دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

پیشرفت 74 درصدی مسکن مهر ارومیه

عباس حسنخانی با اشاره به اینکه 9 هزار و 519 واحد مسکن مهر در قالب 83 تعاونی در 4 سایت گلمان، گلشهر، ایثار و طرزیلو در حال فعالیت هستند، افزود:این طرح ها هم اکنون از 74 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی گفت:حدود 314 واحد مسکونی در سایت های گلشهر و گلمان در شهرستان ارومیه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

حسنخانی خاطر نشان کرد: سایر واحد های مسکن مهر به صورت فعال و نیمه فعال در دست احداث بوده و تمامی واحدها تا انتهای سال 93 و 94 به اتمام خواهند رسید.

وی با بیان اینکه تسهیلات مصوب برای تعاونی های مسکن مهر شهرستان ارومیه بالغ بر 2 میلیارد و 823 میلیون و 791 هزار و 800 ریال بوده، اظهار کرد: از این مقدار حدود 2 میلیارد و 190 میلیون و 213 هزار و 758 ریال برای احداث و اجرای مسکن مهراخذ گردیده است.

حسنخانی خاطر نشان کرد: علت اصلی عدم تکمیل پرو‍‍‍ژه های مسکن مهر شهرستان ارومیه در آورده های نقدی اعضا بوده که باعث طولانی شدن زمان ساخت و به تبع بالارفتن قیمت تمام شده واحد ها گردیده است.

وی با اشاره به مشکلات تعاونی های مسکن مهر ارومیه تصریح کرد: عدم تامین اورده اکثر اعضا، ضعف درمدیریت تعاونی ها، مشکلات مالی و اعتباری دستگاه های خدمات رسان خصوصا گاز و فاضلاب از مهترین مشکلات تعاونی های مسکن مهر ارومیه بوده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.