دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

حکم سه بار اعدام برای یک دکتر متجاوز!

این مرد 54 ساله که علی نام دارد روز 4 آبان ماه امسال بازداشت شد. او متهم است با معرفی خود به عنوان دکتر داروساز به 31 نفر داروی بیهوشی خورانده و در ادامه اموال‌شان را سرقت کرده است. او همچنین در هشت مورد نیز بعد از بیهوش کردن طعمه هایش که زنان و دختران جوان بودند به آنها تجاوز کرده است. ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از مخفیگاه این مرد بخشی از اموال مسروقه و داروهای بیهوشی را کشف کردند. او نیز در جریان بازجویی‌ها اتهاماتش را پذیرفت و از سوی شاکیان نیز شناسایی شد.

به این ترتیب پرونده اتهامی او با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات این مرد که روز 11 اسفند ماه به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد شاکیان یک به یک در جایگاه حاضر شدند و شکایت‌شان را مطرح کردند. متهم با ظاهر سازی بیشتر شاکیان را فریب داده و وانمود کرده بود دکتر داروساز است. او از این راه اعتماد طعمه هایش را جلب کرده و به آنها وعده کار داده بود.

او به طعمه هایش گفته بود می‌خواهد آنها را به عنوان سرایدار در باغش استخدام کند و حتی آنها می‌توانند خانواده‌شان را هم به باغ ببرند. بر اساس اظهارات شاکیان مرد شیاد در ادامه برای مذاکره بیشتر به خانه طعمه‌هایش می‌رفت و در آنجا به آنها داروهای بیهوشی می‌خوراند و چند لحظه بعد بعد از بیهوش شدن همه اعضای خانواده اموال‌شان را سرقت و به زن‌ها و دخترها تجاور می‌کرد.

در جلسه محاکمه یکی از شاکیان درباره روز حادثه گفت: این مرد به بهانه استخدام من را اغفال کرد و در ادامه اموال مان را سرقت و به همسر و دخترم تجاوز کرد. او کارت ویزیتش را به من داد و گفت دکتر داروساز است. گفت می‌خواهد یک نفر را به عنوان سرایدار استخدام کند. او گفت دخترت را هم بیاور در داروخانه‌ام کار کند. من هم چون بیکار بودم خوشحال شدم.

او گفت بهتر است برای صحبت کردن به خانه مان برویم. من هم او را به خانه مان بردم. دکتر قلابی در ادامه به خانه مان آمد و گفت باید برای استخدام آزمایش بدهیم و برای اینکه آزمایش نتیجه خوبی داشته باشد نباید اشیاء فلزی همراه‌مان باشد. او ساعت من و جواهرات همسرم را گرفت و در ادامه چند قرص به من و زن و بچه‌ام داد و ما هم آنها را خوردیم و دیگر چیزی متوجه نشدیم و روی تخت بیمارستان فهمیدیم چه اتفاقی افتاده است. او علاوه بر سرقت پول و جواهرات همسرم در حالت بیهوشی به همسرم و دخترم تجاوز کرده بود.

به جز این مرد سایر شاکیان نیز آنچه رخ داده بود را شرح دادند و گفتند متهم باید به شدید‌ترین شکل ممکن مجازات شود. در ادامه علی در جایگاه حاضر شد و گفت همه شاکیانش دروغ می‌گویند او اتهامش را قبول ندارد. او ادامه داد: من سواد ندارم و به دروغ خودم را دکتر معرفی می‌کردم. من یک جوشکار بودم و پیش از این هم چهار مرتبه دستگیر و حدود 8 سال زندانی شدم. مدتی قبل بعد از آزادی از زندان چون کاری نداشتم دست به این کار زدم. من فقط به دو نفر از شاکیان داروی بیهوشی خوراندم و گوشی تلفن همراه شان را سرقت کردم. ماجرای تجاوز دروغ است. شاکیانم می‌خواهند از من اخاذی کنند و همه‌شان دروغ می‌گویند. با پایان اولین بخش از رسیدگی به این پرونده رییس دادگاه اعلام کرد در جلسه بعدی به اتهام تجاوز به عنف متهم به صورت غیرعلنی رسیدگی می‌شود.

دو هفته بعد از اولین محاکمه، صبح دیروز علی بار دیگر به شعبه 113 دادگاه کیفری منتقل و پشت درهای بسته محاکمه شد. در این جلسه چهار نفر از هشت نفری که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند در دادگاه حاضر شدند. آنها در حضور 5 قاضی عالیرتبه دادگاه ماجرای تلخی را که برایشان رخ داده بود را شرح دادند. با این حال وقتی نوبت به دفاع متهم رسید او گفت: من اتهام سرقت را قبول دارم اما مرتکب تجاوز به عنف نشده‌ام. او باز هم حرف‌های گذشته‌اش را تکرار کرد و گفت شاکیانش دروغ می‌گویند. در ادامه قضات دادگاه بار دیگر اتهام علی را به او تفهیم کردند و او برای آخرین مرتبه به دفاع از خود پرداخت.

با پایان جلسه محاکمه هیات قضایی وارد شور شدند و علی را مجرم تشخیص دادند. بر اساس رای دادگاه او درخصوص اتهام سرقت به 10سال زندان، تحمل 74 ضربه شلاق و رد مال و درخصوص اتهام غصب عنوان پزشک به دو سال زندان و درخصوص اتهام تجاوز به عنف به سه بار اعدام محکوم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.