دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

همایش نکوداشت نیم قرن مجاهدت آیت الله حسنی برگزار می شود

در این همایش که همزمان با هفته بسیج به اجرا در می آید، شخصیت های کشوری، استانی و استانهای همجوار حضور داشته و تلاشهای بی وقفه آیت الله غلامرضا حسنی در زمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن، بازگو می شوند.

برپایی نمایشگاه عکس از نقش آیت الله حسنی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رونمایی از تمبر یادبود آیت الله حسنی، انتشار کتاب زندگی و همچنین رونمایی از سردیس این شخصیت ارزنده آذربایجان غربی از جمله دیگر برنامه های حاشیه ای این همایش به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش که با حضور مسوولان استانی برگزار شد، افزود: آیت الله حسنی، از شخصیت های اثرگذار در تاریخ ارومیه و آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به لزوم مشارکت دستگاههای اجرایی مختلف در راستای برگزاری هرچه بهتر همایش نکوداشت آیت الله حسنی اضافه کرد: این شخصیت بزرگوار، زحمات زیادی برای استان کشیده اند که نباید از اذهان مردم و مسوولان پاک شود.

وی اظهار کرد: قدردانی از بزرگان تاریخ ایران اسلامی، وظیفه ماست و این افراد نباید فراموش شوند.

امام جمعه ارومیه اظهار امیدواری کرد که برنامه ای در خور شخصیت و شان حجت الاسلام والمسلمین حسنی به اجرا درآید.

آیت الله غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه بود که از ابتدای انقلاب، نقش بسیار بزرگی در مقابله با ضد انقلاب و ایجاد امنیت در استان داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.