دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دو جوان در سد شهرچایی ارومیه جان خود را از دست دادند

این حادثه زمانی رخ داد که چند خانواده برای تفریح، شستن پشم و شنا کردن در محدوده خارج از طرح در سد رفته بودند که بر اثر بی احتیاطی چهار نفر از آنها دچار حادثه شدند.

وی افزود: با اطلاع جمعیت هلال احمر ارومیه از وقوع حادثه بلافاصله اکیپ های امدادی به محل حادثه در محور ارومیه - سیلوانا دو کیلومتری پایگاه راژان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با عملیات جستجو و نجات دو نفر از غریق ها نجات یافته و به مراکز درمانی منتقل شدند و دو نفر غریق فوتی نیز توسط تیم غواصی از آب بیرون آورده شده و تحویل مقامات ذی صلاح شدند.

ثوابی گفت: امسال در پنج ماه گذشته 16 نفر بر اثر حوادث ساحلی جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه نفر کاهش داشته ایم.

وی یادآور شد: میانگین سنی فوت شدگان در این حوادث بین 20 الی 35 می باشد که در برخی موارد مشاهده شده که تعدادی از این افراد فوت شده برای نجات جان یک فرد شناگر در حال غرق شدن بی محابا و بدون آشنایی به فنون شنا به آب زده و خود نیز دچار غرق شدگی و خفگی شده اند.

وی افزود: بارها و بارها از طریق رسانه ها از مردم و به خصوص جوانان خواسته ایم که در مکان های ممنوعه اقدام به شنا نکرده و برای غنی سازی اوقات فراغت خود به استخرها و مکان هایی که در آن گروه غریق نجات وجود دارد مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.