دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

ابزارهای جانبی جالب برای عکاسی با موبایل

Olloclip

تا به حال لنزهای جانبی متنوعی برای آی‌فون عرضه شده‌اند اما شاید بتوان سری Olloclip را با کیفیت‌ترین نوع موجود در بازار با سهولت استفاده بالا خواند. این محصول شامل یک لنز 2x telephoto و یک لنز Polarizer می‌باشد.



 Kogeto Dot

آیا دوست دارید عکس‌های پانورامیک 360 درجه با آی‌فون خودتون بگیرید؟ این لنز را به دوربین گوشی خود متصل و پس از دانلود و نصب برنامه ویژه آن دکمه ضبط یا Record را فشار دهید و کار تمام است.



Luxi


با استفاده از این ابزار می‌توانید میزان نور تابیده شده روی سطح مورد نظر خود را اندازه بگیرید و همانطور که می‌دانید نور و میزان آن در عکاسی از جمله فاکتورهای مهم محسوب می‌شود.




SlingShot by Woxom


از این ابزار می‌توان برای نگه داشتن گوشی و حتی فبلت‌ها استفاده نمود و علاوه بر این قابلیت تبدیل شدن به سه پایه را نیز دارد.



Tether Tools Look Lock System


عکس‌برداری از کودکان و حیوانات معمولا کار دشواری است. با استفاده از این ابزار می‌توانید گوشی‌های خود را در یک جا ثابت نگه داشته و از سوژه‌های خود عکس بگیرید.



Video Visor


نوعی محفظه پلاستیکی ساده است که همانند یک چشمی برای گوشی شما عمل می‌کند و مانع از انعکاس نور روی نمایشگر آن خواهد شد و به کاربر کمک می‌کند گوشی خود را محکم در جایش ثابت نگه دارد.


Keizus Quadrapod


این هم یک چهار پایه زیبا برای گوشی شما که از نوعی پلاستیک محکم ساخته شده است و به راحتی قابل تنظیم می‌باشد.



Motrr Galileo


بخش اصلی این ابزار را نوعی پایه گردان تشکیل می‌دهد که می‌تواند به صورت خودکار به دور خود بگردد و زاویه 360 درجه را تحت پوشش قرار دهد.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.