دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

فردا عازم مسابقات جهانی امارات می شوم/ان شا الله مدال طلایم را تقدیم مردم آذربایجان غربی می کنم

 مسابقات جهانی به میزبانی کشور امارات و در شهر دوبی برگزار می شود و برای حضوری شایسته و کسب خوش رنگترین مدال جهانی آماده هستم.

رحمان گفت: می توانم رکورد پارالمپیک 2012 لندن که در اختیار خودم است را در مسابقات جهانی امارات، بهبود ببخشم.

وی ادامه داد: خودم در شرایط خوبی قرار دارم،‌ منصورپورمیرزایی نیز در شرایط مناسبی قرار دارد،‌یقینا رقابت اصلی در فوق سنگین ازآن ایرانیان است.

وی دعا برای قهرمانی در این مسابقات را از مردم ایران و آذربایجان غربی خواستار شد و افزود:‌ مدال طلای جهانی را تقدیم مردم ایران و به خصوص مردم استان عزیزم، آذربایجان غربی می کنم.

بر اساس اعلام سرپرست انجمن وزنه برداری نفرات زیر برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شدند:

بخش بزرگسالان: حمزه محمدی دسته 59 (مازندران)، روح اله رستمی دسته 72، سیدحامد صلحی پور دسته 88، علی صادق زاده دسته 107 (تهران)، منصورپورمیرزایی دسته 107 + (کرمان)، سیامند رحمان دسته 107 + (آذربایجان غربی)، صمد عباسی دسته 54 (کرمانشاه)

بخش جوانان: میثم متقیان دسته 107 + (اصفهان)، مهدی صیادی دسته 107 (البرز)، امیرسجاد یوسفی زاده دسته 65 (خراسان رضوی)، محسن بختیار دسته 49 ( گیلان)، سعید حیدر پور دسته 72 (گیلان)، احمد دوستدار دسته 59 (مازندران)

تمرینات دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی زیر نظر غلامرضا آسترکی و احمددلجوان انجام می شود.

شایان ذکر است ملی پوشان کشورمان 14 فروردین ماه سال آینده تهران را به مقصد کشور امارات ترک خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.