دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

حجت الاسلام قریشی: احیاء دریاچه ارومیه ممکن است یا نه؟


حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در این دیدار ضمن آرزوی توفیق و سعادت برای مدیریت جدید مجموعه هواشناسی استان، از حضور آن مجموعه در دفتر امام جمعه ارومیه تقدیر و تشکر کرد.

آیا احیاء دریاچه ارومیه ممکن است یا نه؟

حجت الاسلام قریشی در ادامه گفت: همان طور خود شما مستحضر هستید، بحث هواشناسی با زندگی بیشتر مردم به صورت مستقیم در ارتباط است و هرچه قدر اطلاعات شما به روز و صحیح باشد، به همان اندازه بیشتر در حل مشکلات مردم کمک خواهید کرد.

وی در ادامه به ضرورت اطلاع رسانی از وظایف و مسئولیت‌های مجموعه هواشناسی تاکید کرد و تصریح کرد: عموم مردم از این اطلاع ندارند، مردم باید از فعالیت‌های شما اطلاع یابند، اینکه کمک شما به آنها چه می‌تواند باشد، در بحث کشاورزی و جاده‌ها، اهمیت کار شما را دریابند تا انتظارات معقولی از مجموعه شما داشته باشند.

آیا احیاء دریاچه ارومیه ممکن است یا نه؟

نماینده ولی فقیه در ادامه به خشکسالی دریاچه ارومیه اشاره کرد و بیان کرد: اطلاع رسانی صحیح، کارشناسی شده و علمی شما از وضعیت دریاچه ارومیه می‌تواند بسیاری از جوسازی‌ها و مشکلات روانی در جامعه را از بین ببرد؛ اینکه آیا احیاء دریاچه ارومیه ممکن است یا نه؟ آیا اینکه می‌گویند کشور ترکیه در فصل پاییز ابرها را بارور می‌کند و آب آنها را کامل می‌گیرد و این مانع از آمدن ابرهای باران زا به این طرف می‌شود از لحاظ علمی درست است یا نه؟ واقعیت دارد یا نه؟ بعضی از متخصص می‌گویند احیاء دریاچه ارومیه امکان ندارد و بعضی می‌گویند دارد و بسیاری موارد دیگر؛ وقتی مردم از اینها اطلاع یابند جو آرام و منطقی می‌شود.

وی تاکید کرد: این کار باید علمی باشد و از تمام کارشناسان برای این کار کمک بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.