دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

از کارناوال انتخاباتی در دانشگاه آزاد تا توهین یکی از کاندیداها به دانشجویان در دانشگاه صنعتی

عصر روز دوشنبه دانشگاه آزاد ارومیه میزبان چهار تن از کاندیدهای مجلس بود که مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

با ورود هادی بهادری به آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی جو سالن متشنج شده و تعدادی از افراد حاضر در سالن در حمایت از وی شروع به شعار دادن و تشویق کردند.

فضای متشنج سالن در ادامه باعث شد که مجری برنامه با اعتراض خطاب به بهادری بگوید که شما برخلاف قول و قرارهایی که باهم داشتیم کارناوال خیابانی خود را نیز به دانشگاه آورده‌اید و این یعنی تخلف.

بهادری که درخواست ورود افراد پشت در را به داخل داشت با این جواب روبه‌رو شد که این‌ها کارت دانشجویی ندارند و از خارج دانشگاه آمده‌اند.

مراسم درنهایت با تشویق‌ها و شعارهای ممتد بهادری که اجازه اظهارنظر به کاندیداهای مقابل را نمی‌دادند با دخالت مسئول نهاد دانشگاه صنعتی ارومیه پایان یافت.

روز دوشنبه دانشگاه صنعتی نیز میزبان سه تن از کاندیدهای مجلس بود و آقایان پیری و بازیان و سلطانی به مناظره باهم نشستند.

مرتضی پیری که به دلیل حضور در دانشگاه آزاد کمی با تأخیر به دانشگاه صنعتی رسیده بود با همراهان خود از خارج دانشگاه قصد ورود به دانشگاه را داشت که مسئولین این مراسم مانع شدند.

مرتضی پیری در میان مراسم با صحبت‌های حاشیه‌ای خود باعث ایجاد سؤال در میان دانشجویان شده بود در جواب یکی از دانشجویان در مورد پایبندی به اصول گفت: اگر اهل ارومیه نیستی حرف نزن، من از هفت‌پشت تو به اصل واقف‌تر هستم.

پیری به دانشجو گفت: فهم من از شما و از بهترین اساتید شما بیشتر هست چون درنهایت درجایی درس‌خوانده‌اند من در آنجا درس‌خوانده‌ام.

پیری درنهایت مراسم که نتوانسته بود به سؤال بازیان جواب دهد گفت: دوستان شما در تشکل‌های دانشجویی این دانشجویان را اینجا جمع کرده‌اند که مرا تخریب کنند.

درنهایت این مراسم نیز با واکنش دانشجویان ناتمام ماند تا هر دو مراسم میزگرد سیاسی دانشگاه‌ها با ایجاد حاشیه توسط اصلاح‌طلبان به پایان برسد.

چکیده ای از مناظره چهار کاندیدای دهمین دوره انتخابات در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

انجمن اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت ) دانشگاه آزاد ارومیه امروز در یک برنامه ریزی  قابل تقدیر اولین مناظره و گفتگو را با حضور ۴ کاندیدای حوزه انتخابیه ارومیه از جریان های مختلف در دانشگاه برگزار کرد.

بدون شک به رغم همه جوسازی ها در فضای مناظره که ذات اصلی اینگونه برنامه ها و همچنین محیط دانشگاهی است اما از خود کاندیداها و هوادارانشان انتظار می رود حرمت اینگونه مراسمات را نگه دارند و نامزدها به همراهان خود توصیه کنند اجازه بدهند تا یک برنامه علمی در فضای آرام و صمیمی و بدور از تخریب و تشویش برگزار شود و آخر سر این حضار باشند که تصمیم بگیرند در ۷ اسفند و سر صندوق های رای به چه کسلنی اعتماد کنند و در برگه رای نام چه کسی را بنویسند.

 مطمئنا رمز پیروزی و پیشرفت یک مجموعه و هر جامعه ای اختلاف سلیقه و دیدگاه های مختلف است و همین مهم باعث شده تا افراد با سلایق مختلف در صحنه حضور داشته باشند  اما در بین بحث فرهنگ سازی اینگونه مراسمات و همچنین رعایت اصول و اخلاق و قانون باید سرلوحه کار افراد قرار گیرد و خدا نکند برای فریب افکار عمومی و جلب آرای عموم دست به هر کاری بزنند.

