دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

بار همراه حجاج را ۴۸ ساعته در منازل تحویل می‌دهیم/ توزیع سوغات رایگان است

حسین مهری در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه طی قراردادی 3 جانبه با سازمان حج، فرودگاه امام (ره) و شرکت پست قرار شده است که بار و سوغات حجاج را در هفت استان کشور توزیع کنیم، اظهار کرد: امسال برای اولین بار با توجه به اینکه حجاج بعد از بازگشت از سفر بالغ بر دو ساعت از وقت‌شان در فرودگاه جهت دریافت بار تلف می‌شد، بار آنها را در هفت استان قم، سمنان، مازندارن، همدان، قزوین، البرز و تهران توزیع می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا پست برای انجام این کار با پست عربستان هم در تعامل بوده است، گفت: با هیچ اپراتور پستی در این زمینه ارتباط نداریم و براساس همان توافق، بارها را از فرودگاه امام (ره) تحویل و در مقاصد توزیع می‌کنیم.

او خاطر نشان کرد: براساس توافق سه جانبه متعهد شده‌ایم که بار حجاج را حداکثر ظرف 48 ساعت از فرود هواپیما در فرودگاه ایران، در منازل آنها تحویل دهیم.

مدیر عامل پست با اشاره به رایگان بودن این خدمت گفت: برای انجام چنین کاری از حجاج پولی گرفته نمی‌شود. در نظر داریم برای سال آینده با توجه به مذاکرات اولیه‌ای که با وزارت پست عربستان داشته‌ایم، در تعامل با آنها این کار را برای تمامی کشور انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.