دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

کنفرانس جهانی توسعه گران، جام جهانی ، آی فون 6 و آی واچ

شرکت اپل هر ساله در ماه ژوئن کنفرانس جهانی WWDC که در حقیقت کنفرانسی برای رونمایی محصولات جدیدش است و فقط هم توسعه گران و برنامه نویسان حق حضور در آن دارند را برگزار می کند. چند وقت گذشته شایعه ای منتشر شده بود که شرکت اپل قصد دارد ششمین آی فونش را در ماه اکتبر سال 2014 معرفی کند و در ماه نوامبر هم آن را روانه بازار کند. ولی یکی از تحلیل گران مشهور کشور چین پیش بینی جالبی کرده است.

 


سان چانگزو بیان کرده که به احتمال بسیار زیاد شرکت اپل ششمین آی فونش را در کنفرانس WWDC معرفی خواهد کرد. این شخص حتی بیان کرده که شرکت اپل به این نتیجه رسیده که بهتر است این آی فون 6 را در دو سایز 4.7 اینچی و 5.7 اینچی عرضه کند تا بتواند هم کسانی که به گوشی های هوشمند علاقمند هستند و هم آنهایی که دوست دارند دنیای فبلت ها را با برند اپل تجربه کنند، را به خود جذب کنند.


خبرگزاری دیسپلی سرچ هم بیان کرده که اپل به طور حتمی گوشی بعدی خودش را با صفحه نماشی 5.5 تا 6 اینچی به بازار عرضه خواهد کرد.


از سویی دیگر خبرگزاری G for Games بیان کرده که به زودی خط تولید عمده آی واچ راه اندازی خواهد شد و اطلاعاتی از سوی شرکت ال جی لو رفته که صفحه نمایش خمیده این ساعت هوشمند 1.52 اینچ خواهد بود.


از همه جالب تر اینجاست که اکثر تحلیل گران معتقد هستند که اپل به طور حتم آی فون 6 و آی واچ را در ماه ژوئن معرفی خواهد کرد، زیرا در ماه آینده آن جام جهانی سال 2014 آغاز خواهد شد و بی شک همه افرادی که  به چنین رویداد بزرگ ورزشی ای می روند، دوست دارند که بهترین گجت روز را در دستانشان داشته باشند تا با آن عکس برداری کرده و از آن نهایت لذت را ببرند. ولی باز هم زمان عرضه این دو محصول به خود شرکت اپل بستگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.