دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

باند سارقان حرفه ای سابقه دار در نقده منهدم شد

سرهنگ پورعلی با اعلام خبر دستگیری باند حرفه ای سارقان سابقه دار که در چند روز اخیر اقدام به سرقت از ساختمانهای نیمه کاره و مغازه ها کرده بودند، گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سرقت، عوامل پلیس آگاهی نقده طی یکسری کارهای فنی و اطلاعاتی موفق به انهدام باند سارقان حرفه ای سابقه دار شد.

فرمانده انتظامی نقده با بیان اینکه دو سارق حرفه ای و 5 مالخر در این رابطه دستگیر شده اند ، اظهار کرد: سارقین تاکنون به 10 فقره سرقت از جمله چند دستگاه تلویزیون، تابلو فرش، ترازوی دیجیتالی، قطعات موتور، کارتهای شارژ تلفن همراه و غیره اعتراف کردند.

وی ارزش ریالی اموال کشف شده در نزد سارقان را حدود 15میلیون تومان برآورد کرد.

پورعلی با توصیه به همشهریان و بازاریان در خصوص جدی گرفتن هشدارهای پلیسی، افزود: مرکز فوریتهای پلیسی 110 بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

 

یکی از مالباختگان که مغازه داری جوان بود با ابراز خوشحالی از سرعت عمل پلیس در دستگیری سارقان اموال مغازه اش به خبرنگار ما گفت: یک ساعت پس از سرقت از مغازه من پلیس آگاهی موفق به ردیابی و دستگیری سارقان شد و من از این بابت نهایت تشکر را از پلیس دارم.

 

فرمانده انتظامی نقده از شهروندان خواست تا انتقادات، پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه 197 پلیس در میان بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.