دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

آغاز ثبت نام مرحله مقدماتی کارگران نمونه و گروه کار نمونه

رضا نقی زاده در گفت و گو با  خبرنگار سرویس اقتصادی اروم نیوز؛ از ثبت نام مرحله مقدماتی کارگران نمونه خبر داد و افزود: بیست و ششمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه در آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی افزود: درحال حاضر مرحله ثبت نام شروع شده است؛ در این مرحله واجدین شرایط ضمن هماهنگی بامدیریت کارگاه و نماینده قانونی کارگران واحد مربوط ، می توانند با درج مشخصات در سامانه ثبت نام  به نشانی  kn93.mcls. gov.ir  در مهلت تعیین شده،  ثبت نام  بعمل آورند.

وی با اشاره به زمان ثبت نام  مرحله  مقدماتی کارگران نمونه گفت: زمان ثبت نام از واجدین شرایط از 10 شهریور ماه آغاز و تا 20 مهر ماه سال جاری ادامه دارد.

وی درباره جایگاه و مقام کار و کارگر در جامعه اسلامی و نقش برجسته این قشر فعال و مؤثر در تولید و اقتصاد گفت: نقش کارگران در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" بسیار مؤثر بوده است.

سرپرست اداره کل کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: کارگران در هشت سال دفاع مقدس وظیفه ملی و دینی خود را در جبهه‌های حق علیه باطل ادا کردند و بدون کمترین ادعایی ایثارگری‌های بسیاری در این راه از خود نشان دادند، لذا اکنون وظیفه ما است  که پاسخ این ولایتمداری و انقلابی بودن جامعه کارگری را بدهیم.

 

نقی زاده با اشاره به استعدادها و پتانسیل های بالقوه استان آذربایجان غربی یادآور شد: سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصادی و توجه بیشتر به بخش خصوصی در راستای عملیاتی نمودن اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امری مهم در اقتصاد است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.