دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

تحریم ها فرصتی طلایی برای رسیدن به خود کفایی و شکوفایی اقتصاد است

نادر قاضی پور با اشاره به توان نظامی و تاثیر گذاری جمهوری اسلامی در تحولات منظقه و جهان اظهار کرد: ایران بزرگ هیچ گاه در طول تاریخ زیر بار ظلم نرفته است، ما مردان آزموده جنگیم، زمانی که امپراطوری عثمانی در ترکیه بر 34 کشور جهان حکومت می کرد نتوانست بر ایران بزرگ غلبه کند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم که ما می توانیم در مقابل استکار از شرق تا غرب ایستادگی کنیم، جنگ های 33 روزه و 22 روزه هم نمونه کوچکی از توانایی ها فرزندان حزب الله بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از جنگ تحمیلی، 20 میلیون نفر را برای هر گونه تجاوزی آماده اند، انگشت سربازان حزب الله روی ماشه است، اینجا نه عراق است، نه افغانستان و نه ترکیه بلکه اینجا محل شکست مفتضحانه آمریکا است، ما سربازان آمریکایی را زیر پا له میکنیم.

قاضی پور تحریم های اقتصادی غرب علیه جمهوری اسلامی را فرصت طلایی برای رسیدن به خودکفایی اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: نگاه به مقوله تحریم باید تغییر کند، باید قبول کنیم که همواره دشمنان نظام تحریم های شدید و ناجوانمردانه اقتصادی را بر کشورمان تحمیل می کنند بنابراین باید به خودکفایی اقتصادی برسیم.

وی مقاومت را راه حل تحقق اهداف والای انقلاب دانست و گفت: آمریکا تصمیم گرفته بود سوریه را در آنی تسخیر کند، اما اکنون 3 سال است که در مرداب سوریه گرفتار شده و این نشان از دست برتر جمهوری اسلامی در تحولات منطقه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.