دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

جزئیات کشف 60 کیلو هروئین در ارومیه از زبان سردار شرفی

سردار شرفی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی خبر واصله مبنی بر اینکه شخصی با تشکیل یک شبکه بطور مسلحانه و گسترده اقدام به تهیه و جاسازی مواد مخدر در خودروهای سنگین جهت انتقال به کشورهای مرکزی و شرقی قاره اروپا می نماید رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی نهایتا مخفیگاه متهمان شناسایی و با کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بازرسی از محل یاد شده 60 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین، آلات پخت و پز و دستگاه پِرِس به همراه قالب مخصوص فشردن هروئین های تولیدی و چهار قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف و ضبط گردید.
سردار شرفی با بیان اینکه در این عملیات سر شبکه و یکی از اعضای اصلی باند دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان قصد داشتند مواد مخدر مکشوفه را پس از بسته بندی در یک دستگاه خودروی تریلی جاسازی و به کشورهای ایتالیا، هلند و دانمارک انتقال دهند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان ساخت: پس از دستگیری اعضای باند مذکور بلافاصله اموال آنان به ارزش بیش از 150 میلیارد ریال توقیف گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.