در این مناظره ۴ کاندیدا ” حجت الاسلام سید سلمان ذاکر , دکتر وحید جلال زاده ، دکتر مرتضی پیری و دکتر سیدهادی بهادری از ۳ جبهه کاملا مختلف ” اصولگرا ، مستقل و اصلاح طلب حامی دولت  ” حضور داشتند و  به بیان بیوگرافی از خود و مهم ترین برنامه های انجام شده توسط خودش در گذشته اشاره کردند و سپس به سوالات عمومی پاسخ دادند.

در ادامه و قبل از آخرین قسمت برنامه که مربوط به پاسخگویی به سوالات خصوصی بود، بعلت اغتشاش و جوسازی بدستور برگزار کنندگان مراسم مراسم پایان یافت.

قرار است دومین مناظره با حضور ۴ کاندیدای دیگر نیز فردا سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شود.

آنچه در ادامه این مطلب می خوانید برگرفته از سایت نسل برهان می باشد که ماحصل مناظره و گفتگوی  ۴ کاندیدای امروز در مناظره است

سؤال: در صورت انتخاب شدن علاقه‌مند حضور در کدام کمسیون هستید؟

بهادری: با توجه به سابقه و تخصصی که در رشته عمران دارم علاقه‌مند به فعالیت در کمسیون عمران هستم ولی با توجه به نیازهای منطقه‌ای در کمسیون آب و کشاورزی هم علاقه‌مند به فعالیت هستم. البته استان ما خیلی عقب‌افتادگی‌هایی دارد که با حضور در کمسیون عمران علاقه‌مند به حل آن‌ها هستم.

پیری: با توجه به اینکه رشته من مدیریت هست و چون استان ما در بودجه مشکل دارد که هیچ‌وقت تامین نمی‌شود و من باید در کمسیونی باشم که برای تأمین بودجه در بخش‌های مختلف عمرانی و صنعتی و … توانمندی داشته باشد. و باید بتوانیم مشکل تأمین بودجه به‌طور مساوی را حل کنیم.

جلال زاده: رشته تحصیلی من و سوابقم اقتضا می‌کند که در کمسیون سیاست خارجی فعالیت بکنم که با توجه به همسایه بودن با سه کشور بسیار مهم و بااهمیت جله می‌کند و با توجه به آمایش سرزمینی که سند توسعه آن نوشته‌شده است بحث کشاورزی و صنایع تبدیلی نشان می‌دهد که باید درزمینهٔ کشاورزی هم باید مدنظر باشد.

ذاکر: من با توجه به سابقه‌ام در کمسیون حقوقی و قضایی داشتم علاقه‌مند به فعالیت در این کمسیون می‌باشم، و با توجه به اهمیت این موضوع و اهمیت قانون آیین دادرسی کیفری و اصلاحاتی که در آن صورت داده ایم توانستیم بسترهای توسعه را با کمک قانون گسترش دهیم.

سؤال: راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در چه مسائلی می‌بینید، آیا دولت فعلی قادر به اداره کشور بدون تکیه به درآمدهای نفتی می‌باشد یا نه؟

ذاکر: اقتصاد مقاومتی به کار مسئولین به استعدادهای جوان و سوابق و اندوخته‌های چندین ساله دارد و اگر از گذشته غافل شویم و از تولیدکنندگان و کارآفرینان غافل شویم یعنی پا گذشتن روی ملت و زحمت کشان است، اقتصاد مقاومتی یعنی شکوفایی استعدادها و این با پسابرجام و ارتباط با دنیا ندارد.

جلال زاده: اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری به استحکام داخلی نظام و قوی کردن خود برمی‌گردد و سیاست خارجی زمانی می‌تواند موثر باشد که ما در داخل قوی و مقتدر باشیم ولی متاسفانه کارنامه دولت و مجلس در اجرا سیاست های اقتصاد مقاومتی منفی است.

جالب است بدانید که بودجه استان ما ۲۵۰ میلیارد تومان بود که ۳۰۰ میلیارد افزایش‌یافته است و همه آن تخصیص نمی‌یابد و نهایت ۷۰۰ میلیارد می‌شود با این حساب ما باید سرمایه به استانمان جذب کنیم و باید مشکلات کارآفرینان در استانمان را حل کنیم.

