دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر ارومیه در هفته دولت

محمد حضرت‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر در حال تکمیل بوده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده در پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر، افزود: برای اجرایی کردن این طرح 210 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار ارومیه تصریح کرد: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر یکی از طرح‌های بزرگ شهرستان ارومیه محسوب می‌شود چرا که مانند پل شهید بهشتی دارای چند باند متعدد است.

حضرت‌پور گفت: با بهره‌برداری از تقاطع ابوذر، در آینده نزدیک، شاهد راه‌اندازی اتوبوس‌های پرسرعت، ارائه خدمات حمل و نقلی با قیمت پایین و کاهش میزان ترافیک داخل شهری به شهروندان خواهیم بود. ‏

وی با اعلام اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله مهم‌ترین اولویت‌های امسال مدیریت شهری است، تصریح کرد: تمام اعضای شورای شهر و شهرداری شبانه‌روز جهت خدمت به مردم فعالیت کرده و برای آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

شهردار ارومیه به طرح‌های عمرانی اجرا شده در شهرستان ارومیه اشاره کرد و گفت: تقاطع غیرهم‌سطح میرزای شیرازی، شهید بهشتی، باهنر، مدرس و تقاطع غیرهم‌سطح مادر از جمله طرح‌های موفق شهرداری تا کنون بوده است.

حضرت‌پور اظهار داشت: تکمیل پروژه سرو، تقاطع آذربایجان و تونل خیابان امام رضا(ع) به سمت امامت از جمله طرح‌های آینده شهرداری ارومیه است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: سهم تمام این پروژه در اجرای ترافیک روان در امتداد باندهای تندرو رینگ اصلی شهر ارومیه موثر بوده و سفری امن و بدون توقف را برای همشهریان به ارمغان خواهد آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.