دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

ارومیه پایتخت کنسرت ایران شناخته شد!

بازار برگزاری کنسرتها در ارومیه به حدی داغ شده که برگزاری بیش از حد و پشت سر هم این کنسرتها در ذهن همگان این سوال را بوجود آورده که آیا مهم ترین الویت و نیاز شهر در حال حاضر برگزار کردن چنین کنسرتهایی هست؟

چند ماهی می شود که ارومیه محل رفت و آمد خوانندگان معروف جهت برگزاری کنسرت شده است برگزاری بدون وقفه و پشت سر هم این کنسرتها به حدی با جدیت انجام می شود که تمام شهروندان فکر می کنند که برگزاری چنین کنسرتهایی در الویت هست که مسئولین این چنین با جدیت مشغول هماهنگ کردن و برگزاری کنسرت خوانندگان مختلف در ارومیه هستند.

سوالی که در اینجا بجاست که از مسئولین برگزار کننده این کنسرتها بپرسیم اینست که آیا خود در حین برگزاری کنسرت در سالن حضور دارند؟

آیا از وضعیت موجود و حاشیه هایی که در زمان برگزاری کنسرت توسط اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان خلق می شود مطلعند؟

و مهم ترین سوال اینکه آیا در حال حاضر با توجه به افزایش آمار بیکاری و کاهش ازدواج و افزایش طلاق مهم ترین نیاز جوانان صرف وقت و هزینه از سوی مسئولین جهت برگزاری کنسرتهاست.آنهم کنسرتهایی که هیچ خروجی مثبتی ندارند!

چرا جهت برگزاری کنسرتها با این سرعت و جدیت کار می شود اما جهت رفع مشکلات و مصیبتهایی که قشری از شهروندان با آنها دست به گریبانند اقدامی صورت نمی گیرد.

آیا اگر در کنسرتها تفکیک جنسیتی انجام شود باز هم اینهمه استقبال از کنسرتها صورت می گیرد؟

آیا لزومی داشت که مجری به محض سلام و خوش آمد گویی و تشکر از آقای ایکس به جهت برگزاری چنین کنسرتهایی درشهر به شرکت کنندگان توصیه کند که اگراجرای حرکت موزونی به شما دست داد آن را به خانه منتقل کنید!

آیا لزومی داشت که آقای خواننده از شرکت کنندگان جهت همنوایی با او دعوت کند؟

و اینکه چرا در شهر ما مسئولین روی الویتهای جامعه فعالیت نمی کنند و آیا صرفا با برگزاری کنسرت می شود کار فرهنگی انجام داد؟

با تمام این تفاسیرامیدواریم از مسئولینی که این مطلب را خواندند جواب سوالاتمان را دریافت کنیم ولی از آنجا که گفتیم شاید آقایان مسئولی که جهت برگزاری این کنسرتها زحمات شبانه روزی کشیده اند در سالن برگزاری کنسرت حضور نداشته باشند خدمتشان عرض کنیم جو و حال و هوای حاکم بر این کنسرتها به گونه ای بوده که علاوه بر اینکه هیچ بازخورد مثبتی جهت حال جوانان نداشته حتی دارای بازخورد منفی نیز می باشد و بهتر است کمی در برگزاری این کنسرتها کمی دقت و بازبینی های لازم صورت گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.