دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

مصدومیت دو روستایی بر اثر برخورد صاعقه در گرده قیط محمدیار

دو مرد ساکن روستای گرده قیط محمدیار ، بر اثر برخورد صاعقه مصدوم شدند .

ساعت 9 صبح دیروز (سه شنبه) زمانیکه دو مرد 57 ساله و 47 ساله مشغول چرای دام های خود در مراتع این روستا بودند بر اثر برخورد غیر مستقیم رعد و برق بشدت مصدوم شدند که بلافاصله توسط اهالی روستا به بیمارستان حضرت امام (ره) نقده منتقل میشوند .

یکی از مصدومین درباره این حادثه گفته است : "زیر بارش باران مشغول چرای گوسفندان بودیم که نمیدانم چه شد ، یکدفعه از زمین کنده شدم و دوباره محکم به آن کوبیده شدم . فقط این را میدانم که دیگر اهالی به سمت ما دویدند و من وقتی چشم باز کردم دیدم در بیمارستان بستری هستم ."

بنا به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نقده مصدوم 47 ساله پس از مداوا امروز مرخص شد اما دیگر مصدوم این حادثه با اینکه حال عمومی وی مساعد گزارش شده است ، تحت مراقبتهای پزشکی قرار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.