پیری: اقتصاد مقاومتی هدف اصلی‌اش رشد پویا و رشد متوازن است که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند و طبیعتا با توجه با این همه امکانات در استان ما متضرر شده‌ایم، توجه به اقتصاد دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید درزمینهٔ تولید دانش مورد توجه قرار گیرد. رشد بهره وری نکته بعدی است که در اقتصاد مقاومتی بایستی مورد توجه قرار گیرد.

بهادری: مباحث اقتصادی و سیاست های اقتصادی کشور که اصل ۴۴ یکی از مهم ترین آن هاست متاسفانه از ۱۲ سال پیش به درستی اجرانشده است و این باعث شده است که دچار مشکلات عدیده اقتصادی شویم. در زمان آقای احمدی‌نژاد  ما بیشترین درآمدهای نفتی را داشتیم ولی متاسفانه از فرصت توسعه زیرساخت‌های کشور از دست داده ایم. و اگر دولت قبلی در سند چشم‌انداز توجه می‌کرد الان این وضعیت در کشور نبود.

سؤال: موضع صریح شما در مورد فتنه ۸۸ و فتنه گران چیست؟ نظرتان در مورد فتنه گران چیست؟

بهادری: به نظر من در سال ۸۸ همه کاندیداها را شورای نگهبان تایید کرده بود ولی در بحث انتخابات و روش های تبلیغی انتقادات جدی وارد بود که نتیجه آن توسط مراجع قانونی تایید شد و تا قبل از تایید رسمی ما هم معترض بودیم و اما بعد از اعلام نظر صریح مرجع قانونی من هم اعتقاد داشتم که مردم هم باید تمکین می‌کرد.

پیری: کدام فتنه را می‌گویی از اول انقلاب فتنه‌های زیادی اتفاق افتاده است، و امروز هم تمام نمی شود و من امیدوارم این سوال مبنای فتنه‌های دیگری نشود. همه نامزدهای انتخابات ۸۸ توسط  شورای نگهبان تایید شده بود البته بعد از انتخابات یکسری اعتراضات و شکایت‌هایی بود و اگر هرگونه فعالیتی بخواهد امنیت کشور را توسط هر کس حتی توسط دولتی که مدیریت انتخابات در دستش است انجام شود اتفاق بیوفتد خودش هم فتنه است.

ما باید کاملا شفاف مصداق فتنه را مشخص کنیم و اگر شخصی آرامش کشور را به هم بزند فتنه‌گر است و همه چیز در سال ۸۸ تمتم شده است و دامن زدن به این قضیه و متهم کردن دیگران عین مصداق فتنه است.

جلال زاده: امام صادق می گوبند که با صراحت و صداقت با مردم صحبت کنید، بعدازاینکه مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد و در حضور نمایندگان کاندیداها گفتند که تقلبی صورت نگرفته است چه کسی بود که در مقابل خبرگزاری بین‌المللی گفت برنده قطعی انتخابات منم.

من دکتر پیری و دکتر بهادری را تا فیها با خالدون شان می‌شناسم و این ها هیچ نسبتی با فتنه ندارند اما اینکه بخواهیم به خاطر برخی مسائل انتخابات را زیر سوال ببریم این درست نیست.

موسوی و کروبی به ملت خیانت کردند، و افرادی که ۳۰ سال نان و نمک نظام را خورده بخواهند بر روی نظام شمشیر بکشند هیچ کس این را قبول نمی‌کند و هیچ کس این ها را خادم ملت نمی داند.

ذاکر: افرادی که کم ظرفیت باشند و مدیر توانمند نباشند تا انتخابات را مدیریت کنند و نتوانند دشمن را بشناسند باعث می‌شود که فتنه به وجود بیاید و دامن زدن به ماجرا با عدم توجه کافی باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

احمدی‌نژاد گفت که من خس و خاشاک را به طرفداران کاندیدا نگفته‌ام و منظورم دشمنان بوده اند و سوی مدیریت برخی نامزدها باعث شد که آن اتفاقات در سال ۸۸ رخ دهد و امروز باز هم نمی‌آیند که عذرخواهی کنند و این باعث شده که دشمن نسبت به آنان طمع کند.

سؤال: نظر شما در مورد عملکرد کلی دولت چیست؟ اگر شما در مجلس بودید برجام ۲۰ دقیقه‌ای را تصویب می‌کردید؟

ذاکر: دولت یازدهم بزرگ‌ترین امتیازش این است که با دیپلماسی فعال و با مصوبه مجلس به سرانجام رساند و امروز ما می‌توانیم با دنیا گفتمان کنیم اما این توجه خارجی به ایران باید پر فایده باشد که متاسفانه باعث شد اقتصاد مقاومتی و اشتغال و مشکلات معیشتی مردم فراموش شود.

