دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

«شنبه موعود»؛ این بار برای فرمانداران

به نظر می رسد قربانعلی سعادت از آن دسته مدیرانی است که به «شنبه موعود» اعتقاد و التزام دارد.
استاندار آذربایجان غربی امروز حکم سرپرستی فرمانداری نقده را به نام مرتضی فرامرزی زد تا «احتمالا» انتصاب فرمانداران دولت تدبیر و امید را کلید زده باشد.
گفته می شود جواد شریف نژاد فرماندار اورمیه هم جایش را فردا(یکشنبه) به عباس حسنخانی خواهد سپرد.
در این روز شریف نژاد با اولین تجربه فرمانداری اش وداع می کند و حسنخانی دارای سوابق فرمانداری در پیرانشهر و چالدران جای او را خواهد گرفت.
شروع موج جدید جابجایی ها در آذربایجان غربی بعد از یک وقفه تقریبا طولانی مجددا با یک «شنبه» دیگر آغاز شد و در این موج به نظر می رسد هر 17 فرماندار منصوب دولتهای نهم و دهم تغییر یابند. البته معلوم نیست این جابجایی ها چقدر طول بکشد و چند «شنبه» صرف آنها شود اما آنچه از قرائن و شنیده ها می آید، سعادت نسخه یکایک آنها را قبلا نوشته و پیچیده و ایماها و اشاره های چندماه گذشته مثل بازگشت نیروهای «آموزش و پرورش» یا دیگر سازمانها به سرپست خدمتی شان شاید نوعی «خسته نباشید» و «در را لطفا از پشت ببندید» داخل پاکت بود که به نظر گوش شنوای چندانی هم نداشت.
فروردین ماه احتمالا دستور کار اول استانداری آذربایجان غربی سفرهای دور و دراز به صدر تا ذیل استان برای برگزاری معارفه های فرمانداران باشد تا تیم دولت بارو بندیلش را برای مدیریت سال سختی که در پیش دارد و انتخاباتی که انتهای این سال فضای کشور را فراخواهد گرفت پروپیمان تر ببندد.
آنگونه که سایت جوان پرس نوشته و احتمالا از کم و کیف آن آگاه است، فرمانداران ماکو و پلدشت هم طی هفته ای که کلا دو روز کاری اش باقی است برکنار خواهند شد و این به معنی این است که احمدیان و طالبی تا دوشنبه باید بساط مراسم تودیع را ساز کنند.
درحالی این هفته تنگ و محدود با چهارجابجایی در دولت به سیزده به در می رسد که اگر منوال بر حفظ شان و حرمت «شنبه های موعود» دولت در آذربایجان غربی باشد اینکه برخی فرمانداران به افتخار بازنشستگی در پست فرمانداری(صفرتاصد) نایل شوند و زحمت دم و دستگاه تشریفات و تبلیغات و بنر و شیرینی را کم کنند بسیار محتمل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.