دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

همشهریان شهید باکری از خلق حماسه در22بهمن می گویند

برای اینکه نظر مردم را در این خصوص جویا شویم وشورواشتیاق آنان را وصف کنیم، به همراه همکاران خود در واحد مرکزی خبر به جمع مردم رفتیم ونظر آنها را در این خصوص پرسیدیم.

در این مصاحبه ها مردم از خلق حماسه وپشتیبانی از ولایت گفتند واز گزینه های روی میز ایران اسلامی.

در ادامه نظرات مردم را می خوانید:

 امیری:در 22بهمن جواب دندان شکن را به دشمن استکبارجهانی خواهیم داد وبه دشمن خواهیم فهماند که ملت شهیدپرور ایران همیشه پشتیبان انقلاب،نظام ورهبری هستند واگراستقامت وپایداری  داشته باشیم بنابه فرموده معمارکبیر انقلاب اسلامی دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

 

 

یک جوان میاندوآبی:مهمترین نیاز کشور,همبستگی ووحدت است ومردم در 22بهمن نشان خواهند داد که پشتیبان ولایت فقیه هستند واز آرمانهای انقلاب دفاع می کنند.

 

 

یک جوان میاندوآبی:باید دست به دست هم بدهیم وبا وحدت ،پشتیبان ولایت فقیه باشیم ودر این راهپیمایی شرکت کنیم تا جواب دندان شکنی به دشمنان بدهیم وبگوئیم که تا آخرین قطره خون خود پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

 

 

یکی ازهموطنان کرد -22بهمن همه می آئیم ومرگ برآمریکا ومرگ براسرائیل سرمی دهیم.

 

 

 

یکی از جوانان میاندوآبی-وظیفه داریم که در این راهپیمایی شرکت کنیم ومشت محکمی بردهان بدخواهان بزنیم.

 

 

 

 

یکی شهروند میاندوآبی نیز می گوید-ملت شهیدپرور ما همیشه درصحنه بوده وخواهد بود عامل اصلی پیروزیهای ما هم همین در صحنه بودن است ودر راهپیمایی22بهمن امسال مردم به این وظفه خود عمل خواهند کرد ودر صحنه حاضرخواهند شد.

 

 

 

 

یکی از بانوان میاندوآبی-در22بهمن ثابت خواهیم کرد که ادامه دهنده راه شهدا وامام شهدا هستیم وامروز هم امام مولای خودرا تنها نخواهیم گذاشت.

 

 

یکی از اهالی میاندوآب-ما هزاران نفر شهید داده ایم,هشت سال با تمام دنیا جنگیدیم,ابرقدرتهاوتحریم ها نمی توانند کاری بکنند,انقلاب ما همچنان پابرجاست ومحکم واستوار است ودر 22 بهمن این را نشان خواهیم داد.

 

 

 

سیفی که خبرنگار است نیز می گوید:ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت هستند ودر22بهمن با وحدت بار دیگر فریاد خواهیم زد که بفرموده امام(ره)؛آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

 

 

 

یکی دیگر از میاندوآبی ها نیز می گوید:حمایت از ولایت فقیه وظیفه ماست وما این را درروز22بهمن روزسرافرازی ملت ایران؛نشان خواهیم داد.

 

 

 

ابراهیمی:22بهمن روزپیروزی انقلاب اسلامی ،روز عزت وسرافرازی ملت ایران است وما تکلیف داریم که در این راهپیمایی شرکت کنیم ومشت محکمی بردهان یاوه گویان بزنیم.

 

 

 

فاخر:اوباما وسردمداران کفر هرروز از گزینه های روی میز خود حرف می زنند وما در 22بهمن نشان خواهیم داد که 22بهمن،شهید,بسیجی,جانبازی,شهادت وایثار نیز گزینه های روی میز ماست .

 

 

حیدریان: مردم در این روز نیز به صحنه آمده وباردیگر حمایت وپشتیبانی خود از نظام ورهبری و ولایت را به جهان نشان می دهند،ما در 22بهمن امسال نیز روح امام وشهدا را شاد می کنیم ومشت محکمی دیگر بردهان استکبار وآمریکا خواهیم زد.

 

 

منیری:در 22بهمن به دنیا نشان خواهیم داد که ما چه ملتی هستیم وپشتبان نظام وولایت فقیه هستیم.

 

 


مجیدی:22بهمن یک روز تاریخی برای ماست وما در این روز به صحنه آمده ومشت محکمی بردهان استکبار خواهیم زد.

 

 

یوسفی:انقلاب اسلامی به ما آزادگی وعزت داد وما باید قدردان این نعمت عظیم الهی باشیم وپشتیبان ولایت فقیه وبار دیگر در22بهمن حماسه سیاسی را تکمیل خواهیم کرد ودر صحنه حاضر شده ومشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهیم زد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.