دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

کلنگ پارک بانوان ارومیه هفته دفاع مقدس زده می شود

:با تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون تومان در نظر داریم تا نسبت به احداث پارکهای ویژه بانوان در ارومیه اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این اقدامات در راستای استفاده بانوان از فرصتهای برابر است اظهار داشت:این پارک‌ها فقط در فضای سبز خلاصه نمی‌شوند تمام امکانات رفاهی، تفریحی فرهنگی، ورزشی شامل دوچرخه سواری ، پیاده روی ، اسکیت ، استخر سرپوشیده و حتی پیست اسب سواری، رستوران ،کافی شاپ و سالنهای چندمنظوره و سالن‌های ورزشی برای رشته‌های مختلف مانند بسکتبال، فوتسال، فوتبال، بدمینتون و ...  در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تدابیر امنیتی لازم برای پارک بانوان گفت:در زمینه استفاده از پارکهای بانوان مسائل امنیتی بسیار مورد توجه قرار گرفته وحتی مقابل درب ورودی سیستم های امنیتی برای شناسایی تمامی مسائل غیرامنیتی و دستگاههای برای شناسایی تلفنهای همراه در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمامی تجهیزات سیستماتیک به همراه ایجاد تمام امکانات رفاهی در نظر گرفته شده تا محیطی بسیار امن در فضای امن برای تفریح ، ورزش وپیاده سازی مسائل فرهنگی بانوان مهیا شود وبتوانیم پاسخگوی نیازهای بانوان باشیم و محیطهایی فراهم کنیم تا بانوان بتوانند بدون دغدغه از محیطی امن استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد : در نظر داریم تا در هر منطقه نسبت به ایجاد پارک بانوان اقدام کنیم هم اکنون در منطقه 4 پارک بانوان داریم و برای سایر مناطق نیز احداث چنین مکانهای ویژه برای بانوان در نظر گرفته شده است.

مبین افزود:در منطقه یک در پارک جنگلی فدک که مساحتی بالغ بر 12 هکتار دارد در نظر داریم تا قسمتی را مخصوص آقایان وکودکان تعبیه کنیم و بقیه فضا را برای بانوان و راه اندازی غرفه‌های خوداشتغالی برای زیرپوشش قرار دادن بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست اختصاص داده شده است.

وی گفت:در منطقه دو نیز نبش کمربندی و جاده دریا محیطی را در نظر گرفته ایم و برای منطقه 3 نیز از مسئولین نظر خواهی کرده ایم و انتظار داریم تا آخر شهریور ماه مطالعات احداث پارکها به اتمام برسد و انشا ا... به حول و قوه خداوند متعال سعی داریم در هفته دفاع مقدس کلنگ زنی پارک بانوان انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.