دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

چشم و هم چشمی، عامل اصلی بسیاری از جراحی های زیبایی

با اشاره به افزایش جراحی های زیبایی بین مردم گفت: گرایش روزافزون به زیبایی و افزایش تقاضا برای این نوع جراحی، منجر به افزایش آمار جراحی‌های پلاستیک در دهه های گذشته شده است و در این میان نکته قابل توجه استقبال چشمگیر مردان نسبت به اینگونه اعمال جراحی است.

وی افزود: دو گروه مختلف به عمل جراحی پلاستیک روی می آورند گروه اول اغلب مشکلاتی از قبیل ،مشکل تنفسی و یا زیبایی حاد تناسب بینی و یا دیگر اندام ها را دارند و گروه دیگرنیز بیشتر به دلیل مشکلات روانشناسی و اجتماعی که احساس می کنند به پزشک های جراح پلاستیک مراجعه می کنند.

طاهری افزود: با توجه به اینکه جراحی پلاستیک و زیبایی معمولا برای رفع ناهنجاری های ظاهری یا نقص عملکردی عضو انجام می شود، اما متاسفانه امروزه بسیاری از افراد اینگونه عمل های جراحی را بدون ضرورت و تنها از سر چشم و هم چشمی متحمل می شوند

این متخصص جراحی پلاستیک و ترمیم با اشاره به اینکه عمل جراحی زیبایی بینی در بین سایر اعمال جراحی زیبایی بیشترین آمار را به خود اختصاص می دهد افزود: متاسفانه امروزه این مسئله به حدی در جامعه باب شده که حتی بعضا مشاهده می شود برخی از دختران جوان با زدن یک چسب روی بینی خود می خواهند اینطور نشان دهند که عمل زیبایی بینی انجام داده اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی براینکه آیا هزینه های این نوع جراحی ها پایین است یا وضع اقتصادی مردم بهتر شده است که مردم گرایش بیشتری به اینگونه اعمال جراحی دارند؟ گفت: به عقیده من احتمالا وضع اقتصادی مردم بهتر شده، چراکه باوجود هزینه های بسیار بالای این نوع عمل ها ولی بازهم روز به روز به متقاضیان آن افزوده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.