دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

تجاوز 9 نفر به دختر جوان در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری اعضای 9 نفره باند متجاوزان به عنف در لاهیجان و شرق گیلان خبر داد.

عبادالله کریمی با اشاره به دستگیری اعضای باند مذکور اظهار داشت: دختری 18 ساله به همراه نامزد خود در یکی از شهرستان‌های شرق گیلان در حال قدم زدن بودند که سه نفر تحت عنوان نیروی ارگانی با اعلام اینکه رابطه آنها نامشروع است، نامزد دختر را به سختی مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را برای آوردن مدارک شناسایی رها کردند و سپس دختر را با خودرویی به مناطق جنگلی بردند. این سه نفر پس از انتقال دختر به جنگل به همراه دیگر اعضای باند پس از اذیت و آزار دختر از وی فیلمبرداری کرده و سپس او را رها کردند. زمانی که دختر به دادسرا برای طرح شکایت خود می‌رفت ناگهان مقابل دادسرا به یکی از این متجاوزان برخورد کرده که با دستور مقام قضایی و اقدام ضربتی پلیس، وی دستگیر شد.

 

این شخص به عمل ننگین خود به همراه دوستانش اعتراف کرد و با این کار جمع دیگری از اعضای این باند دستگیر شده و آنها نیز به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

 

به گزارسش ستاره باران و به نقل از تابناک – در راستای رسیدگی به این پرونده دختری 14 ساله نیز از این موضوع آگاه شد و با اعلام شکایت از شاکیان پرونده عنوان کرد که یکی از این متهمان پس از چند مرحله ابراز علاقه به او با ترفند وی را به جنگل برده و همراه دوستانش پس از اذیت و آزار از وی فیلمبرداری کرده‌اند.

 

اعضای این باند با فیلمبرداری از عمل ننگین خود طرف‌های مقابل را تهدید به انتشار فیلم برای استمرار عمل شیطانی خود می‌کردند.

 

تا کنون 9 نفر از اعضای این باند دستگیر شده و این پرونده با شدت و دقت در حال رسیدگی است و اگر شخص و یا اشخاصی از این افراد شاکی هستند می‌توانند به پلیس آگاهی گیلان اطلاع دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.