دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

عطر و بوی رضوی در میاندوآب پیچید + تصاویر

کاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی ، عصر روز جمعه وارد شهرستان میاندوآب شد و مورد استقبال مردم و مسئولین این شهر قرار گرفت.

این کاروان پس از ورود به شهرستان میاندوآب ، در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت وضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، فاتحه ای را نثارروح این عزیزان کرد که در این مکان نیز ابراز احساسات مردمی که از قبل در آنجا جمع شده بودند، در نوع خود جالب بود.

حضور در بیمارستان عباسی میاندوآب و عیادت از بیماران از دیگر برنامه های این کاروان بود.

خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در بیمارستان عباسی میاندوآب با حضور در اتاق های بیماران ضمن عیادت از آنان، بسته های متبرک حرم رضوی را به بیماران اهدا کردند.

پس از بیمارستان عباسی، کاروان زیر سایه خورشید میهمان مردمی بود که از ساعتها قبل در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب جمع شده بودند.

دراین استقبال باشکوه که نشان از ارادت مردم مومن دیار باکریها به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت داشت؛ مردم برای زیارت پرچم متبرک لحظه شماری می کردند و اشک شوق از چشمانشان جاری می شد.

در این آئین که با عنوان مراسم جشن" زیر سایه خورشید" برگزار می شد؛ حضور کودکان و خردسالان در آغوش والدین و پیرزن و پیردمردهایی دست به عصا و با چشمانی اشک آلود و عصا بدست آمده بودند بسیار تماشایی بود.

 هم چنین قرائت صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام) و مداحی، فضایی معنوی را در این مکان مقدس حاکم کرده بود و زمینه را برای زیارت از راه دور مردم فراهم ساخته بود.

 

 

تصاویر این حضور را در اینجا مشاهده کنید

تصاویر عیادت از بیماران را در اینجا مشاهده کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.