دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

بزرگترین استخر ارومیه به سرسره اسپیرال تجهیز شد

استخر پیام ارومیه که جزو بهترین و بزرگترین استخرهای شنا در شمالغرب کشورمان محسوب می شود  چندین سال است به همت شرکت مخابرات استان آذربایجانغربی در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام ارومیه پذیرای علاقمندان به این رشته ورزشی است.

 به جرات می توان گفت این استخر یکی از کیفی ترین استخرهای شمالغرب کشور است که  با محیطی بزرگ و دلنشین و مهمتر از همه رعایت اصول بهداشتی و همچنین مدیریت خوبش موجبات رضایت مراجعین را جلب کرده است.

 

 

این استخر به تازگی به دو سرسره اسپیرال تجهیز شده که احتمالا در آینده ای نزدیک بر تعداد آن افزوده خواهد شد. 

 

 

 

 

طی نظر سنجی های چند وقت پیش از تعدادی از جوانان ارومیه ای ، این استخر بعنوان بهترین استخر در سطح استان انتخاب شد.

استخر پیام یا مخابرات ارومیه در انتهای خیابان 8 شهریور این شهر در میدان خاقانی واقع شده است که با چندین استخر که شامل استخر کودک ،استخر نوجوان ،بخش آماتورها ، بخش حرفه ای ها  و همچنین حوضچه های آب سرد و گرم ،سونای خشک و بخار و جکوزی ،بوفه و سایر امکانات جانبی همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 24 پذیرای علاقمندان است.

هر چند طی چند ماه اخیر با افزایش برخی امکانات مجموعه  قیمت بلیط آن نیز  با افزایش بیست هزار ریالی به هشتاد و پنج هزار ریال رسید،  اما این افزایش قیمت نیز باعث کاهش استقبال مردمی نشد.

البته امیدواریم مسئولین محترم شرکت متمول مخابرات آذربایجان غربی که  جزو شرکت های با وضع اقتصادی عالی محسوب می شوند  با دست و دل بازی بیشتر و در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی بخش عمده جامعه و حدالامکان سطح بندی قیمت بلیط ها به تناسب ساعات حضور و اِشِل های دیگر ، در قیمت بلیط های بهترین استخر استان تجدید نظر نمایند .

هرچند معتقدیم نگهداری این مجموعه عظیم نیازمند گردش اقتصادی بهینه  است ولی به قول دوستان مخابرات است و پولدار ، کمی مساعدت برای جوانان جای دوری نخواهد رفت. 

لازم بذکر است شماره تلفن 3835000 تلفن گویای این مجموعه است که البته در این بخش هم امیدواریم با مساعدت مسئولین محترم  در سخنگوی آن نیز تجدید نظر نمایند. (تکمیل این قسمت گزارش قابل نوشتار نبوده و نیازمند تماس با شماره مذکور است) .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.