دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

تبلیغ گسترده یک کنسرت با سامانه پیامکی شورای شهر ارومیه

چند روز قبل پیامکی از طریق سامانه اطلاع رسانی شورای شهر و شهرداری ارومیه به تلفن های همراه ارومیه ای ها ارسال شد . پیامکی که کاملا جنبه تبلیغی داشت .برگزار کننده این کنسرت هم شهرداری و شورای شهر ارومیه نیست و شخصی حقیقی اسپانسر و به نوعی برگزار کننده این کنسرت است. حال سوال این است که چرا و با چه حقی از سامانه پیامکی شورا ( بخوانید پیامک بیت المال) برای خود شیرینی و رونق بخشیدن به برنامه یکی از آقایان اقدام به ارسال پیامک انبوه می شود؟ پیامکی که هزینه ای میلیونی بدنبال دارد. اگر قرار بر اطلاع رسانی باشد چرا همین سامانه که کارش فقط ارسال اخبار مربوط به جلسات شورا هست در مورد سایر برنامه های ارزشی  سکوت پیشه می کند؟

باید منتظر ماند و دید که اقدامات ناشیانه و بیت المال سوز عوامل شهرداری و شورای شهر ارومیه تا کی ادامه خواهد داشت. بسیاری از منتقدین شهردار نداشتن افراد خبره و کارکشته فرهنگی را عامل عدم موفقیت شهردار در امورات فرهنگی می دانند، این منتقدین معتقدند که مسئول مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه حتی تحصیلات عالیه هم ندارد. اما سوال اینجاست که مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر که دارای مدرک دکترا هست چرا سوتی می دهد؟

هر چه هست و نیست این روزها شاهد روند جالبی در مجموعه شورا و شهرداری در مقولات فرهنگی نیستیم . انگار عوامل و متصدیان فرهنگی شهرداری و شورای شهر این شهر دست به دست هم داده اند تا سخن منتقدین را از یک گوش بشنوند و از گوش دیگر بیرون کنند. بیرون کردنی که ممکن است در آینده ای نه چندان دور منجر به بیرون شدن خیلی ها از این مجموعه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.