دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

نامه جمعی از خانواده های شهداء و جانبازان سلماسی به استاندار

جمعی از خانواده های شهداء ، ایثارگران وجانبازان جنگ تحمیلی شهرستان در خصوص روند انتخاب فرماندار سلماس به استاندار نامه نوشتند.

به گزارش جوان پرس؛ پروسه انتخاب فرماندار سلماس یکی از پرحاشیه ترین ترین روزهای خود را می گذراند ؛ به طوری که از همان روز مطرح شدن نام مسعود حاج علیلو عده ای از جریان های موجود سیاسی ساز مخالفت خود را با انتخاب وی کوک کردند و بنای ناسازگاری گذاشتند . کاری به چند و چون قضیه نداریم ؛ به همین میزان بسنده می کنیم که بر اساس شنیده های که ما هم مثل همه مخاطبین به دستمان رسیده قرار است ظرف هفته آتی ، حاج علیلو سکان هدایت شهرستان حساس سیاسی و پر حاشیه سلماس را از مرتضی نظری تحویل بگیرد . شخصی که بنا به اعلام برخی از مخالفین انتصاب ، از حامیان پرو پاقرص علی اکبر آقایی نماینده سلماس می باشد ، این در حالیست حاج علیلو که رئیس شورای اسلامی شهر سلماس است رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ماراتن ۹۲ بود.


با این اوصاف و احوال باز هم جمعی از خانواده های شهداء، ایثارگران وجانبازان جنگ تحمیلی شهرستان سلماس در نامه ای خطاب به استاندار آذربایجان غربی که رونوشت آن را در اختیار جوان پرس قرار داده اند ابراز نگرانی خود را از این انتصاب اعلام داشته اند.

آنها در نامه خود آورده اند ؛

جناب آقای دکتر قربانعلی سعادت استاندار محترم ومعزز آذربایجان غربی


با سلام و تحیت؛


همان گونه که استحضار دارید ملت بزرگ ایران در ۲۴ خردادماه در پاسخ به دعوت جناب آقای دکتر حسن روحانی که منادی احیای ارزش های اصیل و ماندگار انقلاب اسلامی از جمله آزادی، استقلال و معنویت و پیشرفت بود، لبیک گفته و با حضور در پای صندوق های رأی ایشان را به ریاست جمهوری برگزیدند. آن چه که ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران منادی آن بود، ارزش هایی بودند که ما به خاطر دفاع از آن ها درمیدان های جنگ حاضر شدیم و برخی در این میدان پرخوف و خطر سلامتی مان را در راه حفظ واحیایشان تقدیم کردیم و برخی نیز پدران وفرزندانمان را هدیه نمودیم.

جناب آقای استاندار


جناب عالی به خوبی واقفید که احیای این ارزش های اصیل و در نتیجه رساندن ملک و ملت به قله های رفیع پیشرفت و معنویت نیازمند وجود مردانی است که ضمن دل بستگی واقعی و ایمان عمیق بدین ارزش ها از سلامت نفس، توانایی و کارآیی و تدبیر و قوه ی مدیریت برخوردار بوده و علاوه بر این ها همراه واقعی در طی مسیر تغییر و تحول معتدلانه برای رسیدن به هدف های متعالی دولت تدبیر وامید باشد.

از همین رو است که ما جمعی از رزمندگان، جانبازان وآزادگان دفاع مقدس و نیز خانواده ی شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی درشهرستان سلماس، نگرانی و گلایه خود را از خبر انتصاب فرماندار جدید شهرستان سلماس اعلام می داریم وامیدواریم که حضرت عالی به عنوان استاندار فهیم استان با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری وریاست محترم جمهوری با درایت وصلابت خویش نقشه دشمنان این مرز وبوم را نقش برآب کرده وآرامش وامید را که شعار امسال دولت محترم تدبیر وامید بود را به شهر سلماس برگردانید وآلامی بر دردها ونگرانیهای خانواده های رنج کشیده شهدای والامقام انقلاب اسلامی وایثارگران وجانبازان پر افتخار وآزادگان سربلند باشید واز جناب عالی به عنوان نماینده عالی دولت درآذربایجان غربی می خواهیم که با صدور دستوری شایسته برای انتصاب فرمانداری در شان مردم نجیب این دیار مارا دعاگوی خویش و علاقه مندان ملک ومیهن را به تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید بیش از پیش امیدوارتر سازید.بقای عمر شریف و توفیقات حضرت عالی را از خداوند منان خواستاریم.


جمعی از خانواده های شهداء،ایثارگران ،وجانبازان جنگ تحمیلی شهرستان سلماس

رونوشت؛

۱-دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

۲-ریاست محترم ومحبوب جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی

۳-وزیر محترم کشور جناب آقای رحمانی فضلی

۴-نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه محترم ارومیه حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید مهدی قریشی

۵-امام جمعه محترم شهرستان سلماس حضرت حجه الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی خوئی

۶- نماینده محترم مردم شریف سلماس در مجلس شورای اسلامی جناب آقای مهندس علی اکبر آقایی مغانجوقی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.