دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

پروژه 45 میلیاردی ورودی باغ رضوان ارومیه افتتاح شد

فاز اول پروژه ساماندهی ورودی دوم باغ رضوان از سمت جاده سرو با حضور مسئولین شهرداری، اعضای شورای شهر ،مدیرعامل آرامستان های شهرداری ارومیه ، بدست  حضرت پور افتتاح شد.

 این خیابان با  طول 1470 متر و عرض تقریبی 24 متر در مدت 3ماه کار شبانه روزی شهرداری ارومیه و صرف هزینه ای حدود 45میلیارد ریال، به بهره برداری رسید .

ابوالقاسمی در گفتگو با اروم نیوز عنوان کرد: پروژه روان سازی ترافیک و رفت و آمد آسان مردم به باغ رضوان جهت زیارت اهل قبور در 3 فاز صورت می گیرد .

 وی ادامه داد: فاز اول خیابانی بطول 1470 متر در  عرض 24 متر، از تقاطع جاده سرو و باغ رضوان بصورت راه ورود و خروج میباشد که امروز افتتاح شد.

وی در خصوص فاز دوم نیز گفت: ادامه خیابان فاز یک تا پشت اداره بازرگانی، جنب محل قدیمی بیمارستان بهشتی  آزادسازی خواهد شد؛ عرض این خیابان  32 متر در نظر گرفته شده که سال93 احداث میشود.

ابوالقاسمی افزود: در  فاز سوم سعی خواهیم کرد که راه ناهموار باغ رضوان به خیابان کوهنورد (اسلام آباد) را تعریض کرده و سامان دهیم که مطمئنا با تکمیل این طرح در 3 فاز، دیگر شاهد هیچ مشکلی از نظر رفت و آمد  و ترافیک به باغ رضوان نخواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.