دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

جدیدترین لوازم الکترونیکی که در CES 2014 به دنیا آمدند + تصاویر

چهارمین روز نمایشگاه کالاهای الکترونیکی CES 2014 آغاز شده است.برای دریافت گزارش های لحظه ای این نمایشگاه با اورژانس IT همراه باشید.
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،در ادامه می توانید گزارش آنلاین نمایشگاه کالاهای دیجیتال CES 2014 که در لاس وگاس برگزار شده است را مطالعه کنید :


باز هم BMW :


یکی از محصولات پر طرفدار روز چهارم CES 2014 خودروی جدید BMW است که قابلیت پارک اتوماتیک را دارد.این خودرو که i3 نام دارد می تواند از طریق ساعت هوشمند Galaxy Gear صاحب ماشین را از محل خودرو مطلع کند و با پخش صدای نویز محل دقیق ماشین را به وی نشان دهد.


ویدئو پروژکتور یا تلویزیون لیزری جدید ال جی؛


ساعاتی پیش بود که ال جی از یک ویدئو پروژکتور جدید رونمایی کرد که می تواند تا اندازه یکصد این تصاویر را روی دیوار به نمایش بگذارد.قیمت این ویدئو پروژکتور که نسبت کنتراست آن یک به ده میلیون می باشد در حدود 10000 دلار اعلام شده است.


تلفن همراهی که تغییر شکل می دهد :


اولین ایده تلفن های همراه که قابلیت تغییر در ظاهر دارند توسط موتورالا بیان شد اما حالا ZTE این ایده را عملی کرده و اولین محصول خود با این ویژگی را متاسفانه در پشت شیشه  و در نمایشگاه CES 2014 به نمایش گذاشته است.در این اسمارت فون نمایشگر،قطعات سخت افزاری شامل رم،رام و پردازنده و دوربین و باتری قابلیت جابجا شدن دارند و با این ویژگی کاربر می تواند شکل ظاهری تلفن همراه خود را تغییر دهد.

هواوی کنسول بازی اندرویدی ساخت :


شرکت هواوی ساعتی پیش در CES 2014 از کنسول بازی کوچک جدید خود با نام Tron-Mini  رونمایی کرد.این محصول با سیستم عامل اندروید 4.2.3 کار می کند و به گفته شرکت سازنده به ایکس باکس 360 و کنسول بازی اندرویدی Ouya شباهت بسیاری دارد.دسته بازی این محصول با بلوتوث به کنسول بازی متصل می شود.


توشیبا و لپ تاپ جدید با نمایشگر با کیفیت :



توشیبا در روز چهارم CES 2014 از رایانه قابل حمل جدید با نمایشگر 15.6 اینچی رونمایی کرد.نمایشگر این رایانه قابل حمل دارای چگالی 282 پیکسل بر اینچ است و رزولوشن آن 3840 در 2160  می باشد.هرچمد از دیگر ویژگی های این محصول خبری در دسترس نیست اما شنیده شده این محصول با پردازنده اینتل Core i5 یا Core i7 کار می کند.


سامسونگ : قیمت تلویزیون های OLED کاهش نمیابد :


شرکت سامسونگ که یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون های منحنی و OLED با کیفیت های اچ دی و فوق اچ دی می باشد در اطلاعیه خود در خلال CES 2014 اعلام کرد که قیمت این تلویزیون ها تا سه  یا چهار سال دیگر کاهش نخواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.