دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

نگاهی به عملکرد ورزش بانوان آذربایجان غربی در سالی که گذشت

زهرا رنجبررضایی عملکرد وزش بانوان در سال 92 و مقامهای کسب شده توسط بانوان شایسته و برتر استان آذربایجان غربی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در سال 92 جمعا 23509 ورزشکار خانم در جمع ورزشکاران استان سازماندهی شده اند افزود: در سال 92 ، 53 بانوی ورزشکار استان به مسابقات جهانی و آسیایی و بین المللی اعزام شده اند که توانسته اند 4 مدال انفرادی و 4 مقام تیمی را کسب کنند.

رنجبررضایی ادامه داد:مجموعا در سال 92 ، 21 ورزشکار استان به تیمهای ملی دعوت شده اند و عضویت 22ورزشکار در ترکیب تیمهای ملی پذیرفته شده است که توانسته اند 16مقام تیمی کشوری و منطقه ای را کسب کنند.

وی با بیان اینکه در سال 92 در زمینه ورزش بانوان 309 مسابقات داخلی و قهرمانی استان برگزار شده افزود: 82 اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، منطقه ای و لیگ باشگاهی داشتیم که به کسب 57 مدال با عناوین اول، دوم و سوم کشوری دست یافتند.

وی همچنین از برگزاری 34 دوره آموزش مربیگری و داوری، 17 دوره آموزشی دیگر، 6 عنوان میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری و منطقه ای، 16 میزبانی مسابقات لیگ کشوری، میزبانی اردوی تیم ملی قایقرانی، حضور 11 تیم در لیگهای برتر و دسته یک کشوری، برگزاری 12 اردوی داخلی استان، 10 دوره استعدادیابی ورزشی، 18 مورد فعالیتهای فرهنگی و نشستهای علمی. 103 مورد فعالیتهای ورزش همگانی اعم از همایشهای پیاده روی و جشنواره های فرهنگی ورزشی و در مجموع 42 هیات ورزشی فعال حوزه بانوان خبر داد که با اعزام خانمها سکینه نوری، الهه قهرمانی و نگین مکلایی به مسابقات قهرمانی شمشیربازی آسیا در اردن و نیز خانم شهرزاد بانی سعید به مسابقات بین المللی، تنیس قطر  و اعزام آیسان رضایی به مسابقات فوتبال زنان روسیه تکمیل گردید .

مسئول ورزش بانوان شهرستان ارومیه در پایان با اعلام اینکه در سال 92 در حوزه ورزش بانوان شاهد رشد و توسعه خوبی بودیم اظهار داشت:در سال جدید امیدواریم شاهد درخشش بیشتر بانوان ورزشکار استان در مسابقات داخلی و خارجی باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.