دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

پیرمرد میاندوآبی زمینش را وقف امام رضا(ع) کرد + تصاویر

این پیرمرد که از ساعتها قبل در گلزار شهدای شهرستان میاندوآب انتظار خدام و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را می کشید؛ با حضور کارون زیر سایه خورشید در گلزار شهدا ، به استقبال آنان شتافت و در حالی که اشک شوق از چشمانش جاری بود، عشق و ارادت خود را به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت نشان داد.

محمود علیزاده در حالی که پرچم متبرک را زیارت می کرد، کار خیر و نیکویی نیز انجام داد و خطاب به امام جمعه شهرستان میاندوآب گفت: یک قطعه زمین زراعی در کنار مزار شهدا دارم که آن را وقف امام رضا(ع) می کنم و حجت الاسلام حسن زاده نیز این اقدام پیرمرد میاندوآبی را به گوش خادمان حرم امام رضا(ع) رساند.

این پیرمرد میاندوآب در ادامه با بیان عشق و ارادت خود به ضامن آهو ؛ اظهار داشت: حدود نیم هکتار زمین زراعی در کنار این گلزار شهدا دارم که در اینجا و در حضور خادمین حرم  آن را وقف امام رضا(ع) می کنم و امیدوارم از من بپذیرند.

در پایان مراسم غبارروبی مزار شهدا نیز نشان واقف امام رضا(ع) از سوی خدام بارگاه ملکوتی آن امام همام به محمود علیزاده پیرمرد واقف اهدا و در سینه وی نصب شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.