دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

خوشاکو در رتبه چهارم پیست های اسکی کشور!

وجود پیست اسکی خوشاکو در مجاورت شهرستان اورمیه به عنوان چهارمین پیست برتر کشور می تواند زمینه ساز حضور خیل عظیم دوستداران طبیعت و ورزش های برفی گردد که در این زمینه در طول سالیان گذشته با توجه به عدم توجه و نظارت کافی  نتایج مطلوبی کسب نگردیده است.

در این خصوص لازم است  مدیران شهری و استانی و در کنار انان مجموعه مدیران ورزش و جوانان بایستی نگاه ویژه ای به توسعه ی این رشته مهیج نمایند.

حال سوال مهم و اساسی که مطرح می شود اینست که مسئولین ذیربط تا چه اندازه توانسته اند از ظرفیت های موجود در این رشته به لحاظ شرایط خاص جغرافیای شهرستان اورمیه استفاده کنند؟ و اینکه از ابزار و امکانات و اطلاعات کافی جهت استفاده هرچه بهتر از شرایط موجود بهره مند هستند یا ...؟!

عدم شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح نسبت به برنامه ریزی و اجرای طرحهای ورزشی توسط هیئت های مربوطه سبب گردیده تا خیل عظیمی از علاقمندان به حضور  اماکن و فضاهای ورزشی و استفاده از چنین  موقعیت های استثائی محروم گردند.

امید ان می رود مدیران ورزشی استان با همت دست اندرکاران  حوزه ها ی  مدیریت استان در راستای بهبود شرایط و حل پاره ای از  مشکلات موجود قدم های موثر و تاثیرگذاری بردارند و ار ظرفیت مکان های مانند پیست اسکی خوشاکو جهت جذب گردشگر و حضور پر رونق ورزشکاران رشته های زمستانی استفاده های بهینه ای صورت پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.