دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

وزنه برداران جوان آذربایجان غربی شش مدال طلای کشوری کسب کردند

: رقابتهای قهرمانی کشور با حضور 122 وزنه بردار جوان از 24 استان کشور به میزبانی شهرستان شوشتر در سالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد جامع این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: تیم جوان استان با تمرینات خوب و مستمری که قبل از اعزام برگزار کرده بود با ترکیبی کامل و نفراتی آماده عازم این شده بود.

عبدی که به عنوان اسپانسر مالی هیات وزنه برداری نیز ایفای نقش می کند افزود: در دسته 77 کیلوگرم علی میری موفق شد با بالا بردن وزنه 150 در یک ضرب و 176 در دو ضرب و مجموع 317 کیلوگرم سه مدال طلای خوش رنگ برای استان آذربایجان غربی کسب کند.

وی ادامه داد: در دسته به اضافه 105 کیلوگرم محسن دادرس با ثبت رکورد 160 در یکضرب و 200 در دو ضرب و مجموع 360  سه مدال طلای دیگر برای استان به ارمغان آورد.

عبدی ادامه داد: استان آذربایجان غربی امسال در این مسابقات پس از گذشت 56 سال که از قدمت وزنه برداری استان می گذرد امسال توانست در رده سنی جوانان برای نخستین بار مقام پنجم تیمی را به خود اختصاص دهد که در تاریخ وزنه برداری استان بی سابقه است.

وی افزود: در این رقابتها تیم های فارس با 585، خوزستان با 564، مازندران با 444، اصفهان با 423 و آذربایجان غربی 412 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

عبدی گفت: ما در دسته 56 کیلوگرم ورزشکارای آماده ای داشتیم که متاسفانه در جریان مسابقات اوت شد وگرنه در صورت کسب مقام توان ایستادن بر سکوی سوم جوانان ایران را داشتیم و این در حالی است که ما فقط با 12 اختلاف امتیاز نسبت به اصفهان پنجم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.