دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

سرپرست فدراسیون اسکی ایران: متولد محله عسگرخان ارومیه هستم / به زادگاهم تعصب خاصی دارم


ناصر طالبی در گفت و گو با سرویس ورزشی اروم نیوز اظهار داشت: اعزام تیم آلپاین ایران به مسابقات جهانی به میزبانی کشور آمریکا نخستین عملکرد فدراسیون در انجام مسابقات برون مرزی خواهد بود که در صورت اخذ مجوز هشت ورزشکار در بخش مردان و زنان در این رقابتها حضور خواهند یافت.

وی افزود: اعزام تیم صحرانوردی به مسابقات قهرمانی جهان در کشور سوئد که هم اکنون اردوی آمادی سازی آن با حضور چهار ورزشکار مرد و چهار ورزش کار زن در آکادمی آمادگی جسمانی تهران در حال برگزاری است.

طالبی ادامه داد: حضور تیم ملی ایران در مسابقات جهانی بورد به میزبانی کشور اتریش سومین برنامه اعزامی فدراسیون است که امیدواریم تمهیدات لازم در این راستا تامین شود.

وی در ادامه پیست اسکی خوشاکوی ارومیه را یکی از پیست های بین المللی اعلام کرد و افزود: برای تکمیل ظرفیت این پیست می توان علاوه بر اعتبارات محدود اداره کل ورزش و جوانان نیازمند حمایت مستقیم استاندار می باشد.

وی افزود: استانداران استانی به عنوان نمایندگان دولت تدبیر و امید همواره سعی بر آن داشته باشند تا با نگاهی فراملی سعی در حمایت ویژه از این رشته ورزشی مفرح و پرطرفدار که علاقمندان زیادی به خود دارد را داشته باشند.

وی که متولد محله عسگرخان شهرستان ارومیه است گفت: من تعصب و علاقه خاصی به شهر ارومیه دارم و با توجه به وجود پیست زیبای خوشاکو در زادگاهم دوست دارم شاهد پررونق بودن این منطقه ورزشی تفریحی در آینده نزدیک باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.