دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

100 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بازدید می کنند

تا به امروز از اقشار مختلف و اکثر استان های کشور بیش از صد هزار نفر زائر مهمان استان آذربیجان غربی بودند که از یادمان های شهدا و زیارتگاه ها بازدید کردند.

وی ادامه داد: زائران راهیان نور شمالغرب امسال از نظر کمی و کیفی موضوع اسکان و هم از وضعیت یادمان ها و برنامه های فرهنگی که برای آنها اجرا شد، رضایت مندی بیشتری داشتند.

وی با اشاره به اینکه راویان مناطق عملیاتی شمالغرب کشور از فرمانده هان هشت سال دفاع مقدس بودند، گفت: راویان حق مطلب را در رابطه با شهدا به نحو احسنت ادا و درصدی از شعار و هدف ما که خارج کردن شهدای آذربایجان غربی از غربت بود را به نوعی عملی کردند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه شهداء افزود: مرحله اول بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور که بازدید اقشار مختلف مردم از سراسر کشور بود تا اواخر شهریور ماه ادامه داد و بعد از آن از 15 مهر ماه تا 15 آبان سال جاری، آذربایجان غربی میزبان راهیان نور دانش آموزی خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می شود در این ایام بالغ بر 100 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بازدید کنند.

وحیدی همچنین امسال از عملکرد راهیان نور شمالغرب کشور ابراز رضایتمندی کرد و گفت: هدف اصلی بحث شناساندن استان و افزایش روحیه ایثار، مقاومت و شهادت در مردم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی و رئیس ستاد راهیان نور سپاه شهداء خاطر نشان کرد: به همت و تلاش متولیان در امر راهیان نور شمالغرب، این برنامه در سال 93 متمایز با سایر سال ها صورت گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.