دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

وقت برای هندوانه به رگ زدن دارید، برای دلجویی از معلولان نه؟!

چند روز پیش یادداشتی در خصوص چرایی عدم تشرف یکی از مسئولین استانی به مراسم معلولان در یکی از سایت های خبری ارومیه منتشر شد. نویسنده این یادداشت که اتفاقا همکار رسانه ای اداره برگزار کننده این مراسم نیز بود در این یادداشت این مسئول را به دلیل بی توجهی نسبت به معلولان استان زیر تیغ انتقاد گرفت.

یادداشتی که بعد از انتشارش این همکار رسانه ای  تا مرز قطع همکاری با اداره مورد اشاره پیش رفت. موضوع عدم حضور این مسئول بزرگوار در مراسم معلولان می توانست دلایل موجه زیادی به دنبال داشته باشد. مشغله زیاد کاری، سفر ، میزبانی از میهمانان دولتی و دهها دلیل دیگر، دلایلی که اتفاقا در آن روز هیچ کدامش شامل این بزرگوار نمی شد هیچ ! بلکه این عزیز گرانمایه طی آن روز کاملا وقتشان آزاد و در شور و نشاط کامل به سر می بردند .

حضور در یکی از سالن های  ورزشی  شرکت مخابرات و بازی والیبال بهمراه تعدادی از دوستان قدیمی و همکاران و سپس جلوس در اتاق کوچک کنار سالن ( با زیرپوش سفید )  و نوش جان نمودن هندوانه و آبمیوه های  شیرین،  مهم ترین اتفاق آنروز دوستان بزرگوارمان بود.(تصاویر مربوطه محفوظ است)

این را نوشتیم که خدایی نکرده عده ای از دوستان،  اصحاب رسانه را جیگر فرض نکرده باشند و بدانند میزان اطلاعات در دست اصحاب رسانه استان از عملکرد بزرگواران تا این حد ریز و بروز است و عدم انتشارشان به منزله عدم آگاهی نیست. 

معلولان این شهر انتظار زیادی از شما نداشتند ، هر کدام از آنها می توانست فرزند من و شما ، یا خود من و شما باشیم. آنها دوست داشتند شما را از نزدیک ببینند و بشنوند که به فکرشان هستید . آنها آنقدر قلب بزرگی دارند که به فکر هدایای کوچک من و شما نباشند. آنها فقط یک تبسم از شما می خواستند.

یادمان باشد ، همه مهمان چند روزه این دنیا هستیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.