دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

اعتماد بیجای دختر دانشجو به همکلاسی اش دردسر شد

سرهنگ کارآگاه محمد حسینی پور در رابطه با این خبر گفت:دختر دانشجو با در دست داشتن برگه قضایی به اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا مراجعه و مدعی شد چندی پیش که برای دیدن نمرات خود به سامانه اینترنتی دانشگاه وارد شدم، متوجه شدم که تعداد زیادی از دروس و واحد هایی که امتحان داده بودم، بدون آگاهی من از این سامانه حذف شده است.

وی افزود:با دریافت این شکایت بررسی های فنی و بازجویی از مظنونا مورد ظن دختر دانشجو آغاز شد و در نهایت،همکلاسی وی  که دوست نزدیکش بود شناسایی و برای بازجویی و انجام تحقیقات به پلیس فتا احضار شد.  دختر جوان پس از بازجویی و مشاهده ادله پلیس اعتراف کرد:شاکی دوست نزدیک من است و بارها به من اعتماد کرده و نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه را در اختیارم قرار می داد تا وضعیت معدل وی را از طریق سامانه چک کرده و به وی اطلاع دهم و به سبب این که او قصد داشت برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود،با هدف به تاخیر انداختن سفر وی اقدام به حذف تعدادی از دروس و واحد های درسی اش کردم.

رئیس پلیس فتا استان سیستان وبلوچستان در پایان یادآور شد:دوستی یکی از با ارزش ترین روابط بین انسان هاست ولی اعتماد بی جا می تواند این روابط زیبا را به سمت سیاهی و تاریکی بکشاند و در این جا به شهروندان  توصیه می کنم از قرار دادن مشخصاتی از قبیل نام های کاربری و رمز های عبور به افراد و حتی دوستان نزدیک خود خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.