ما اگر در مجلس باشیم باید این زحمات را به نتیجه برسانیم و اگر من در مجلس بودم سعی می‌کردم تا از ثمرات برجام بهره ببریم که متأسفانه تا حالا محقق نشده است.

جلال زاده: دولت در حوزه بهداشت و درمان و در امور اجتماعی تلاش های قابل تقدیری داشته اند ولی متاسفانه در کل ما همچنان دچار رکود هستیم و نرخ بیکاری از ۱۳ به ۲۸ رسیده است و دولت اقتصاد داخلی را به امید سرازیر شدن درآمدهای نفتی رها کرد که نتیجه آن کاهش ۲۸ میلیارد دلاری در نتیجه کاهش درآمدهای نفتی بود.

دولت اگر بخواهد اینطور ادامه دهد مطمئنا دچار مشکلاتی خواهد شد و در مورد برجام باید عرض کنم که اگر در مجلس بودم به آن رای نمی دادم، کسی که با وعده وعید سفارت و انتخاباتی به این طرح رای دادند، چطور می‌شود کلیات یک طرح ۱۰۰ رای داشته باشد و جزئیات آن ۱۸۰ رای و این یعتی توهین به مردم.

پیری: عملکرد دولت با توجه به تلاش آقای ظریف و تلاش های ایشان در سیاست خارجه بسیار دستاورد بزرگی بوده است و ظلمی که به ما تحمیل‌شده بود توسط دولت حل شد و در مورد ضعف باید بگویم هرکس که دولت قبلی را تحویل گرفته است هر ضعفی بود را شسته و برده است.

افرادی که کارناه مشخصی برای مردم‌دارند از صداقت با مردم صحبت نکنند، من در مورد سیاست با پدرم هم تعارف ندارم و آقای جلال زاده ما را متهم به بی‌صداقتی نکنند و هرکس بخواه کشور را دچار مشکل کند شما به آن بگویید فتنه و من هم می‌گویم کسانی که شرایط فتنه را فراهم آورنده.

به نظر من فتنه بزرگ اختلاس است و فتنه بزرگ‌تر از آن ۱۱ روز خانه‌نشینی است.

بهادری: چون من در این دولت مسئولیت داشتم، بیشتر در جزئیات عملکرد دولت بودم، در مورد پرونده هسته‌ای باید عرض کنم ما باید بتوانیم منافع ملی را تامین کنیم و با دنیا هم تعامل سازنده داشته باشیم و من هنر ورزی آقای ظریف را به رئیس جمهور و آقای ظریف تبریک می‌گویم.

من فکر می‌کنم در حوزه سیاست خارج بسیار عملکرد قابل تقدیری داشته اند و در فضای امنیتی هم باید عرض کنم که فضای امنیتی دریاچه به فضای فرهنگی و اجتماعی تبدیل‌شده است.

سؤال: علت خشک شدن دریاچه ارومیه را در چه می‌دانید؟ آیا امید به احیاء دریاچه دارید؟

بهادری: دریاچه ارومیه علت اصلی خشک شدنش حداقل ۷۰ درصد عوامل انسانی است و بی‌تدبیری‌های مدیریتی باعث شده که وضعیت به شکل امروز شود و باید با دقت و احتیاط باید سیاست های انتقال آب و حوزه کشاورزی بایستی لحاظ می‌شد.

در سال های ۸۳ مسجل شد که این دریاچه رو به موت می رفت که بسیاری از کارها از ۱۰ سال قبل شروع می‌شد و طی سال های گذشته همه آب دریاچه بذل و بخشش شده است.

برنامه‌ای که اخیرا شروع‌شده است امیدها را برای احیا دریاچه احیا کرده است و ما اجازه نخواهیم داد که دریاچه خشک شود.

پیری: در مورد دریاچه باید بگویم که این مسئله مربوط به منافع مردم هست و باید عرض کنم ستاد احیا زمانی تشکیل‌شده است که میت در حال تشییع جنازه بوده است.

اینجا فقط آقای جلال زاده مسئول نیست و باید تمام مسئولین و رئیس جمهورها از سال ۸۰ به اینطرف و مهم‌تر از همه نمایندگان ما در ادوار مختلف مجلس باید پاسخ به کم‌کاری خودشان بدهند.

