دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دیدار خادمان آستان قدس رضوی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حجت الاسلام قریشی در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و خیرمقدم به خادمان بارگاه رضوی، گفت: خداوند به برکت قبر امام رضا(ع) از کشور اسلامی ایران حفاظت و حراست کرده و عنایات خود را بر مردمان این ملت جاری می سازد.
وی افزود: زیارتنامه بسیاری از امامزادگان از سوی معصومین نبوده و امامزادگانی که زیارتنامه آن ها از معصوم باشد کم هستند که زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله آن ها است.
امام جمعه ارومیه با اشاره به شان و جایگاه والای حضرت معصومه(س) نزد پروردگار، اذعان داشت: در متن زیارت ایشان کلماتی آورده شده که نشان از عظمت و بزرگی وجود آن حضرت دارد.
حجت الاسلام قریشی ادامه داد: مردم ایران اسلامی به سبب وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) از ارزش بسیار بالایی برخوردار بوده و قبر این امام و امامزاده برای تمام مردم اعم از مسلمان و غیرمسلمان نعمتی بس والا بوده و امام هشتم در روز قیامت توجه بسیار ویژه ای به زائرانش در روز قیامت دارد.
وی با اشاره به توفیق خدمتگزاری امام رضا(ع) به خادمان آستانش، بیان داشت: خادمی امام رضا(ع) توفیق بزرگ بوده و لباس خدمت شما بسیار مقدس است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن آرزوی توفیق زیارت امام رضا(ع) برای همه مسلمانان، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان غربی ولایتمدار و عاشق اهل بیت و ائمه معصومین علیهم السلام هستند که امیدواریم میزبان خوبی برای خادمان ثامن الحجج باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.