگر یک غذای خوشمزه هم بخواهید مشکلی نیست، چرا که یک سرآشپز ماهر برای تحویل غذا تا آنجا غواصی می‌کند. کسانی هم که تمایلی به خوابیدن در هتل و نگاه کردن به جانوران دریایی ندارند می‌توانند برای خوردن پیتزا به رستوران بروند و 96 یورو نیز بپردازند.
 

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

 

کارگو هلد – دنیای دریایی اوشاکا، دوربان، آفریقای جنوبی

درست است که این رستوران در زیر آب واقع نشده، اما محلی در قسمت عقب یک کشتی افسانه‌ایِ آفریقای جنوبی به نام «فانتوم» به شما اختصاص داده می‌شود. چشم‌انداز زیبای اقیانوس و محفظه مخصوص کوسه‌ها در مقابل شما است. فقط دقت کنید میزی را سفارش دهید که نزدیک شیشه‌ها باشد تا این چشم‌انداز زیبا را بهتر ببینید. در ضمن انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت را می‌توانید سفارش دهید. اگر هم دلتان خواست می‌توانید در کنار اقیانوس کمی قدم بزنید.
 

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

 

 

اوتِر این – دریاچه مالارن، سوئد

اگر از کوسه‌ها خوشتان نمی‌آید، می‌توانید «اوتر این» را امتحان کنید. در ابتدا باید در کنار «واستِرا» سوار قایق شوید و به این خانه زیبا بر روی آب برسید. این خانه توسط «مایکل گنبِرگ» به عنوان یک پروژه هنری ساخته شد. اما وقتی وارد خانه می‌شوید همه چیز شروع می‌شود. در زیر خانه یک اتاق خواب تمام شیشه‌ای زیبا وجود دارد. در این هتل برای تفریحات ابتدایی است. در طول روز می‌توانید در کنار خانه ماهیگیری کنید یا آفتاب بگیرید. در ضمن حتی می‌توانید شنا کنید و یا با قایق کمی سفر کنید. عصرها هم غذا با قایق تحویل‌ شما خواهد شد. به نظر که رویایی می‌رسد!
 

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

 

رستوران فیجی – مجتمع تفریحی زیر آبی پوزئیدون، فیجی

مجتمع تفریحی پوزئیدون هنوز تکمیل نشده است. قرار است که این مجتمع تفریحی به نخستین مجتمع تفریحی تبدیل شود که کاملا زیر آب است. این مجتمع کاملا مجهز خواهد بود و حتی یک کلیسای کوچک نیز در آن ساخته خواهد شد.
 

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

 

 

رستوران دریا – مالدیو

این رستوران تا سطح آب سه متر فاصله دارد. مهم‌ترین نکته در مورد این رستوران این است که تمامی دیوارهای آن شیشه‌ای است. بنابراین می‌توان منتظر یک هیجان تمام‌نشدنی در آن بود.

بهترین رستوران های زیر آب (عکس)

گالری مدل طراحی بسیار زیبای ناخن ژله ای

 مدل طراحی ناخن های ژله ای زیبا و متنوع

.

.

.

 

گالری مدل طراحی بسیار زیبای ناخن ژله ای

گالری مدل طراحی بسیار زیبای ناخن ژله ای

طراحی مدل ناخن به روش جدید

گالری مدل طراحی بسیار زیبای ناخن ژله ای

گالری مدل طراحی بسیار زیبای ناخن ژله ای

سبک تاره طراحی در ناخن های ژله ای

گالری مدل طراحی بسیار زیبای ناخن ژله ای

گالری مدل طراحی بسیار زیبای ناخن ژله ای

طراحی ناخن همراه با مد روز

گالری مدل طراحی بسیار زیبای ناخن ژله ای

خواهران دوقلوی جذابی که اروپا را بهم ریختند (عکس)


این دو خواهر دوقلو و همسان که مهماندار یک هواپیما هستند تمامی مسافران اروپا را خیره خود کردند مسافران این دوخواهر جذاب و کاملا شبیه را اشتباه میگیرند.

 

 

شباهت عجیب لورا و آنا، دو دختر ۲۰ ساله انگلیسی، خواهران دوقلویی که هر دو همکار و مهماندار خطوط هواپیمایی تاماس کوک بریتانیا هستند، حتی مسافران پروازها رو برای تشخیص تفاوت این دو خواهر همسان به اشتباه انداخته است!

 

خواهران دوقلوی جذابی که اروپا را بهم ریختند (عکس)

خواهران دوقلوی جذابی که اروپا را بهم ریختند (عکس)

خواهران دوقلوی جذابی که اروپا را بهم ریختند (عکس)

زن آبرومندی که بخاطر شوهرش برهنه در خیابان چرخید (عکس)

زن آبرومندی که بخاطر شوهرش برهنه در خیابان چرخید (عکس)

زن آبرومندی که بخاطر شوهرش برهنه در خیابان چرخید

 

مرد چینی زمانی که به همسرش مشکوک شد و تصور کرد که همسرش به او خیانت می کند دست به کار عجیب و خارج از تصور زد.

به گزارش ایران ناز: این مرد پس از نوشیدن الکل و کتک زدن همسرش, او را مجبور کرده است به خاطر این حرف و حدیث ها، برهنه به خیابان رفته و مسیری را با پای پیاده طی کند!

 

 

این زن برهنه همچنین نوشته ای در دست داشت که برروی آن نوشته بود: من بدنم را می فروشم!!

مرد چینی در طول مسیر از دور همسرش را دنبال می کرد تا مطمئن شود که همسرش چنین کاری را می کند و در گوشه ای از خیابان پنهان نمی شود و از این ماجرا فرار نمی کند.

 

 

پس از طی مسافتی پلیس متوجه این زن شده و آنها را بازداشت می کند. زمانی که پلیس ماجرا را از زبان مرد می شنود شروع به بررسی موضوع کرده و پس از ساعاتی متوجه می شوند که این زن هیچ گونه خیانتی نکرده است و زندگی سالمی دارد.

 

 

زن آبرومندی که بخاطر شوهرش برهنه در خیابان چرخید (عکس)

 

این زوج دارای دو دختر هستند و پس از مشخص شدن حقیقت, مرد یک عذرخواهی رسمی نوشته و آن را در روزنامه های محلی چین منتشر می کند و از همسرش بخاطر چنین رفتاری عذرخواهی می کند.

هنوز مشخص نیست که آیا همسر این مرد, رفتار عجیب شوهرش را بخشیده است یا خیر؟!

 

دختر 40 ساله از پدرش صاحب 6 فرزند شد!!

دختر 40 ساله از پدرش صاحب 6 فرزند شد!!
رسانه‌های دولتی اسکاتلند اعلام کردند که یک مرد ۶۵ ساله به اتهام تجاوز به دخترش و داشتن ۶فرزند از او به حبس ابد محکوم شد.
 
 
براساس گزارش رسانه‌های اسکاتلند، «آنه ماری ویلسون» که هم‌اکنون ۴۰ سال دارد، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پدرش از سال ۱۹۸۱ میلادی او را به مدت ۱۲ سال متوالی مورد تجاوز و سوء‌استفاده قرار داده و از او ۶فرزند دارد.
 
این زن ۴۰ ساله در ادامه خاطرنشان کرد: من اولین بار در سن ۱۱ سالگی توسط پدرم مورد تجاوز قرار گرفتم و در سن ۱۵ سالگی اولین فرزندم را به دنیا آوردم. پدراین دختر تنها به حبس ابدمحکوم شد وهم اکنون در زندان به سر می‌برد.