دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

پارک ائللرباغی ارومیه مأمن امن زنان فالگیر و معتاد

اگر گذری به پارک ائللرباغی ارومیه داشته باشید با زنان فالگیری روبرو خواهید شد که برای گرفتن فال نزد شما می آیند شاید موضوع فالگیری موضوعی تازه نباشد اما متأسفانه این موضوع به پدیده ای خطرآفرین تبدیل شده است چرا که فالگیران گاها زنانی معتاد به انواع و اقسام مواد مخدر هستند که شاید نداشتن هزینه تأمین مواد فکر دست زدن به هر کار خطرناکی را به آنان بدهد .

 

موقع عصرها که خانواده ها برای گردش به پارکها و فضاهای سبز سطح شهر مراجعه می کنند با زنان فالگیری روبرو می شوند که یکی پس از دیگری به مکان استراحت آنها مراجعه می کنند و آرامش را از آنان سلب می کنند و شهروندان به جای استفاده از طبیعت باید جوابگوی زنان فالگیری باشند که یکی پس از دیگری به آنان مراجعه می کنند تا در ازای دریافت مبلغی حرف از آینده فرد ببافند و تحویل فرد دهند.

 

این روزها زنان فالگیر بر خلاف گذشته با هزار دوز و کلک و شگردهای فریبکارانه پول های هنگفت را بابت چند جمله ی باطل و پوچ از جیب مردم خارج می کنند.

 

آنچه که امروزه در سطح شهر ارومیه متأسفانه شاهد آن هستیم گستراندن بساط فالگیری توسط زنان فالگیری است که چهره ناخوشایندی به شهر داده اند اکثر شهروندان آپارتمان نشین که برای فرار از شلوغی و نبود فضای سبز در منزل به پارکها پناه می آورند در مواجهه با فضای شلوغ پارک که دیگر مکانی برای آرمش خاطر نیست از نبود نظارت بر فضای داخلی پارکها که باید محلی امن برای گردش خانواده ها باشد اظهار گلایه مندی می کردند.

 

در میان تعداد متعدد پارکهایی که در سطح شهر است پارک ائللرباغی ارومیه یکی از مکانهای امنی هست که زنان رمال و فالگیر که گاها هم غیربومی هستند در کمین خانواده ها خصوصا زنانی هستند که به این مکان مراجعه می کنند اگر عصر به این مکان مراجعه کنید با واقعیت مطلب مواجه خواهید شد.

 

از آنجا که وجود چنین فضاهایی برای زندگی های امروزی نیاز است لزوم نظارت بر امنیت و رسیدگی به وضعیت محیط داخلی پارکها امری است که مسئولین امر باید نسبت به این امر به صورت جدی رسیدگی کنند.

 

وجود این زنان در  نقاط پرتردد شهر و علاوه بر آن گدایی آنان به موضوعی تبدیل شده که اعتراض شهروندان را برانگیخته و باعث شده تا مردم از مراجع ذیصلاح بخواهند تا نسبت به جلوگیری از فعالیت آنها در سطح شهر  اقدام کنند تا زمینه لازم برای ارتکاب فساد در جامعه فراهم نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.