جلال زاده: من هم موافقم که منافع مردم اصل است ولی شما برید و ببینید بعد از انقلاب چه کسانی فساد و تجمل را در کشور تئوریزه کردند.

اینکه آقای بهادری می‌فرمایند ۷۰ درصد مربوط به عوامل انسانی هست پس کاهش ۱۲۰ میلی‌متری بارندگی در سالیان متمادی ارومیه را در این عدد توجیه می‌کنید، ۴ تحقیق داخلی و خارجی در ستاد نجات دریاچه ارومیه تشکیل‌شده است و ۷۵درصد خشک شدن دریاچه ارومیه مسائل اقلیمی است و این ند هست که چرا در سال های گذشته مدیریت خوبی نشده است.

ذاکر: دریا از سال ۴۲ خشک میشد نه سال ۸۴ و شما زمانی که استاد دانشگاه بودید کدام کنفرانس را برای احیاء دریاچه انجام دادید؟ شما قبل از سمت چه کاری برای دریاچه کردید؟ یک نفر قبل از سال ۸۷ یک نفر ادعا کند که برای دریاچه کاری کرده است و فقط من وزیر را به کمسیون کشاندم و عملکردم کاملا مشخص است.

سؤال:هزینه عمومی تبلیغات خود را از چه منابعی تامین کنید و چقدر خودتان در مورد تبلیغات خودتان را مقید به رعایت اخلاق انتخاباتی می‌دانید؟

ذاکر: هزینه یکی از مواردی بود که من می‌خواستم به خاطر آن وارد انتخابات نشوم و بدهی‌های دوره قبل را هنوز نتوانسته‌ام پرداخت کنم و اگر وارد انتخابات شده‌ام به خاطر اصرار و درخواست مردم بوده است. من حاضرم آمار پول هایی را که دریافت کرده ام در اختیار قوه قضائیه قرار دهم.

جلال زاده: ما به وضعیت هزینه‌ها و شام و نهارهایی که پرداخت می‌شود انتقاد جدی داریم و صحنه نمایشی و تبلیغاتی سطح شهر کاملا گویای این است که هزینه‌ها از کجا تامین می‌شود.

اصول گرایان وقتی در داخل خودمان اشکالی داشتیم سریع از آن براعت می‌جوییم و ولی در بین اصلاح طلبان این جرئت و شهامت را ندارند و از مجلس ششم ۱۵ نفر رفته اند خارج از کشور و اصلاح طلبان موضع رسمی نگرفته اند.

پیری: آبادگران در واقع ویران گران این شهر هستند و مخالف فرمایشات رهبری عمل می‌کنند، من هم اعتقاددارم اگر کسی  دزد باشند باید دستشان قطع شود و متاسفانه کسی که خودشان متخلف هستند دم از باند ثروت و قدرت می‌زنند.

هزینه ستاد من ۱۰ میلیون بوده که قرض گرفته ام و پول صندلی‌های ستاد را نداده‌ام و پول بنرها هم هنوز مانده است و نداده‌ایم.

بهادری: به هیچ وجه قابل قبول نیست که آدم، باندهای ثروت و قدرت را دور بر خودش داشته باشد و بخواهد از این فرست برای کسب رای برای خودش استفاده کند و نباید عوام‌فریبی در مورد هزینه‌های انتخاباتی کرد.

کسانی که با توزیع پول و کارت هدیه و شام می‌خواهند رای جع کنند، خواهش می‌کنم بهشان رای ندهید.


شعبان بی مخ ها در دانشگاه آزاد ارومیه / تکرار رفتارهایی از جنس فتنه 88

دانشگاه آزاد ارومیه دوشنبه سوم اسفند روزی داغ و پرتنش را پشت سرگذاشت. برگزاری اولین مناظره انتخاباتی در این دانشگاه بین سید سلمان ذاکر، وحید جلال زاده، هادی بهادری و مرتضی پیری پرحاشیه ترین روز را در تاریخ این دانشگاه رقم زد. مراسمی که قرار بود طی آن نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور آشناسازی هر چه بیشتر دانشجویان با برنامه ها و اهداف خود در فضایی منطقی و آکادمیک به بحث و تبادل نظر بپردازند.

