دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

شهرداری ارومیه 2 فروند هواپیما می خرد

قرار است یک شرکت هواپیمایی توسط شهرداری ارومیه ایجاد شود که پرواز های آن از ارومیه آغاز شود و در نهایت به ارومیه بر گردد.

محمدی اظهار کرد: پیشتر قرار بود 6 فروند هواپیما توسط شرکت های سرمایه گذار و شهرداری ارومیه خریداری شود.

وی تصریح کرد: این هواپیما ها قرار بود از کشورهای ایتالیا و اسلواکی خریداری شود و در شورای اسلامی شهر ارومیه مصوب شده بود که برنامه های مربوط بدان اجرایی شود که در نهایت متوجه شدیم که هواپیماها مد نظر ما به فروش رفته و خریداری از آنها مقدور نیست.

محمدی افزود: بنابراین شهرداری ارومیه از این قرارداد منصرف شد و مجدداً این پروسه را از طریق شرکت ترکیه ای پیگیر شد که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

وی خاطر نشان کرد: قرار است از شرکت ترکیه ای 2 فروند هواپیما خریداری شود که طبق آخرین گزارش در شرف خریداری هواپیما هستیم که هنوز محقق نشده است.

محمدی درباره مزایای این طرح گفت: خرید هواپیما از سوی شهرداری ارومیه برای مردم این شهر و حتی استان آذربایجان غربی مزایای زیادی دارد از جمله این که شرکت های دیگر هواپیمایی، آتا، ایران ایر و سایر شرکت های به علت کمی مسافر نمی توانند اینجا بمانند و در زمان های شلوغ  مردم نمی توانند از سایر شرکت ها بلیط تهیه نمایند، همچنین می توانیم از ساعت های مناسب پروازی نیز برخوردار شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.