دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

اعضای جوان تکابی به چهار نفر زندگی دوباره بخشید

سودابه اخوان دورباش، دختر دانشجوی جوانی که به علت ایست قلبی به بیمارستان لقمان حکیم تهران انتقال می یابد و با تلاش پزشکان احیاء قلبی می شود و قلبش دوباره شروع به فعالیت می کند ولی در همین مدت به علت شرایط حاصل از ایست قلبی، این جوان دچار مرگ مغزی می شود که تلاش پزشکان برای برگرداندن فعالیت های مغزی ایشان جواب نمی دهد و به کما می رود.

خانواده سودابه با دعا و توسل از خداوند، نجات فرزندشان را می خواهند ولی پس از دو روز انتظار جوابی نمی گیرند و پزشکان مرگ مغزی دختر جوان را تایید می کنند. ظاهرا خدا تقدیر دیگری دارد و خانواده این جوان با ایمان به حکمت خدا, به رضای او راضی می شوند.

 

اهدای اعضای جوان تکابی به چهار نفر شیز تکاب اخوان

 

اسداله اخوان پدر دختر جوان، علیرغم دلبستگی شدید به فرزند خود و مِهری که به آن دارد با دلی مطمئن و قلبی معنوی تصمیم به اهدا اعضای سالم دلبند خود می کند تا حداقل خانواده های دیگر در این سرزمین از داغ عزیزان خود به عزا ننشینند. این همان سنت حسنه ای است که جبران اجرش جز با خدا با هیچ کس دیگر قابل انجام نیست.
این پدر داغدار گفت: خدا را شکر می کنم که قسمتی از اعضای بدن فرزندم توانسته جان تعدادی از هم وطنانش را نجات دهد و این کار را تنها برای رضای خدا و آرامش روح فرزندم انجام دادم.

 


 

مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و بیمارستان مسیح دانشوری تهران با ارسال تقدیر نامه و حضور در منزل دختر جوان از گذشت و فداکاری این خانواده تکابی تقدیر نمودند.
امید است عمل خداپسندانه این خانواده الگویی برای همه ما نوع دوستان باشد.
روحش شاد و یادش گرامی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.