اما جو حاکم بر محل برگزاری مراسم چند ساعت پیش از آغاز آن، خبر از شرایطی متفاوت می داد. حضور تعداد زیادی از چهره های نه چندان آشنا برای دانشجویان با پوسترها و شال های رنگی کمپین انتخاباتی خاص تعجب حاضرین را در پی داشت. چهره هایی که حتی سن و سال برخی از آنان سنخیتی با فضای دانشجویی نداشت.

تجمع افرادی که به دلیل پر شدن سالن پشت درهای آمفی تئاتر دانشکده فنی تجمع کرده بودند با ورود کاندیداها به دانشگاه رنگ و بوی دیگری گرفت. افرادی که از جانب ستاد بهادری به دانشگاه آمده بودند بی اعتنا به حرمت ایام فاطمیه شروع به کف زدن و سوت زدن و سردادن شعار کردند. اما کار به اینجا ختم نشد و حامیان این کاندیدا به زد و خورد با دانشجویان و مسئولین پرداختند.

رفتارهایی که بیش از هر چیز خاطره قداره کشی های شعبان بی مخ را تداعی می کرد، موجب شد دانشجویانی که برای آشنا شدن با برنامه های کاندیداها آنجا آمده بودند محل را ترک کنند. اقداماتی از جنس فتنه 88 که خاطره تلخ عاشورای آن سال و حرمت شکنی های فتنه گران را به یاد می آورد.

فضای سالن نیز تفاوت چندانی با بیرون آن نداشت و هوچی گری طرفداران این ستاد جوی را به وجود آورده بود که مشابه آن را می توان در اغتشاش تماشانماها در استادیوم های ورزشی  پس از باخت تیمشان یافت. طنز ماجرا احساس ناامنی معدود هواداران دانشگاه آزادی بهادری از کسانی بود که از ناکجا آباد به دانشگاه آورده شده بودند.

متاسفانه درخواست های متعدد مسئولین برگزاری مراسم برای حفظ حرمت ایام عزاداری با بی اعتنایی این افراد مواجه شد، اما تاسف بار تر نقش محوری کاندیدای مورد حمایت آن ها بود که علی رغم ادعا همیشگی اش مبنی بر دانشگاهی بودن و علمی بودن خواسته یا ناخواسته آتش بیار معرکه شده بود.

تهییج ها تا به حدی ادامه پیدا کرد که هواداران خشمگین و هیجان زده او خبرنگار ندای ارومیه را تهدید به ضرب و شتم کردند! البته پیش از این نیز اصلاح طلبان سابقه کتک زدن به خبرنگار خبرگزاری دانشجو را در همین سالن داشتند، اما دیروز نشان دادند با نزدیک شدن به بزنگاه ها از ظرفیت تکرار شرارت هایی از جنس فتنه 88 برخوردارند.

اما بحث به فتنه 88 که رسید بهادری و پیری حتی در میان هوچی گری هوادارانشان نیز نتوانستند موضع شفافی در قبال آن بگیرند. کار تا جایی پیش رفت که حتی پیری نه تنها فتنه را محکوم نکرد بلکه طی اظهار نظری تامل برانگیز بازطرح و متهم کردن فتنه گران را مصداق فتنه دانسته و به صراحت از آن حمایت کرد!

در اواخر مراسم اقدامات یکی از دانشجویان هوادار بهادری قصد داشت با حضور در سن، نظم مراسم را بر هم بزند با حمایت بهادری همراه شد اما ماجرا با کنترل انتظامات پایان یافت.

در نهایت اغتشاش حامیان جریان خاص به اندازه ای بالا گرفت که مراسم در میان بهت و حیرت دانشجویانی که اتوبوسی به مراسم آورده نشده بودند، ناتمام ماند.

اما پس از اتفاقات قابل تامل دیروز دانشگاه آزاد ارومیه که مصداق بارز حرمت شکنی ایام فاطمیه و یادآور فتنه 88 بود این سوال به وجود می آید که اصلاح طلبان چرا تا به این حد از بحث در فضای آرام و منطقی می هراسند که به هوچی گری و قشون کشی متوسل می شوند و کسانی که برای پیروزی در انتخابات به شعبان بی مخ ها متوسل می شوند و فتنه گران داخلی و خارجی برایشان کف می زنند در صورت راهیابی به خانه ملت چگونه می توانند از انقلاب دفاع کرده و به دنبال بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم باشند؟