دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

حضور مربی مرد به عنوان سرمربی تیم بانوان در ارومیه+تصاویر

فوتبال آذربایجان غربی بیشتر از آنکه با افتخاراتش شناخته شود با حاشیه های افسارگسیخته اش معرف حضور همگان هست و بر کسی در این استان پوشیده نیست که این ورزش پرطرفدار در استان ما به طور کامل غریب مانده است و به مرضی بنام سرطان دچار شده است.

اما این مرض سرطان هرازگاهی به مانند یک دمل چرکین بیرون می زند. اما نکته جالب اینجاست که این مرض سرطان نه درمان می شود و نه جان فوتبال استان را می گیرد.

بعد از حواشی مربوط به لغو انتخابات هیات فوتبال استان، حواشی جدیدی دامن گیر فوتبال ارومیه شده است. بحث اینروزهای فوتبال استان علاوه بر بحرانی که تیم فوتبال شهرداری ارومیه وارد آن شده است، مربوط به تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری ارومیه است.

تیمی که چندین سال است در لیگ برتر فوتبال ایران با عناوین مختلفی حضور دارد اینروزها حواشی زیادی در اطراف این تیم جولان میدهد که خبرهای تایید نشده ای از اخراج یکی از اعضای فنی تیم به گوش می رسد.

شاید مهترین سوژه ای که بتوان بر روی آن زوم کرد، حضور یک مربی مرد برای این تیم است که طبق بخشنامه های مصوب اداره کل ورزش جوانان حضور یک مربی مرد برای تیم بانوان و بالعکس بدلیل سواستفاده های غیراخلاقی بطورکلی ممنوع است.

اما با وجود ابلاغ این بخشنامه توسط کیومرث پورایراندوست معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تیم فوتبال بانوان شهرداری ارومیه از حضور یک مربی مرد استفاده می کند و نکته جالب اینجاست که این مربی کارکشته چند ماه پیش جزو گزینه های هدایت تیم فوتبال شهرداری ارومیه بوده است.

این روزها علی رغم بخشنامه ابلاغی اداره کل ورزش و جوانان استان نجف خشایی تیم بانوان را بدون هیچ گونه محدودیتی تمرین می دهد، در کنار تیم در بازیهای خارج از خانه حضور دارد و آنها را در بازی های لیگ کوچ می کند.

این اقدامات خلاف بخشنامه درحالی اتفاق می افتد که سال 91 نیز جعفر علی نژاد در همین تیم نقش خشایی را داشت و تیم را تمرین می داد که با رسانه ای شدن این موضوع، مسوولین هیات فوتبال مواضع تندی در این قبال گرفتند.

باید منتظر ماند و دید که مسوولین هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان در قبال این اقدام خلاف چه تدابیری اتخاذ می کنند.

ضمنا ندای ارومیه مشتاق است نکته نظرات کارشناسان، مسوولین و حتی اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم بانوان را در شنیده و بدون کم و کاست منعکس کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.