دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

هر شهروند ارومیه ای روزانه 750 تا650 گرم زباله در روز تولید می کند

عزیز قال در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز؛ با اشاره به متوسط پسماندهایی که در یک روز در ارومیه تولید می شود گفت: بطور میانگین روزانه 450 تن زباله در ارومیه تولید می شود که 330 تن آن را زباله های خشک و 120 تن آن را نیز زباله های تر تشکیل می دهند.
وی میزان زباله های تولیدی برای هر شهروند ارومیه ای را 750 تا 650 گرم در روز عنوان کرد و گفت: بیشترین میزان زباله تولیدی در ارومیه مربوط به منطقه 3 می شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری شهرداری ارومیه در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه طرح تفکیک زباله ها تا چه حد در ارومیه عملیاتی شده است گفت: این طرح در 3 منطقه از شهر شامل منطقه 1شهری، منطقه شهری3 و منطقه 4 شهری عملیاتی شده است.
وی در خصوص پسماندهای بیمارستانی تولید شده در این شهر گفت: بی خطر سازی پسماندهای بیمارستانی برعهده متولیان آن که خود بیمارستان هاهستند است و سازمان پسماند شهری شهرداری ارومیه تنها وظیفه دفن نهایی آن ها را برعهده دارد.
وی با اشاره به اجرای برنامه های آتی این سازمان اظهار کرد: دفن مهندسی بهداشتی زباله، ادامه احداثکارخانه کمپوست، مدیریت شیرابه از طریق برنامه احداث لاگون ها و تعیین دبی و آنالیز فیزیکی و شیمیایی زباله ها و همچنین برآورد سطح ایستابی آب های زیر زمینی از اهم فعالیت های سازمان پسماند شهری شهرداری ارومیه می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.