دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

چهار عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد نقده توبیخ شدند

خبرهای رسیده از دانشگاه آزاد نقده حاکی از آن است که چهار عضو هیأت علمی این دانشگاه به نام های دکتر ایمانی ، محمدنژاد ، مسعودی و خانم محمدوند از سوی دکتر کاظم مهری رئیس این مرکز آموزش عالی ، مورد توبیخ کتبی قرار گرفتند .

موضوع این توبیخ برمیگردد به آخرین جلسه فرهنگی حاشیه دار دانشگاه که در آن معاون این مرکز آموزشی در مقابل درخواست اعضاء برای پاسخ به برخی شایعات در خصوص فضای ملتهب دانشگاه ، گفته بود "مردم نقده لیاقت داشتن دانشگاه را ندارند" .

دکتر مهری در حالی چهار عضو هیأت علمی حاضر در این جلسه را به بهانه "به حاشیه کشاندن موضوع جلسه" مورد توبیخ کتبی قرار داده که هیچ اقدامی در خصوص اظهارات نسنجیده و توهین آمیز معاونش درباره "مردم نقده" انجام نداده است .

اما نکته جالب ماجرا برگه های توبیخی است که آقای رئیس صادر کرده است .

 

 

همانطور که در برگه فوق قابل مشاهده است در قسمت رونوشت توضیح داده شده که این برگه علاوه بر درج در پرونده به قسمتهای دیگر هم ارجاع داده شده ، اما توبیخ شوندگان از محتوای آن اطلاعی نداشتند چون فقط برگه توبیخ زیر در اختیارشان قرار گرفته بود که در آن اثری از رونوشت به چشم نمیخورد .

 

 

 

با این توضیح به نظر میرسد صادر کنندگان حکم توبیخ قصد مخفی کردن موضوع ارجاع حکم های توبیخ را از توبیخ شوندگان داشتند تا آنها عملا نتوانند از حق پایمال شده خود دفاع کنند .

سولدوز خبر آماده است تا اظهارات مسئولان این دانشگاه را در صورت تمایل منعکس کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.