دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

همایش قافله خورشید/پیشکسوتان نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس تجلیل شدند

در ابتدای این گردهمایی حجت االسلام قریشی با ذکر روایتی بیان داشت: روزی یکی از اصحاب پیامبر عرض کرد یا رسول الله جهاد اکبر چیست؟ حضرت فرمودند جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس.

وی افزود: حال شما فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس که زحمات زیادی متحمل شده اید و به مقام بالایی رسیدید بایستی این مقام را حفظ کنید و در جهاد اکبر که همان جهاد با نفس هست پیروز شوید.

 

امام جمعه ارومیه گفت: امیدوارم خداوند متعال روحیه و صلابت بسیجی و رزمنده بودن را در همه لحظه ها شامل شما عزیزان نماید تا در قیامت به سیر شهدا بپیوندید.

در ادامه امیر سرتیپ حشمت الله ملکیان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در شمالغرب کشور، با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب همیشه در فکر توطئه علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: اما باتوجه به لطف و عنایتی که خداوند متعال نسبت به ملت ایران دارد توطئه های آنها همیشه با شکست مواجه می شود.

 

 

وی افزود: هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی ایشان از نیروهای مسلح مایه قدرت و عزت این نیروها بوده است.

سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در ادامه این گردهمایی، با اشاره به دلاور ی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این دوران را ماندگار ترین دوران در تاریخ جمهوری انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: شما فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس بایستی با نوشتن و بازگو کردن خاطرات خود کاری کنید تا تاریخ این 8 سال ذرین تر بماند.

وی یکی از دلایل شکست دشمنان را مدیریت جنگ توسط نیروهای انقلاب عنوان کرد و گفت: زمانی که فرماندهان ارتش، سپاه و نیروهای مردمی بنا به فرمان امام دست در دست هم و متحد در کنار هم ایستاند دشمن دیگر نتوانست ایستادگی کند و شکست خورد.

 

سردار خرم با اشاره به فرموده امام (ره) که فرمودند با اتحاد و ایمان به خدا می توان بر دشمن غلبه کرد افزود: ما در دفاع مقدس به وضوح این کلام امام (ره) را تجربه کردیم .

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تقدیر از فداکاری ها و رشادت های رزمندگان و پیشکسوتان جبهه های 8 سال دفاع مقدس گفت: شما فرماندهان و پیشکسوتان جنگ در سنگر ها و کوههای سربه فلک کشیده و در آن صحراهای داغ دیده خوزستان از جان خود گذشتید و به فرمان امام (ره) لبیک گفتید و بر سر اهدافتان محکم ایستادید.

 

در ادامه این آیین با اهدای لوح از فرماندهان، جهادگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی تقدیر بعمل آمد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.